Detenen a un home per estafar 9.000 euros a tres xiques pels seus servicis sexuals

Euros

Euros | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en València a un xic de 30 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’anul·lar 27 càrrecs de targeta que havia fet per a pagar a tres dones pels seus servicis sexuals, adduint que eren fraudulents. Una de les víctimes es va donar compte del frau en ser denegat l’últim càrrec.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa d’un xic a tres dones amb les que va contactar sol·licitant els seus servicis durant tres mesos. Durant les investigacions, els agents van saber que el sospitós pagava eixes trobades amb dos targetes bancàries, tant físicament com telefònicament.

 

L‘últim pagament de 356 euros, fet el dia 4 de març, la targeta va ser denegada, moment en el que les víctimes van comprovar els altres pagaments,  i van vore que tots ells havien sigut retornats pel titular.

 

Va dir que li havien robat les targetes

Seguint amb les investigacions, els policies van saber que el presumpte autor hauria retornat els pagaments al·legant a l’entitat bancària no reconéixer les operacions negant la seua participació en elles i que s’haurien fet de manera fraudulenta. Ascendint tots ells a la suma de 9.061 euros, corresponents de 27 càrrecs.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van vore que el sospitós havia notificat al banc que una de les targetes havia sigut robada el 28 de febrer i l’altra extraviada el 3 de juliol, però els investigadors van comprovar que no havia presentat cap denúncia, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.