Detenen a un home per presumptes agressions sexuals a vuit menors en les dècades dels 90 i 2000

Els Mossos d’Esquadra van detenir a un home com a presumpte autor d’agressions sexuals a vuit menors d’edat en les dècades dels 90 i 2000. L’home és de nacionalitat espanyola, de setanta-quatre anys, i veí del municipi de Bruc, a Barcelona.

Una primera víctima va denunciar al juny haver sofert abusos sexuals fa més de dos dècades, quan tenia entre 5 i 12 anys, per part d’un home amb qui si pare tenia una relació laboral.

Set víctimes més

Els investigadors van localitzar set víctimes més, totes elles dones adultes actualment i que presumptament van sofrir agressions sexuals durant la seua infància del mateix home.

Comprava als menors amb regals

L’home accedia a les víctimes, fills d’amics i coneguts, en entorns molt diversos com a estades d’estiu en un campament, classes particulars i, en moltes ocasions, obsequiava als menors «amb tota mena de regals per a mostrar-se amigable i pròxim».

Quan les víctimes van tenir percepció de la sexualitat, van compartir la situació amb els seus pares, que els van apartar «immediatament» de l’agressor. No obstant això, «al no denunciar els fets, l’home va continuar fent el mateix amb més menors durant dècades» fins que ara les víctimes, que superen els 30 anys, han decidit denunciar els fets.

Les víctimes han hagut de rebre suport psicològic durant la seua edat adulta i han sofert «nombrosos problemes personals afectius i de parella» com a seqüeles inherents a les situacions que van sofrir. L’arrestat va passar a disposició judicial i el jutge instructor va decretar el seu ingrés a la presó; la recerca continua oberta i els investigadors no descarten localitzar a més víctimes.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.