16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a un home lituà per incendiar el cotxe d’un compatriota en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 50 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de cremar intencionadament el cotxe propietat d’un compatriota.

 

Els fets van ocórrer el passat 24 de febrer, cap a les 03.30 hores, quan un home es va acostar a un cotxe aparcat en el carrer i, presumptament va fracturar la finestreta i va tirar un líquid tant dins com fora, tirant posteriorment alguna cosa dins del cotxe que va fer que començara a incendiar-se.

 

Els fets van ser presenciats per una ciutadana que alertada pels sorolls d’uns gossos alterats, va traure el cap per la finestra, cridant l’atenció a l’autor. Esta va alertar immediatament al propietari, qui va intentar sufocar l’incendi amb poals d’aigua, fins a l’arribada de la Policia Nacional i bombers.

 

Les investigacions fetes pels agents han permés localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.