Detenen a un matrimoni per obligar a la seua nora a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un matrimoni, de 45 i 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució, després d‘obligar la seua nora a exercir la prostitució. Al costat d’ells participava el seu fill i home de la víctima, que en el moment de la detenció no es trobava en Espanya.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que una xica era obligada a exercir la prostitució tant en Espanya com en Alemanya per part del seu home i els pares d’este.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que la jove havia d’entregar-li tots els diners que guanyava amb els seus servicis al seu home i si este no estava, li ho havia de donar a sa mare. A demés, pareix que els dos l‘agredien físicament i l’amenaçaven.

 

Amenaçaven a la víctima en llevar-li la filla

La víctima era traslladada amb cotxe pel seu home al lloc a on havia d’exercir la prostitució, bé fora una casa particular o el carrer, i si este no estava, era el seu sogre el que l’acompanyava. La xica havia d’entregar-los diàriament la quantitat de 300 euros treballant de dilluns a divendres. Si no conseguia els citats diners, havia de treballar també el cap de setmana.

 

Continuant amb les investigacions, els agents van saber que la víctima era obligada a exercir la prostitució perquè si no ho feia el seu home i sogres l’amenaçaven amb llevar-li a la seua filla.

 

Després d’estudiar el cas, els policies van conéixer la identitat dels sospitosos i que l’home de la víctima no es trobava en Espanya, pel que fins al moment ha sigut detingut el matrimoni com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució.

 

Els detinguts, l’home amb numerosos antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.