15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detenen a quatre membres d’una família per possessió d’armes i droga en Elda

 

La Policia Nacional de la Comisaria d’Elda-Petrer va detindre el passat diumenge a quatre membres d’una família acusats dels delictes de tràfic de droga, tinença il·lícita d’armes, robatori amb força, pertinença a grup criminal i engany de fluid elèctric en el municipi d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). 

 

La família estava connectada de manera il·legal al subministrament elèctric públic en la casa en la que viuen, segons explica ‘Información’. Els agents van anar fins a la casa, ubicada en el carrer Rafael Altamaria, i van confiscar 100 grams de cocaïna, haixix, 3.400 euros que estaven amagats per la vivenda, un revòlver, una pistola elèctrica ‘táser’ i una escopeta de doble canó, que havia sigut denunciada la seua desaparició en Castalla, en l’Alcoià (Alacant).

 

Els quatre detinguts són una parella i dos fills que han quedat en llibertat amb càrrecs, ja que el fiscal no va anar a la compareixença dels arrestats en el Jutjat de Guàrdia d’Elda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Banda de València, volteig de campanes i pirotècnia celebraran els 600 anys del Micalet

La plaça de la Reina acollirà el diumenge 8 de febrer un concert de la Banda Simfònica Municipal amb 'L'Obertura 1812', volteig del Micalet i pirotècnia. La cita commemora la finalització de la torre en 1426 i s'emmarca a València Music City.

Compromís impulsa una campanya per a defendre que la vivenda és un dret, no un negoci

Compromís ha llançat una campanya en la Comunitat Valenciana per a situar la vivenda com a dret i no com a negoci, amb accions al carrer i un paquet de mesures. La coalició reclama valentia política i proposa limitar lloguers, ampliar el parc públic i regular els pisos turístics.

El PP reclama en Les Corts agilitzar el pagament de les ajudes per la DANA

El PP ha registrat en Les Corts una iniciativa perquè el Govern agilitze els pagaments de les ajudes per la DANA del 29 d'octubre de 2024. La formació sosté que només s'ha abonat el 8% i exigix desbloquejar els fons europeus.

Diana Morant acusa a Martínez Mus de mentir sobre la Rodalia valenciana

Diana Morant ha acusat a Vicente Martínez Mus d'usar la hipèrbole i la mentida en criticar el Pla de Rodalia. Ha defés 1.700 milions d'inversió i una execució superior al 80%.

La Generalitat denuncia que el Pla de Rodalia va tancar 2025 amb només un 38% d’obres executades

El Consell xifra en un 38% l'execució del Pla de Rodalia 2017-2025 i reclama culminar les obres, definir un nou pla i reforçar servicis pel 'col·lapse' de la C3.

La Generalitat detecta falta de dades en expedients d’adjudicataris de VPP a Alacant

La Generalitat ha trobat documentació incompleta en part dels 140 expedients d'adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan. Revisarà cas per cas i estudia mesures per a evitar irregularitats i possibles especulacions.

Pérez Llorca destaca a Berlín el lideratge del sector agroalimentari valencià després del rècord d’exportacions

La Comunitat Valenciana ha batut en 2025 el seu rècord exportador agroalimentari amb 10.197 milions. Des de Fruit Logistica, Pérez Llorca ha defés ajudes i regles justes.

Benetússer i Cheste s’alien per a optar a 6,3 milions en la reconstrucció postdana

Benetússer i Cheste presentaran junts els seus projectes a la convocatòria Edil Dana després de la DANA de 2024. Si s'aprova, rebran 6,3 milions per a obres clau.