Detenen tres homes per intent d’homicidi després d’apunyalar un altre en un bar d’Albal

Agents de la Guàrdia Civil d'Alfafar, han detingut a tres homes com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa després d'una baralla en la qual un d'ells suposadament va assestar cinc punyalades amb arma blanca a un client d'un bar de la localitat valenciana d'Albal, a l'Horta Sud. Els fets van ocórrer al voltant de les 07.00 hores de l'1 de desembre, quan es va produir un altercat «multitudinari» en un bar de la localitat d'Albal, en el qual van estar involucrats clients de l'establiment. Segons els testimonis, durant l'agressió, un dels tres homes que van iniciar la baralla, va assestar cinc punyalades amb una arma blanca a un client del local, una d'elles de caràcter greu, segons ha indicat el cos de seguretat en un comunicat. En rebre la comunicació de l'altercat en el bar, la Guàrdia Civil i agents de la Policia Local d'Albal van arribar al lloc dels fets i van procedir a assegurar la zona i a atendre els ferits, i van comprovar que els autors materials de l'agressió havien fugit del lloc. Així, per part de la Guàrdia Civil d'Alfafar es va iniciar l'operació 'Farda', per a esclarir els fets, que va culminar amb la detenció de tres suposats autors, sent un d'ells el presumpte autor material de l'agressió amb arma blanca. A aquestes persones se'ls atribueix el delicte d'homicidi en grau de temptativa. Les diligències han sigut lliurades en els Jutjats d'Instrucció de Catarroja.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU