Detenen a un home a Sagunt després de cometre dos robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt (València) a un home de 29 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència comesos en aquesta localitat, concretament en un basar i en un estanc. En total, el sospitós hauria sostret uns 4.500 euros en efectiu i provocat danys per valor de 4.000 euros, a més de causar lesions a l’empleada d’un dels establiments. 

 

Els fets van ocórrer el passat 10 d’agost, al voltant de les huit de la vesprada, en un basar de Sagunt. L’home, després de donar diverses voltes per la botiga, es va aproximar a una de les caixes registradores i va arrancar el calaix, emprenent seguidament la fugida a la carrera, provocant danys valorats en 4.000 euros a les portes d’accés al comerç, així com lesions a una de les empleades.

 

13 d’agost, data del segon robatori

El sospitós va aconseguir fugir a bord d’un vehicle, emportant-se un botí d’uns 4.100 euros en efectiu. Segons han pogut esbrinar els investigadors, aquest mateix home hauria comés dies després, el 13 d’agost, un segon robatori amb violència i intimidació, aquesta vegada en un estanc de la localitat. En aquesta ocasió, hauria emprat un ganivet per a intimidar a la dependenta, aconseguint sostraure uns 400 euros en efectiu i paquets de tabac, emprenent novament la fugida en un vehicle.

Els agents van establir un dispositiu per a trobar al sospitós, localitzant-lo poc després de cometre aquest segon robatori a l’interior del seu cotxe. Els policies van trobar en el turisme els diners que pel que sembla acabava de sostraure, així com el tabac, al costat de l’arma blanca presumptament empleada.

 

Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. Els investigadors també van registrar el domicili del detingut, on van localitzar i van intervindre la roba que aquest vestiria en el moment de cometre tots dos fets delictiusL’arrestat ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.