Detenen a un home lituà per incendiar el cotxe d’un compatriota en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 50 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de cremar intencionadament el cotxe propietat d’un compatriota.

 

Els fets van ocórrer el passat 24 de febrer, cap a les 03.30 hores, quan un home es va acostar a un cotxe aparcat en el carrer i, presumptament va fracturar la finestreta i va tirar un líquid tant dins com fora, tirant posteriorment alguna cosa dins del cotxe que va fer que començara a incendiar-se.

 

Els fets van ser presenciats per una ciutadana que alertada pels sorolls d’uns gossos alterats, va traure el cap per la finestra, cridant l’atenció a l’autor. Esta va alertar immediatament al propietari, qui va intentar sufocar l’incendi amb poals d’aigua, fins a l’arribada de la Policia Nacional i bombers.

 

Les investigacions fetes pels agents han permés localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.