13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Detenen un home per llogar una habitació a una menor per a prostituir-se a Alacant

Un home de 44 anys ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la localitat de Finestrat, a la Marina Baixa, per llogar una habitació a una jove de 17 anys amb la finalitat que exercira la prostitució, és a dir, per un presumpte delicte de corrupció de menors. L'home va aprofitar-se de la situació quan va saber que ella era menor per a poder emportar-se un alt percentatge dels seus serveis. L'home es quedava la majoria dels diners i la menor sols obtenia deu euros, d'uns serveis que duia a terme durant 12 hores diàries, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. L'institut armat va començar la investigació a la menor quan la seua mare va informar que la seua filla podria estar exercint la prostitució en un pis de lloguer prop de Benidorm, en la cala de Finestrat.

Segons van comprovar els agents, va ser la xica qui va acudir al propietari del pis que llogava habitacions per a contactes, fent-se passar per major d'edat per a llogar l'estança. L'home propietari del pis, quan va saber que era menor d'edat, en lloc d'avisar a les autoritats va decidir aprofitar-se de la vulnerabilitat de la jove i es va aprofitar de la situació. L'home l'obligava aleshores a pagar-li un alt percentatge dels serveis que realitzava i la tenia baix control. Posteriorment la Guàrdia Civil va esbrinar que no hi havia més menors implicats, exercint la prostitució, i el van detindre per un presumpte delicte de corrupció de menors d'edat. L'home, de nacionalitat espanyola, ha passat a disposició dels jutjats de Benidorm i ha quedat amb llibertat amb càrrec amb l'obligació de comparéixer davant l'autoritat quan així siga sol·licitat.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.