Detenen tres homes per intent d’homicidi després d’apunyalar un altre en un bar d’Albal

Agents de la Guàrdia Civil d'Alfafar, han detingut a tres homes com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa després d'una baralla en la qual un d'ells suposadament va assestar cinc punyalades amb arma blanca a un client d'un bar de la localitat valenciana d'Albal, a l'Horta Sud. Els fets van ocórrer al voltant de les 07.00 hores de l'1 de desembre, quan es va produir un altercat «multitudinari» en un bar de la localitat d'Albal, en el qual van estar involucrats clients de l'establiment. Segons els testimonis, durant l'agressió, un dels tres homes que van iniciar la baralla, va assestar cinc punyalades amb una arma blanca a un client del local, una d'elles de caràcter greu, segons ha indicat el cos de seguretat en un comunicat. En rebre la comunicació de l'altercat en el bar, la Guàrdia Civil i agents de la Policia Local d'Albal van arribar al lloc dels fets i van procedir a assegurar la zona i a atendre els ferits, i van comprovar que els autors materials de l'agressió havien fugit del lloc. Així, per part de la Guàrdia Civil d'Alfafar es va iniciar l'operació 'Farda', per a esclarir els fets, que va culminar amb la detenció de tres suposats autors, sent un d'ells el presumpte autor material de l'agressió amb arma blanca. A aquestes persones se'ls atribueix el delicte d'homicidi en grau de temptativa. Les diligències han sigut lliurades en els Jutjats d'Instrucció de Catarroja.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.