Detenen a l’autor de 5 robatoris, en establiments, en diversos municipis de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut al presumpte autor de cinc robatoris, en establiments, en diversos municipis de València. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, el presumpte autor utilitzava un objecte punxant per a intimidar als dependents dels establiments i robar l’efectiu de les caixes registradores. Els agents van localitzar a l’autor en el Centre Penitenciari de Picassent on es trobava complint condemna per fets similars. El sospitós va aconseguir robar més de 3.600 euros. 

 

Les investigacions van començar a mitjan passat mes d’abril, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment, pertanyent a una famosa cadena de perfumeria i cosmètics, situat a la Pobla de Vallbona (València). El presumpte autor va utilitzar un objecte punxant per a intimidar als dependents de l’establiment i robar l’efectiu de les caixes registradores

 

Fruit d’aquestes investigacions, els agents es van adonar que existien diversos robatoris, amb el mateix modus operandi, en diferents termes municipals de la província de València. L‘autor va actuar en gasolineres de les localitats de Benaguasil, 
Vilamarxant i Chelva
. A més, també va atracar un supermercat del municipi de Chiva

 

Finalment, el 2 de juliol, agents de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Pobla de Vallbona, es van desplaçar al Centre Penitenciari de Picassent i van procedir a la detenció d’un home, de 51 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, per 5 delictes de robatori amb violència i intimidació. Aquest individu es trobava complint condemna en el centre penitenciari per fets similars. 

 

L’autor havia aconseguit fer-se amb més de 3.600 euros en efectiu. La Guàrdia Civil ha aconseguit recuperar part d’aqueixos diners. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Llíria (València).

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.