Detenen a un home per estafar 9.000 euros a tres xiques pels seus servicis sexuals

Euros

Euros | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en València a un xic de 30 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’anul·lar 27 càrrecs de targeta que havia fet per a pagar a tres dones pels seus servicis sexuals, adduint que eren fraudulents. Una de les víctimes es va donar compte del frau en ser denegat l’últim càrrec.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa d’un xic a tres dones amb les que va contactar sol·licitant els seus servicis durant tres mesos. Durant les investigacions, els agents van saber que el sospitós pagava eixes trobades amb dos targetes bancàries, tant físicament com telefònicament.

 

L‘últim pagament de 356 euros, fet el dia 4 de març, la targeta va ser denegada, moment en el que les víctimes van comprovar els altres pagaments,  i van vore que tots ells havien sigut retornats pel titular.

 

Va dir que li havien robat les targetes

Seguint amb les investigacions, els policies van saber que el presumpte autor hauria retornat els pagaments al·legant a l’entitat bancària no reconéixer les operacions negant la seua participació en elles i que s’haurien fet de manera fraudulenta. Ascendint tots ells a la suma de 9.061 euros, corresponents de 27 càrrecs.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van vore que el sospitós havia notificat al banc que una de les targetes havia sigut robada el 28 de febrer i l’altra extraviada el 3 de juliol, però els investigadors van comprovar que no havia presentat cap denúncia, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.