Detenen en València a dos joves suïssos per ser còmplices en l’escapada de la presó d’un assassí

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos joves, de 19 i 22 anys, que tenien en vigor una Ordre Internacional de Detenció per extradició dictada per Suïssa per presumptament col·laborar en l’escapada d’un reclús que complia condemna per assassinat en una presó.

  

 

 

Les investigacions començaren quan la Policia de Suïssa va tenir coneixement que en València podrien estar dos persones buscades per les autoritats d’eixe país després d’haver col·laborat en la fuga d’un reclús que complia condemna per un assassinat d’un membre d’un clan familiar dedicat al tràfic de drogues.

  

 

 

Durant les investigacions, els agents descobriren que els ciutadans suïssos formaven part d’una organització relacionada amb el pres escapat d’origen kosovar. Finalment, foren detingut ahir de vesprada en el district de Trànsits de la capital valenciana. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.