11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detenen a un matrimoni per obligar a la seua nora a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un matrimoni, de 45 i 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució, després d‘obligar la seua nora a exercir la prostitució. Al costat d’ells participava el seu fill i home de la víctima, que en el moment de la detenció no es trobava en Espanya.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que una xica era obligada a exercir la prostitució tant en Espanya com en Alemanya per part del seu home i els pares d’este.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que la jove havia d’entregar-li tots els diners que guanyava amb els seus servicis al seu home i si este no estava, li ho havia de donar a sa mare. A demés, pareix que els dos l‘agredien físicament i l’amenaçaven.

 

Amenaçaven a la víctima en llevar-li la filla

La víctima era traslladada amb cotxe pel seu home al lloc a on havia d’exercir la prostitució, bé fora una casa particular o el carrer, i si este no estava, era el seu sogre el que l’acompanyava. La xica havia d’entregar-los diàriament la quantitat de 300 euros treballant de dilluns a divendres. Si no conseguia els citats diners, havia de treballar també el cap de setmana.

 

Continuant amb les investigacions, els agents van saber que la víctima era obligada a exercir la prostitució perquè si no ho feia el seu home i sogres l’amenaçaven amb llevar-li a la seua filla.

 

Després d’estudiar el cas, els policies van conéixer la identitat dels sospitosos i que l’home de la víctima no es trobava en Espanya, pel que fins al moment ha sigut detingut el matrimoni com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució.

 

Els detinguts, l’home amb numerosos antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.