Detenen a un home a Sagunt després de cometre dos robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt (València) a un home de 29 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència comesos en aquesta localitat, concretament en un basar i en un estanc. En total, el sospitós hauria sostret uns 4.500 euros en efectiu i provocat danys per valor de 4.000 euros, a més de causar lesions a l’empleada d’un dels establiments. 

 

Els fets van ocórrer el passat 10 d’agost, al voltant de les huit de la vesprada, en un basar de Sagunt. L’home, després de donar diverses voltes per la botiga, es va aproximar a una de les caixes registradores i va arrancar el calaix, emprenent seguidament la fugida a la carrera, provocant danys valorats en 4.000 euros a les portes d’accés al comerç, així com lesions a una de les empleades.

 

13 d’agost, data del segon robatori

El sospitós va aconseguir fugir a bord d’un vehicle, emportant-se un botí d’uns 4.100 euros en efectiu. Segons han pogut esbrinar els investigadors, aquest mateix home hauria comés dies després, el 13 d’agost, un segon robatori amb violència i intimidació, aquesta vegada en un estanc de la localitat. En aquesta ocasió, hauria emprat un ganivet per a intimidar a la dependenta, aconseguint sostraure uns 400 euros en efectiu i paquets de tabac, emprenent novament la fugida en un vehicle.

Els agents van establir un dispositiu per a trobar al sospitós, localitzant-lo poc després de cometre aquest segon robatori a l’interior del seu cotxe. Els policies van trobar en el turisme els diners que pel que sembla acabava de sostraure, així com el tabac, al costat de l’arma blanca presumptament empleada.

 

Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. Els investigadors també van registrar el domicili del detingut, on van localitzar i van intervindre la roba que aquest vestiria en el moment de cometre tots dos fets delictiusL’arrestat ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU