Detenen a l’autor de 5 robatoris, en establiments, en diversos municipis de València

 

La Guàrdia Civil ha detingut al presumpte autor de cinc robatoris, en establiments, en diversos municipis de València. Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, el presumpte autor utilitzava un objecte punxant per a intimidar als dependents dels establiments i robar l’efectiu de les caixes registradores. Els agents van localitzar a l’autor en el Centre Penitenciari de Picassent on es trobava complint condemna per fets similars. El sospitós va aconseguir robar més de 3.600 euros. 

 

Les investigacions van començar a mitjan passat mes d’abril, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment, pertanyent a una famosa cadena de perfumeria i cosmètics, situat a la Pobla de Vallbona (València). El presumpte autor va utilitzar un objecte punxant per a intimidar als dependents de l’establiment i robar l’efectiu de les caixes registradores

 

Fruit d’aquestes investigacions, els agents es van adonar que existien diversos robatoris, amb el mateix modus operandi, en diferents termes municipals de la província de València. L‘autor va actuar en gasolineres de les localitats de Benaguasil, 
Vilamarxant i Chelva
. A més, també va atracar un supermercat del municipi de Chiva

 

Finalment, el 2 de juliol, agents de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Pobla de Vallbona, es van desplaçar al Centre Penitenciari de Picassent i van procedir a la detenció d’un home, de 51 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, per 5 delictes de robatori amb violència i intimidació. Aquest individu es trobava complint condemna en el centre penitenciari per fets similars. 

 

L’autor havia aconseguit fer-se amb més de 3.600 euros en efectiu. La Guàrdia Civil ha aconseguit recuperar part d’aqueixos diners. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Llíria (València).

Últimes notícies

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.