Un home ha sigut detingut hui a Benicarló, al Baix Maestrat per un presumpte delicte de violència de gènere al haver agredir la seua dona. L'home, d'origen marroquí, ha passat a disposició judicial després que la seua dona, de 25 anys l'acusara de colpejar-la. Va ser ella mateixa qui va alertar als agents de la policia cridant al 092, perquè pogueren anar a ajudar-la. Els agents es van desplaçar fins al carrer Sant Martí de la localitat, on la jove els va explicar que el seu marit l'havia colpejat en la cara. Li van prendre declaració i la van acompanyar al centre de salut perquè poguera ser atesa, encara que no presentava lesions greus. El seu marit va ser detingut i posat a disposició de l'autoritat judicial. Este any s'han denunciat sols en la província de Castelló 920 casos de violència masclista segons va informar ahir la Subdelegació. Es recorda que el telèfon d'ajuda a les víctimes és el 016, que no deixa rastre en la factura.
Últimes notícies
Esports
El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam
El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.
Esports
L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa
El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.
Esports
L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa
El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.
Política
Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana
Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.
Esports
Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies
Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.
Successos
Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol
La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.
Política
Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València
Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.
Successos
Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció
Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.








