18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detenen a un home a Sagunt després de cometre dos robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt (València) a un home de 29 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència comesos en aquesta localitat, concretament en un basar i en un estanc. En total, el sospitós hauria sostret uns 4.500 euros en efectiu i provocat danys per valor de 4.000 euros, a més de causar lesions a l’empleada d’un dels establiments. 

 

Els fets van ocórrer el passat 10 d’agost, al voltant de les huit de la vesprada, en un basar de Sagunt. L’home, després de donar diverses voltes per la botiga, es va aproximar a una de les caixes registradores i va arrancar el calaix, emprenent seguidament la fugida a la carrera, provocant danys valorats en 4.000 euros a les portes d’accés al comerç, així com lesions a una de les empleades.

 

13 d’agost, data del segon robatori

El sospitós va aconseguir fugir a bord d’un vehicle, emportant-se un botí d’uns 4.100 euros en efectiu. Segons han pogut esbrinar els investigadors, aquest mateix home hauria comés dies després, el 13 d’agost, un segon robatori amb violència i intimidació, aquesta vegada en un estanc de la localitat. En aquesta ocasió, hauria emprat un ganivet per a intimidar a la dependenta, aconseguint sostraure uns 400 euros en efectiu i paquets de tabac, emprenent novament la fugida en un vehicle.

Els agents van establir un dispositiu per a trobar al sospitós, localitzant-lo poc després de cometre aquest segon robatori a l’interior del seu cotxe. Els policies van trobar en el turisme els diners que pel que sembla acabava de sostraure, així com el tabac, al costat de l’arma blanca presumptament empleada.

 

Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. Els investigadors també van registrar el domicili del detingut, on van localitzar i van intervindre la roba que aquest vestiria en el moment de cometre tots dos fets delictiusL’arrestat ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.