17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Tenen 466 plantes de marihuana en una casa en Vila-real

Plantació de marihuana

Plantació de marihuana | Pixabay

 

La vesprada del passat divendres 31 de gener la Policia Nacional va detindre a dos persones, de 32 i 34 anys, per què tenien 466 plantes de marihuana en sa casa en Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló). Van ser detinguts per un delicte contra la salut pública.

 

En total, els agents de policia van requisar 90 quilos de droga. La detenció es va produir per què la policia tenia sospites de què en esta casa, en la que no vivia ningú, en el centre de la localitat hi havia una plantació i van demanar una ordre judicial per a fer el registre, segons explica ‘Mediterráneo’.

 

Els agents van anar fins allí i van trobar com un annex a la casa, una classe de nau industrial, i van vore totes les plantes de marihuana i un sistema elèctric necessari per a gestionar la plantació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.