13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detenen a un home per estafar 9.000 euros a tres xiques pels seus servicis sexuals

Euros

Euros | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en València a un xic de 30 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’anul·lar 27 càrrecs de targeta que havia fet per a pagar a tres dones pels seus servicis sexuals, adduint que eren fraudulents. Una de les víctimes es va donar compte del frau en ser denegat l’últim càrrec.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa d’un xic a tres dones amb les que va contactar sol·licitant els seus servicis durant tres mesos. Durant les investigacions, els agents van saber que el sospitós pagava eixes trobades amb dos targetes bancàries, tant físicament com telefònicament.

 

L‘últim pagament de 356 euros, fet el dia 4 de març, la targeta va ser denegada, moment en el que les víctimes van comprovar els altres pagaments,  i van vore que tots ells havien sigut retornats pel titular.

 

Va dir que li havien robat les targetes

Seguint amb les investigacions, els policies van saber que el presumpte autor hauria retornat els pagaments al·legant a l’entitat bancària no reconéixer les operacions negant la seua participació en elles i que s’haurien fet de manera fraudulenta. Ascendint tots ells a la suma de 9.061 euros, corresponents de 27 càrrecs.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van vore que el sospitós havia notificat al banc que una de les targetes havia sigut robada el 28 de febrer i l’altra extraviada el 3 de juliol, però els investigadors van comprovar que no havia presentat cap denúncia, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El cos empra sensors distints per a detectar el fred en la pell i en els pulmons

Un estudi de l'Institut de Neurociències demostra que la pell i els òrgans interns no perceben el fred de la mateixa manera: predominen TRPM8 en la pell i TRPA1 en pulmons i estómac.

Un de cada quatre conductors valencians admet que conduïx després de beure per Nadal

El 24,8% dels conductors valencians admet conduir després de beure per Nadal, per damunt de la mitjana nacional. Sopars d'empresa i Nit de cap d'any concentren el risc.

Bernabé ha assegurat que faran infal·lible el protocol d’assetjament i que seran exemplaritzants

La responsable d'Igualtat del PSOE ha defés millorar el protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo infal·lible i exemple per a uns altres. Ha reivindicat assumir errors i protegir les dones, i ha al·ludit a casos que emergixen en la dreta.

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.