Detenen una parella per vendre i traficar amb droga a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i un home de 30 i 21 anys respectivament als quals se'ls atribuïx un delicte de tràfic de drogues per vendre substàncies estupefaents en el centre de la ciutat. Segons la Comissaria, l'operació es va iniciar a principis de desembre, quan els agents van tindre coneixement de l'existència de persones que podrien estar dedicant-se a distribuir cocaïna en la zona centre de la ciutat. Els investigadors van identificar als dos presumptes autors, que tenien repartides les seues funcions a l'hora de procedir a la venda de la droga. Els dos «guardaven escrupolosament les mesures de seguretat per a evitar ser descoberts pels agents i utilitzaven el domicili on residien per a guardar les substàncies».

  

 

 

El dia 14 dins de la investigació es va establir un dispositiu per a la seua localització que va acabar amb la seua detenció per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Amb açò es va donar per desarticulat un punt de venda de droga en la zona del centre d'Alacant. Una vegada localitzat el domicili, en el registre domiciliari es van confiscar 10 grams de cocaïna; 390 euros en efectiu i una balança de precisió amb la qual pesaven la droga abans de procedir a la seua venda. Els agents per altra banda, eixe mateix dia van procedir a la detenció d'un altre home espanyol de 36 anys, al que li constaven en vigor quatre reclamacions d'ingrés a la presó.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.