7.9 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detenen a un home per estafar 9.000 euros a tres xiques pels seus servicis sexuals

Euros

Euros | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en València a un xic de 30 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’anul·lar 27 càrrecs de targeta que havia fet per a pagar a tres dones pels seus servicis sexuals, adduint que eren fraudulents. Una de les víctimes es va donar compte del frau en ser denegat l’últim càrrec.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa d’un xic a tres dones amb les que va contactar sol·licitant els seus servicis durant tres mesos. Durant les investigacions, els agents van saber que el sospitós pagava eixes trobades amb dos targetes bancàries, tant físicament com telefònicament.

 

L‘últim pagament de 356 euros, fet el dia 4 de març, la targeta va ser denegada, moment en el que les víctimes van comprovar els altres pagaments,  i van vore que tots ells havien sigut retornats pel titular.

 

Va dir que li havien robat les targetes

Seguint amb les investigacions, els policies van saber que el presumpte autor hauria retornat els pagaments al·legant a l’entitat bancària no reconéixer les operacions negant la seua participació en elles i que s’haurien fet de manera fraudulenta. Ascendint tots ells a la suma de 9.061 euros, corresponents de 27 càrrecs.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van vore que el sospitós havia notificat al banc que una de les targetes havia sigut robada el 28 de febrer i l’altra extraviada el 3 de juliol, però els investigadors van comprovar que no havia presentat cap denúncia, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.