Detenen una parella per vendre i traficar amb droga a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i un home de 30 i 21 anys respectivament als quals se'ls atribuïx un delicte de tràfic de drogues per vendre substàncies estupefaents en el centre de la ciutat. Segons la Comissaria, l'operació es va iniciar a principis de desembre, quan els agents van tindre coneixement de l'existència de persones que podrien estar dedicant-se a distribuir cocaïna en la zona centre de la ciutat. Els investigadors van identificar als dos presumptes autors, que tenien repartides les seues funcions a l'hora de procedir a la venda de la droga. Els dos «guardaven escrupolosament les mesures de seguretat per a evitar ser descoberts pels agents i utilitzaven el domicili on residien per a guardar les substàncies».

  

 

 

El dia 14 dins de la investigació es va establir un dispositiu per a la seua localització que va acabar amb la seua detenció per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Amb açò es va donar per desarticulat un punt de venda de droga en la zona del centre d'Alacant. Una vegada localitzat el domicili, en el registre domiciliari es van confiscar 10 grams de cocaïna; 390 euros en efectiu i una balança de precisió amb la qual pesaven la droga abans de procedir a la seua venda. Els agents per altra banda, eixe mateix dia van procedir a la detenció d'un altre home espanyol de 36 anys, al que li constaven en vigor quatre reclamacions d'ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.