11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Detingut per robar en un supermercat en Castelló

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El xic, de 25 anys, va ser detingut per la Policia Local | Pixabay

 

La passada matinada de dijous 30 de gener, cap a les 03.30 hores, la Policia Local de Castelló va detindre a un xic després de què el pillaren robant en un supermercat situat enfront de l’Hospital General, en el carrer Cuadra Borriolench de Castelló.

 

L’autor del robatori va trencar els cristalls del comerç amb una barra de ferro per a entrar dins i va furtar diferents objectes, com suports per a telèfons mòbils i un rellotge digital. Quan va vore a la policia va intentar escapar, però els agents van conseguir fer-se amb ell, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Quan el van detindre, el van identificar com un xic de 25 anys, amb les sigles A.M., i el van acusar d’un delicte de robatori amb força. A demés, els agents van agarrar la barra de ferro que va utilitzar per a entrar al supermercat, per a tindre la prova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.