16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a un matrimoni per obligar a la seua nora a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un matrimoni, de 45 i 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució, després d‘obligar la seua nora a exercir la prostitució. Al costat d’ells participava el seu fill i home de la víctima, que en el moment de la detenció no es trobava en Espanya.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que una xica era obligada a exercir la prostitució tant en Espanya com en Alemanya per part del seu home i els pares d’este.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que la jove havia d’entregar-li tots els diners que guanyava amb els seus servicis al seu home i si este no estava, li ho havia de donar a sa mare. A demés, pareix que els dos l‘agredien físicament i l’amenaçaven.

 

Amenaçaven a la víctima en llevar-li la filla

La víctima era traslladada amb cotxe pel seu home al lloc a on havia d’exercir la prostitució, bé fora una casa particular o el carrer, i si este no estava, era el seu sogre el que l’acompanyava. La xica havia d’entregar-los diàriament la quantitat de 300 euros treballant de dilluns a divendres. Si no conseguia els citats diners, havia de treballar també el cap de setmana.

 

Continuant amb les investigacions, els agents van saber que la víctima era obligada a exercir la prostitució perquè si no ho feia el seu home i sogres l’amenaçaven amb llevar-li a la seua filla.

 

Després d’estudiar el cas, els policies van conéixer la identitat dels sospitosos i que l’home de la víctima no es trobava en Espanya, pel que fins al moment ha sigut detingut el matrimoni com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució.

 

Els detinguts, l’home amb numerosos antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.