10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detenen en València a dos joves suïssos per ser còmplices en l’escapada de la presó d’un assassí

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos joves, de 19 i 22 anys, que tenien en vigor una Ordre Internacional de Detenció per extradició dictada per Suïssa per presumptament col·laborar en l’escapada d’un reclús que complia condemna per assassinat en una presó.

  

 

 

Les investigacions començaren quan la Policia de Suïssa va tenir coneixement que en València podrien estar dos persones buscades per les autoritats d’eixe país després d’haver col·laborat en la fuga d’un reclús que complia condemna per un assassinat d’un membre d’un clan familiar dedicat al tràfic de drogues.

  

 

 

Durant les investigacions, els agents descobriren que els ciutadans suïssos formaven part d’una organització relacionada amb el pres escapat d’origen kosovar. Finalment, foren detingut ahir de vesprada en el district de Trànsits de la capital valenciana. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.