Una plantació de 533 plantes de marihuana posa en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja

La Guàrdia Civil confisca una plantació de marihuana en Alcoleja, en el Comtat (Alacant)

Confisquen 533 plantes de marihuana en Alcoleja | Europa Press

 

Agents de la Guàrdia Civil han descobert una plantació de 533 plantes de marihuana connectada de manera il·legal al subministrament elèctric amb una gran potència que podria haver posat en perill la seguretat dels veïns d’Alcoleja, en la comarca del Comtat (Alacant), un municipi de 180 persones.

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home, de 53 anys, com a presumpte autor dels fets per un delicte contra la salut pública i altre per estada de fluid elèctric. La investigació va començar quan l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Ibi van ser avisats per una companyia elèctrica de què s’estava produint un augment en el consum de l’electricitat procedent d’una fuga d’energia en el subministrament d’una casa, que no estava registrada en els seus equips.

 

Els agents van vore que hi havia una connexió fraudulenta connectada directament en la xarxa de distribució que estava amagada. A demés, el nivell de consum d’eixa connexió era tan elevat que suposava un greu perill per a la seguretat de la població. 

 

La seguretat de la població estava en perill

L’elevat consum d’esta plantació suposava que qualsevol classe de sobrecàrrega en el transformador haguera provocat un tall total del subministrament elèctric per a tota la població. Quan els agents van anar a la casa es van trobar 533 plantes de marihuana repartides per totes les habitacions.

 

A demés, també van confiscar tota classe de material elèctric que s’utilitzava per a desenvolupar el cultiu, com llums de calor, ventiladors, bombes d’aigua o extractors d’aire. 

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.