Detenen un home per llogar una habitació a una menor per a prostituir-se a Alacant

Un home de 44 anys ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la localitat de Finestrat, a la Marina Baixa, per llogar una habitació a una jove de 17 anys amb la finalitat que exercira la prostitució, és a dir, per un presumpte delicte de corrupció de menors. L'home va aprofitar-se de la situació quan va saber que ella era menor per a poder emportar-se un alt percentatge dels seus serveis. L'home es quedava la majoria dels diners i la menor sols obtenia deu euros, d'uns serveis que duia a terme durant 12 hores diàries, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. L'institut armat va començar la investigació a la menor quan la seua mare va informar que la seua filla podria estar exercint la prostitució en un pis de lloguer prop de Benidorm, en la cala de Finestrat.

Segons van comprovar els agents, va ser la xica qui va acudir al propietari del pis que llogava habitacions per a contactes, fent-se passar per major d'edat per a llogar l'estança. L'home propietari del pis, quan va saber que era menor d'edat, en lloc d'avisar a les autoritats va decidir aprofitar-se de la vulnerabilitat de la jove i es va aprofitar de la situació. L'home l'obligava aleshores a pagar-li un alt percentatge dels serveis que realitzava i la tenia baix control. Posteriorment la Guàrdia Civil va esbrinar que no hi havia més menors implicats, exercint la prostitució, i el van detindre per un presumpte delicte de corrupció de menors d'edat. L'home, de nacionalitat espanyola, ha passat a disposició dels jutjats de Benidorm i ha quedat amb llibertat amb càrrec amb l'obligació de comparéixer davant l'autoritat quan així siga sol·licitat.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.