Detenen a València a un home per propinar-li una pallissa a un taxista

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fa tres dies a València un home de 46 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de propinar-li una pallissa a un taxista quan es trobava amb el seu vehicle a l’interior d’un safareig. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant 22 dies en un centre hospitalari de la capital valenciana i va ser sotmesa a una craneotomía d’urgència. 

 

Els fets van succeir a la fi de juny, cap a les sis del matí, quan la víctima va acudir amb el seu taxi a un safareig manual. Pel que sembla, quan anava a llavar el seu vehicle, se li va acostar un home que va començar a insultar-li per a després agarrar-li fortament del braç i propinar-li nombrosos colps per tot el cos. A més, en un moment donat, l’agressor li va llevar al taxista el cinturó dels seus pantalons per a continuar amb l’atac

 

L’agressió va tindre lloc quan el taxista es trobava acatxat fora del cotxe, buscant unes monedes davall del seient davanter. En aqueix moment, el sospitós se li va acostar i després d’increpar-li, el va traure a la força de l’interior del vehicle per a colpejar-lo amb el marc de la porta, produint-li una contusió a l’altura de la cella. Quan la víctima li va recriminar la seua actitud, l’agressor li va llevar el cinturó dels pantalons causant-li excoriacions en l’abdomen. A més, li va propinar una colzada que va provocar que la víctima caiguera a terra, moment que va aprofitar l’agressor per a continuar pegant-li.

 

22 dies ingressat a l’hospital

Una vegada que va cessar l’agressió, la víctima va acudir a un centre hospitalari de València amb un fort mal de cap on va quedar ingressat per a ser avaluat de les lesions. En dies posteriors, a causa dels colps, va ser intervingut quirúrgicament d’urgència practicant-li una craneotomía. L’home va romandre a l’hospital durant 22 dies.

 

A conseqüència de les investigacions i una vegada que la víctima es va recuperar, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que va ser detingut aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.