Detenen a València a un home per propinar-li una pallissa a un taxista

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fa tres dies a València un home de 46 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de propinar-li una pallissa a un taxista quan es trobava amb el seu vehicle a l’interior d’un safareig. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant 22 dies en un centre hospitalari de la capital valenciana i va ser sotmesa a una craneotomía d’urgència. 

 

Els fets van succeir a la fi de juny, cap a les sis del matí, quan la víctima va acudir amb el seu taxi a un safareig manual. Pel que sembla, quan anava a llavar el seu vehicle, se li va acostar un home que va començar a insultar-li per a després agarrar-li fortament del braç i propinar-li nombrosos colps per tot el cos. A més, en un moment donat, l’agressor li va llevar al taxista el cinturó dels seus pantalons per a continuar amb l’atac

 

L’agressió va tindre lloc quan el taxista es trobava acatxat fora del cotxe, buscant unes monedes davall del seient davanter. En aqueix moment, el sospitós se li va acostar i després d’increpar-li, el va traure a la força de l’interior del vehicle per a colpejar-lo amb el marc de la porta, produint-li una contusió a l’altura de la cella. Quan la víctima li va recriminar la seua actitud, l’agressor li va llevar el cinturó dels pantalons causant-li excoriacions en l’abdomen. A més, li va propinar una colzada que va provocar que la víctima caiguera a terra, moment que va aprofitar l’agressor per a continuar pegant-li.

 

22 dies ingressat a l’hospital

Una vegada que va cessar l’agressió, la víctima va acudir a un centre hospitalari de València amb un fort mal de cap on va quedar ingressat per a ser avaluat de les lesions. En dies posteriors, a causa dels colps, va ser intervingut quirúrgicament d’urgència practicant-li una craneotomía. L’home va romandre a l’hospital durant 22 dies.

 

A conseqüència de les investigacions i una vegada que la víctima es va recuperar, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que va ser detingut aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.

Deting el gerent d’una empresa per simular un robatori violent de 6.500 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alacant el gerent d’una empresa nacional acusat de simular un robatori violent de 6.500 euros i de quedar-se amb diners de la mercantil. Les lesions que presentava eren superficials i compatibles amb autolesions, i ja s’havia produït un altre furt de 2.450 euros en la mateixa empresa.

Un detingut a Monòver per robar quatre motos i diversos objectes en una casa de camp

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Monòver acusat de robar amb força quatre motocicletes i diversos objectes en una casa de camp. Tres de les motos i part del material sostret s’han recuperat i s’han tornat al propietari.

Detingut a Chiva amb drogues i dos boligrafs-pistola en plenes festes

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 62 anys a Chiva durant les festes patronals per portar diverses drogues i dos bolígrafs-pistola, a més de munició, i resistir-se greument als agents.

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.