Detenen a un jove per abusar sexualment de la seua mare a Silla

 

Un jove de 23 anys, veí de la localitat de Silla, i que podria patir algun tipus de malaltia mental, va ser detingut aquest dilluns acusat de maltractar i abusar sexualment de la seua mare, de 60 anys, de forma continuada al llarg d’aquests dos últims anys.

 

Pel que sembla, la víctima va acudir desesperada a les dependències de la Guàrdia Civil de Silla després de patir una nova agressió física per part del seu propi fill. La dona va relatar als agents una sèrie d’episodis violents del seu fill, qui fins i tot li hauria realitzat tocaments de caràcter sexual. 

 

Segons va manifestar la dona, l’última agressió es va produir durant la matinada del dilluns quan el jove va arribar al domicili familiar i va agredir a la seua progenitora perquè aquesta no li deixava el seu telèfon mòbil. El presumpte autor dels fets, que es troba sota medicació, la va agafar del coll i va amenaçar amb asfixiar-la. «Jo estic boig i a mi no em passarà res», li va dir.

 

La víctima tenia lesions en el coll

Donada la gravetat dels fets denunciats, agents de l’Institut Armat van procedir a detindre al supòsit agressor, qui resideix al costat de la seua víctima en el domicili familiar. La dona va ser atesa en el centre de salut de Silla, on els metges van comprovar que tenia diferents lesions en el coll.

 

Aquest dimarts al matí, el jove va ser posat a disposició judicial en els jutjats de Carlet, on va ser sotmés a un reconeixement per part d’un mèdic forense, qui va avaluar inicialment el seu estat mental a l’espera d’una avaluació més en profunditat per part de la unitat de Psiquiatria Forense de l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Una possible malaltia mental

El presumpte agressor podria patir algun tipus de malaltia mental pel que s’haurà d’avaluar el grau d’imputabilitat i si és conscient o no dels seus actes quan presumptament agredeix a la seua mare. A l’espera d’un informe pericial sobre el seu estat mental, el Jutjat d’Instrucció número quatre de Carlet ha acordat la seua posada en llibertat amb càrrecs i una ordre d’allunyament que li prohibeix acostar-se a menys de 50 metres de la seua progenitora i comunicar-se amb ella de cap manera.

 

A conseqüència d’aquesta mesura cautelar, el jove ha hagut d’abandonar el domicili familiar, encara que s’ha anat a viure a casa d’un amic, en el mateix carrer on resideix la seua mare. La víctima, que viu atemorida, ja va presentar l’any passat una altra denúncia, però posteriorment la va retirar.

Últimes notícies

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.