Detenen a un home per estafar 9.000 euros a tres xiques pels seus servicis sexuals

Euros

Euros | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en València a un xic de 30 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’anul·lar 27 càrrecs de targeta que havia fet per a pagar a tres dones pels seus servicis sexuals, adduint que eren fraudulents. Una de les víctimes es va donar compte del frau en ser denegat l’últim càrrec.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa d’un xic a tres dones amb les que va contactar sol·licitant els seus servicis durant tres mesos. Durant les investigacions, els agents van saber que el sospitós pagava eixes trobades amb dos targetes bancàries, tant físicament com telefònicament.

 

L‘últim pagament de 356 euros, fet el dia 4 de març, la targeta va ser denegada, moment en el que les víctimes van comprovar els altres pagaments,  i van vore que tots ells havien sigut retornats pel titular.

 

Va dir que li havien robat les targetes

Seguint amb les investigacions, els policies van saber que el presumpte autor hauria retornat els pagaments al·legant a l’entitat bancària no reconéixer les operacions negant la seua participació en elles i que s’haurien fet de manera fraudulenta. Ascendint tots ells a la suma de 9.061 euros, corresponents de 27 càrrecs.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van vore que el sospitós havia notificat al banc que una de les targetes havia sigut robada el 28 de febrer i l’altra extraviada el 3 de juliol, però els investigadors van comprovar que no havia presentat cap denúncia, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.