Una plantació de 533 plantes de marihuana posa en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja

La Guàrdia Civil confisca una plantació de marihuana en Alcoleja, en el Comtat (Alacant)

Confisquen 533 plantes de marihuana en Alcoleja | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han descobert una plantació de 533 plantes de marihuana connectada de manera il·legal al subministrament elèctric amb una gran potència que podria haver posat en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja, en la comarca del Comtat (Alacant), un municipi de 180 persones.

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 53 anys, com a presumpte autor dels fets per un delicte contra la salut pública i altre per estada de fluid elèctric. La investigació va començar quan l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Ibi van ser avisats per una companyia elèctrica de què s’estava produint un augment en el consum de l’electricitat procedent d’una fuga d’energia en el subministrament d’una casa, que no estava registrada en els seus equips.

 

Els agents van vore que hi havia una connexió fraudulenta connectada directament en la xarxa de distribució que estava amagada. A demés, el nivell de consum d’eixa connexió era tan elevat que suposava un greu perill per a la seguretat de la població. 

 

La seguretat de la població estava en perill

L’elevat consum d’esta plantació suposava que qualsevol classe de sobrecàrrega en el transformador haguera provocat un tall total del subministrament elèctric per a tota la població. Quan els agents van anar a la casa es van trobar 533 plantes de marihuana repartides per totes les habitacions.

 

A demés, també van confiscar tota classe de material elèctric que s’utilitzava per a desenvolupar el cultiu, com llums de calor, ventiladors, bombes d’aigua o extractors d’aire. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.