12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detenen a un matrimoni per obligar a la seua nora a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un matrimoni, de 45 i 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució, després d‘obligar la seua nora a exercir la prostitució. Al costat d’ells participava el seu fill i home de la víctima, que en el moment de la detenció no es trobava en Espanya.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que una xica era obligada a exercir la prostitució tant en Espanya com en Alemanya per part del seu home i els pares d’este.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que la jove havia d’entregar-li tots els diners que guanyava amb els seus servicis al seu home i si este no estava, li ho havia de donar a sa mare. A demés, pareix que els dos l‘agredien físicament i l’amenaçaven.

 

Amenaçaven a la víctima en llevar-li la filla

La víctima era traslladada amb cotxe pel seu home al lloc a on havia d’exercir la prostitució, bé fora una casa particular o el carrer, i si este no estava, era el seu sogre el que l’acompanyava. La xica havia d’entregar-los diàriament la quantitat de 300 euros treballant de dilluns a divendres. Si no conseguia els citats diners, havia de treballar també el cap de setmana.

 

Continuant amb les investigacions, els agents van saber que la víctima era obligada a exercir la prostitució perquè si no ho feia el seu home i sogres l’amenaçaven amb llevar-li a la seua filla.

 

Després d’estudiar el cas, els policies van conéixer la identitat dels sospitosos i que l’home de la víctima no es trobava en Espanya, pel que fins al moment ha sigut detingut el matrimoni com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució.

 

Els detinguts, l’home amb numerosos antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.