Una plantació de 533 plantes de marihuana posa en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja

La Guàrdia Civil confisca una plantació de marihuana en Alcoleja, en el Comtat (Alacant)

Confisquen 533 plantes de marihuana en Alcoleja | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han descobert una plantació de 533 plantes de marihuana connectada de manera il·legal al subministrament elèctric amb una gran potència que podria haver posat en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja, en la comarca del Comtat (Alacant), un municipi de 180 persones.

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 53 anys, com a presumpte autor dels fets per un delicte contra la salut pública i altre per estada de fluid elèctric. La investigació va començar quan l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Ibi van ser avisats per una companyia elèctrica de què s’estava produint un augment en el consum de l’electricitat procedent d’una fuga d’energia en el subministrament d’una casa, que no estava registrada en els seus equips.

 

Els agents van vore que hi havia una connexió fraudulenta connectada directament en la xarxa de distribució que estava amagada. A demés, el nivell de consum d’eixa connexió era tan elevat que suposava un greu perill per a la seguretat de la població. 

 

La seguretat de la població estava en perill

L’elevat consum d’esta plantació suposava que qualsevol classe de sobrecàrrega en el transformador haguera provocat un tall total del subministrament elèctric per a tota la població. Quan els agents van anar a la casa es van trobar 533 plantes de marihuana repartides per totes les habitacions.

 

A demés, també van confiscar tota classe de material elèctric que s’utilitzava per a desenvolupar el cultiu, com llums de calor, ventiladors, bombes d’aigua o extractors d’aire. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.