15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detenen una parella per vendre i traficar amb droga a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i un home de 30 i 21 anys respectivament als quals se'ls atribuïx un delicte de tràfic de drogues per vendre substàncies estupefaents en el centre de la ciutat. Segons la Comissaria, l'operació es va iniciar a principis de desembre, quan els agents van tindre coneixement de l'existència de persones que podrien estar dedicant-se a distribuir cocaïna en la zona centre de la ciutat. Els investigadors van identificar als dos presumptes autors, que tenien repartides les seues funcions a l'hora de procedir a la venda de la droga. Els dos «guardaven escrupolosament les mesures de seguretat per a evitar ser descoberts pels agents i utilitzaven el domicili on residien per a guardar les substàncies».

  

 

 

El dia 14 dins de la investigació es va establir un dispositiu per a la seua localització que va acabar amb la seua detenció per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Amb açò es va donar per desarticulat un punt de venda de droga en la zona del centre d'Alacant. Una vegada localitzat el domicili, en el registre domiciliari es van confiscar 10 grams de cocaïna; 390 euros en efectiu i una balança de precisió amb la qual pesaven la droga abans de procedir a la seua venda. Els agents per altra banda, eixe mateix dia van procedir a la detenció d'un altre home espanyol de 36 anys, al que li constaven en vigor quatre reclamacions d'ingrés a la presó.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.