Detenen en València a dos joves suïssos per ser còmplices en l’escapada de la presó d’un assassí

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos joves, de 19 i 22 anys, que tenien en vigor una Ordre Internacional de Detenció per extradició dictada per Suïssa per presumptament col·laborar en l’escapada d’un reclús que complia condemna per assassinat en una presó.

  

 

 

Les investigacions començaren quan la Policia de Suïssa va tenir coneixement que en València podrien estar dos persones buscades per les autoritats d’eixe país després d’haver col·laborat en la fuga d’un reclús que complia condemna per un assassinat d’un membre d’un clan familiar dedicat al tràfic de drogues.

  

 

 

Durant les investigacions, els agents descobriren que els ciutadans suïssos formaven part d’una organització relacionada amb el pres escapat d’origen kosovar. Finalment, foren detingut ahir de vesprada en el district de Trànsits de la capital valenciana. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.