Detenen tres homes per intent d’homicidi després d’apunyalar un altre en un bar d’Albal

Agents de la Guàrdia Civil d'Alfafar, han detingut a tres homes com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa després d'una baralla en la qual un d'ells suposadament va assestar cinc punyalades amb arma blanca a un client d'un bar de la localitat valenciana d'Albal, a l'Horta Sud. Els fets van ocórrer al voltant de les 07.00 hores de l'1 de desembre, quan es va produir un altercat «multitudinari» en un bar de la localitat d'Albal, en el qual van estar involucrats clients de l'establiment. Segons els testimonis, durant l'agressió, un dels tres homes que van iniciar la baralla, va assestar cinc punyalades amb una arma blanca a un client del local, una d'elles de caràcter greu, segons ha indicat el cos de seguretat en un comunicat. En rebre la comunicació de l'altercat en el bar, la Guàrdia Civil i agents de la Policia Local d'Albal van arribar al lloc dels fets i van procedir a assegurar la zona i a atendre els ferits, i van comprovar que els autors materials de l'agressió havien fugit del lloc. Així, per part de la Guàrdia Civil d'Alfafar es va iniciar l'operació 'Farda', per a esclarir els fets, que va culminar amb la detenció de tres suposats autors, sent un d'ells el presumpte autor material de l'agressió amb arma blanca. A aquestes persones se'ls atribueix el delicte d'homicidi en grau de temptativa. Les diligències han sigut lliurades en els Jutjats d'Instrucció de Catarroja.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.