9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Detenen a l’autor de 5 robatoris, en establiments, en diversos municipis de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut al presumpte autor de cinc robatoris, en establiments, en diversos municipis de València. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, el presumpte autor utilitzava un objecte punxant per a intimidar als dependents dels establiments i robar l’efectiu de les caixes registradores. Els agents van localitzar a l’autor en el Centre Penitenciari de Picassent on es trobava complint condemna per fets similars. El sospitós va aconseguir robar més de 3.600 euros. 

 

Les investigacions van començar a mitjan passat mes d’abril, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment, pertanyent a una famosa cadena de perfumeria i cosmètics, situat a la Pobla de Vallbona (València). El presumpte autor va utilitzar un objecte punxant per a intimidar als dependents de l’establiment i robar l’efectiu de les caixes registradores

 

Fruit d’aquestes investigacions, els agents es van adonar que existien diversos robatoris, amb el mateix modus operandi, en diferents termes municipals de la província de València. L‘autor va actuar en gasolineres de les localitats de Benaguasil, 
Vilamarxant i Chelva
. A més, també va atracar un supermercat del municipi de Chiva

 

Finalment, el 2 de juliol, agents de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Pobla de Vallbona, es van desplaçar al Centre Penitenciari de Picassent i van procedir a la detenció d’un home, de 51 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, per 5 delictes de robatori amb violència i intimidació. Aquest individu es trobava complint condemna en el centre penitenciari per fets similars. 

 

L’autor havia aconseguit fer-se amb més de 3.600 euros en efectiu. La Guàrdia Civil ha aconseguit recuperar part d’aqueixos diners. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Llíria (València).

Últimes notícies

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.