Detenen a un home per presumptes agressions sexuals a vuit menors en les dècades dels 90 i 2000

Els Mossos d’Esquadra van detenir a un home com a presumpte autor d’agressions sexuals a vuit menors d’edat en les dècades dels 90 i 2000. L’home és de nacionalitat espanyola, de setanta-quatre anys, i veí del municipi de Bruc, a Barcelona.

Una primera víctima va denunciar al juny haver sofert abusos sexuals fa més de dos dècades, quan tenia entre 5 i 12 anys, per part d’un home amb qui si pare tenia una relació laboral.

Set víctimes més

Els investigadors van localitzar set víctimes més, totes elles dones adultes actualment i que presumptament van sofrir agressions sexuals durant la seua infància del mateix home.

Comprava als menors amb regals

L’home accedia a les víctimes, fills d’amics i coneguts, en entorns molt diversos com a estades d’estiu en un campament, classes particulars i, en moltes ocasions, obsequiava als menors “amb tota mena de regals per a mostrar-se amigable i pròxim”.

Quan les víctimes van tenir percepció de la sexualitat, van compartir la situació amb els seus pares, que els van apartar “immediatament” de l’agressor. No obstant això, “al no denunciar els fets, l’home va continuar fent el mateix amb més menors durant dècades” fins que ara les víctimes, que superen els 30 anys, han decidit denunciar els fets.

Les víctimes han hagut de rebre suport psicològic durant la seua edat adulta i han sofert “nombrosos problemes personals afectius i de parella” com a seqüeles inherents a les situacions que van sofrir. L’arrestat va passar a disposició judicial i el jutge instructor va decretar el seu ingrés a la presó; la recerca continua oberta i els investigadors no descarten localitzar a més víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.