Detenen tres persones per furtar 420 quilos de taronges a Bétera

 

La Policia Local de Bétera ha recuperat hui, 22 de novembre, 420 quilos de taronges furtades en Pla de Pinela, a Bétera, al Camp de Túria. Segons sembla, la investigació de la policia va portar a trobar les taronges a l’interior d’un vehicle i a hores d’ara s’investiga a tres persones detingudes com a presumptes autores d’un delicte lleu de furt. La Policia subratlla la importància de la col·laboració ciutadana en este tipus de robatoris. No és el primer que es registra esta setmana; ahir mateix, com va informar este diari, tres homes van ser detinguts per furtar 400 quilos de mandarines i taronges per a la seua revenda posterior.

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.