17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detenen a un home a Sagunt després de cometre dos robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt (València) a un home de 29 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència comesos en aquesta localitat, concretament en un basar i en un estanc. En total, el sospitós hauria sostret uns 4.500 euros en efectiu i provocat danys per valor de 4.000 euros, a més de causar lesions a l’empleada d’un dels establiments. 

 

Els fets van ocórrer el passat 10 d’agost, al voltant de les huit de la vesprada, en un basar de Sagunt. L’home, després de donar diverses voltes per la botiga, es va aproximar a una de les caixes registradores i va arrancar el calaix, emprenent seguidament la fugida a la carrera, provocant danys valorats en 4.000 euros a les portes d’accés al comerç, així com lesions a una de les empleades.

 

13 d’agost, data del segon robatori

El sospitós va aconseguir fugir a bord d’un vehicle, emportant-se un botí d’uns 4.100 euros en efectiu. Segons han pogut esbrinar els investigadors, aquest mateix home hauria comés dies després, el 13 d’agost, un segon robatori amb violència i intimidació, aquesta vegada en un estanc de la localitat. En aquesta ocasió, hauria emprat un ganivet per a intimidar a la dependenta, aconseguint sostraure uns 400 euros en efectiu i paquets de tabac, emprenent novament la fugida en un vehicle.

Els agents van establir un dispositiu per a trobar al sospitós, localitzant-lo poc després de cometre aquest segon robatori a l’interior del seu cotxe. Els policies van trobar en el turisme els diners que pel que sembla acabava de sostraure, així com el tabac, al costat de l’arma blanca presumptament empleada.

 

Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. Els investigadors també van registrar el domicili del detingut, on van localitzar i van intervindre la roba que aquest vestiria en el moment de cometre tots dos fets delictiusL’arrestat ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.