10.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detenen tres homes per intent d’homicidi després d’apunyalar un altre en un bar d’Albal

Agents de la Guàrdia Civil d'Alfafar, han detingut a tres homes com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa després d'una baralla en la qual un d'ells suposadament va assestar cinc punyalades amb arma blanca a un client d'un bar de la localitat valenciana d'Albal, a l'Horta Sud. Els fets van ocórrer al voltant de les 07.00 hores de l'1 de desembre, quan es va produir un altercat «multitudinari» en un bar de la localitat d'Albal, en el qual van estar involucrats clients de l'establiment. Segons els testimonis, durant l'agressió, un dels tres homes que van iniciar la baralla, va assestar cinc punyalades amb una arma blanca a un client del local, una d'elles de caràcter greu, segons ha indicat el cos de seguretat en un comunicat. En rebre la comunicació de l'altercat en el bar, la Guàrdia Civil i agents de la Policia Local d'Albal van arribar al lloc dels fets i van procedir a assegurar la zona i a atendre els ferits, i van comprovar que els autors materials de l'agressió havien fugit del lloc. Així, per part de la Guàrdia Civil d'Alfafar es va iniciar l'operació 'Farda', per a esclarir els fets, que va culminar amb la detenció de tres suposats autors, sent un d'ells el presumpte autor material de l'agressió amb arma blanca. A aquestes persones se'ls atribueix el delicte d'homicidi en grau de temptativa. Les diligències han sigut lliurades en els Jutjats d'Instrucció de Catarroja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs