Detenen una parella per vendre i traficar amb droga a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i un home de 30 i 21 anys respectivament als quals se'ls atribuïx un delicte de tràfic de drogues per vendre substàncies estupefaents en el centre de la ciutat. Segons la Comissaria, l'operació es va iniciar a principis de desembre, quan els agents van tindre coneixement de l'existència de persones que podrien estar dedicant-se a distribuir cocaïna en la zona centre de la ciutat. Els investigadors van identificar als dos presumptes autors, que tenien repartides les seues funcions a l'hora de procedir a la venda de la droga. Els dos «guardaven escrupolosament les mesures de seguretat per a evitar ser descoberts pels agents i utilitzaven el domicili on residien per a guardar les substàncies».

  

 

 

El dia 14 dins de la investigació es va establir un dispositiu per a la seua localització que va acabar amb la seua detenció per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Amb açò es va donar per desarticulat un punt de venda de droga en la zona del centre d'Alacant. Una vegada localitzat el domicili, en el registre domiciliari es van confiscar 10 grams de cocaïna; 390 euros en efectiu i una balança de precisió amb la qual pesaven la droga abans de procedir a la seua venda. Els agents per altra banda, eixe mateix dia van procedir a la detenció d'un altre home espanyol de 36 anys, al que li constaven en vigor quatre reclamacions d'ingrés a la presó.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.