Detenen a València a un home per propinar-li una pallissa a un taxista

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fa tres dies a València un home de 46 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de propinar-li una pallissa a un taxista quan es trobava amb el seu vehicle a l’interior d’un safareig. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant 22 dies en un centre hospitalari de la capital valenciana i va ser sotmesa a una craneotomía d’urgència. 

 

Els fets van succeir a la fi de juny, cap a les sis del matí, quan la víctima va acudir amb el seu taxi a un safareig manual. Pel que sembla, quan anava a llavar el seu vehicle, se li va acostar un home que va començar a insultar-li per a després agarrar-li fortament del braç i propinar-li nombrosos colps per tot el cos. A més, en un moment donat, l’agressor li va llevar al taxista el cinturó dels seus pantalons per a continuar amb l’atac

 

L’agressió va tindre lloc quan el taxista es trobava acatxat fora del cotxe, buscant unes monedes davall del seient davanter. En aqueix moment, el sospitós se li va acostar i després d’increpar-li, el va traure a la força de l’interior del vehicle per a colpejar-lo amb el marc de la porta, produint-li una contusió a l’altura de la cella. Quan la víctima li va recriminar la seua actitud, l’agressor li va llevar el cinturó dels pantalons causant-li excoriacions en l’abdomen. A més, li va propinar una colzada que va provocar que la víctima caiguera a terra, moment que va aprofitar l’agressor per a continuar pegant-li.

 

22 dies ingressat a l’hospital

Una vegada que va cessar l’agressió, la víctima va acudir a un centre hospitalari de València amb un fort mal de cap on va quedar ingressat per a ser avaluat de les lesions. En dies posteriors, a causa dels colps, va ser intervingut quirúrgicament d’urgència practicant-li una craneotomía. L’home va romandre a l’hospital durant 22 dies.

 

A conseqüència de les investigacions i una vegada que la víctima es va recuperar, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que va ser detingut aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU