Detenen a un matrimoni per obligar a la seua nora a exercir la prostitució

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Torrent, en l’Horta (València), a un matrimoni, de 45 i 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució, després d‘obligar la seua nora a exercir la prostitució. Al costat d’ells participava el seu fill i home de la víctima, que en el moment de la detenció no es trobava en Espanya.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que una xica era obligada a exercir la prostitució tant en Espanya com en Alemanya per part del seu home i els pares d’este.

 

Durant les investigacions, els agents van saber que la jove havia d’entregar-li tots els diners que guanyava amb els seus servicis al seu home i si este no estava, li ho havia de donar a sa mare. A demés, pareix que els dos l‘agredien físicament i l’amenaçaven.

 

Amenaçaven a la víctima en llevar-li la filla

La víctima era traslladada amb cotxe pel seu home al lloc a on havia d’exercir la prostitució, bé fora una casa particular o el carrer, i si este no estava, era el seu sogre el que l’acompanyava. La xica havia d’entregar-los diàriament la quantitat de 300 euros treballant de dilluns a divendres. Si no conseguia els citats diners, havia de treballar també el cap de setmana.

 

Continuant amb les investigacions, els agents van saber que la víctima era obligada a exercir la prostitució perquè si no ho feia el seu home i sogres l’amenaçaven amb llevar-li a la seua filla.

 

Després d’estudiar el cas, els policies van conéixer la identitat dels sospitosos i que l’home de la víctima no es trobava en Espanya, pel que fins al moment ha sigut detingut el matrimoni com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució.

 

Els detinguts, l’home amb numerosos antecedents policials, després de ser sentits en declaració van ser posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.