Detenen a un home per presumptes agressions sexuals a vuit menors en les dècades dels 90 i 2000

Els Mossos d’Esquadra van detenir a un home com a presumpte autor d’agressions sexuals a vuit menors d’edat en les dècades dels 90 i 2000. L’home és de nacionalitat espanyola, de setanta-quatre anys, i veí del municipi de Bruc, a Barcelona.

Una primera víctima va denunciar al juny haver sofert abusos sexuals fa més de dos dècades, quan tenia entre 5 i 12 anys, per part d’un home amb qui si pare tenia una relació laboral.

Set víctimes més

Els investigadors van localitzar set víctimes més, totes elles dones adultes actualment i que presumptament van sofrir agressions sexuals durant la seua infància del mateix home.

Comprava als menors amb regals

L’home accedia a les víctimes, fills d’amics i coneguts, en entorns molt diversos com a estades d’estiu en un campament, classes particulars i, en moltes ocasions, obsequiava als menors “amb tota mena de regals per a mostrar-se amigable i pròxim”.

Quan les víctimes van tenir percepció de la sexualitat, van compartir la situació amb els seus pares, que els van apartar “immediatament” de l’agressor. No obstant això, “al no denunciar els fets, l’home va continuar fent el mateix amb més menors durant dècades” fins que ara les víctimes, que superen els 30 anys, han decidit denunciar els fets.

Les víctimes han hagut de rebre suport psicològic durant la seua edat adulta i han sofert “nombrosos problemes personals afectius i de parella” com a seqüeles inherents a les situacions que van sofrir. L’arrestat va passar a disposició judicial i el jutge instructor va decretar el seu ingrés a la presó; la recerca continua oberta i els investigadors no descarten localitzar a més víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.