9.5 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen una parella per vendre i traficar amb droga a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i un home de 30 i 21 anys respectivament als quals se'ls atribuïx un delicte de tràfic de drogues per vendre substàncies estupefaents en el centre de la ciutat. Segons la Comissaria, l'operació es va iniciar a principis de desembre, quan els agents van tindre coneixement de l'existència de persones que podrien estar dedicant-se a distribuir cocaïna en la zona centre de la ciutat. Els investigadors van identificar als dos presumptes autors, que tenien repartides les seues funcions a l'hora de procedir a la venda de la droga. Els dos «guardaven escrupolosament les mesures de seguretat per a evitar ser descoberts pels agents i utilitzaven el domicili on residien per a guardar les substàncies».

  

 

 

El dia 14 dins de la investigació es va establir un dispositiu per a la seua localització que va acabar amb la seua detenció per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Amb açò es va donar per desarticulat un punt de venda de droga en la zona del centre d'Alacant. Una vegada localitzat el domicili, en el registre domiciliari es van confiscar 10 grams de cocaïna; 390 euros en efectiu i una balança de precisió amb la qual pesaven la droga abans de procedir a la seua venda. Els agents per altra banda, eixe mateix dia van procedir a la detenció d'un altre home espanyol de 36 anys, al que li constaven en vigor quatre reclamacions d'ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.