Un home ha sigut detingut hui a Benicarló, al Baix Maestrat per un presumpte delicte de violència de gènere al haver agredir la seua dona. L'home, d'origen marroquí, ha passat a disposició judicial després que la seua dona, de 25 anys l'acusara de colpejar-la. Va ser ella mateixa qui va alertar als agents de la policia cridant al 092, perquè pogueren anar a ajudar-la. Els agents es van desplaçar fins al carrer Sant Martí de la localitat, on la jove els va explicar que el seu marit l'havia colpejat en la cara. Li van prendre declaració i la van acompanyar al centre de salut perquè poguera ser atesa, encara que no presentava lesions greus. El seu marit va ser detingut i posat a disposició de l'autoritat judicial. Este any s'han denunciat sols en la província de Castelló 920 casos de violència masclista segons va informar ahir la Subdelegació. Es recorda que el telèfon d'ajuda a les víctimes és el 016, que no deixa rastre en la factura.
Últimes notícies
Esports
Corberán consolida a Pepelu com a central al València
Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.
Esports
Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla
Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.
Esports
L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València
L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.
Esports
L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València
L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.
Esports
Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga
Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.
Esports
Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València
Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.
Esports
Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos
El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.
Oratge
Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular
La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.






