Una plantació de 533 plantes de marihuana posa en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja

La Guàrdia Civil confisca una plantació de marihuana en Alcoleja, en el Comtat (Alacant)

Confisquen 533 plantes de marihuana en Alcoleja | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han descobert una plantació de 533 plantes de marihuana connectada de manera il·legal al subministrament elèctric amb una gran potència que podria haver posat en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja, en la comarca del Comtat (Alacant), un municipi de 180 persones.

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 53 anys, com a presumpte autor dels fets per un delicte contra la salut pública i altre per estada de fluid elèctric. La investigació va començar quan l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Ibi van ser avisats per una companyia elèctrica de què s’estava produint un augment en el consum de l’electricitat procedent d’una fuga d’energia en el subministrament d’una casa, que no estava registrada en els seus equips.

 

Els agents van vore que hi havia una connexió fraudulenta connectada directament en la xarxa de distribució que estava amagada. A demés, el nivell de consum d’eixa connexió era tan elevat que suposava un greu perill per a la seguretat de la població. 

 

La seguretat de la població estava en perill

L’elevat consum d’esta plantació suposava que qualsevol classe de sobrecàrrega en el transformador haguera provocat un tall total del subministrament elèctric per a tota la població. Quan els agents van anar a la casa es van trobar 533 plantes de marihuana repartides per totes les habitacions.

 

A demés, també van confiscar tota classe de material elèctric que s’utilitzava per a desenvolupar el cultiu, com llums de calor, ventiladors, bombes d’aigua o extractors d’aire. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.