15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detenen a València a un home per propinar-li una pallissa a un taxista

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fa tres dies a València un home de 46 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de propinar-li una pallissa a un taxista quan es trobava amb el seu vehicle a l’interior d’un safareig. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant 22 dies en un centre hospitalari de la capital valenciana i va ser sotmesa a una craneotomía d’urgència. 

 

Els fets van succeir a la fi de juny, cap a les sis del matí, quan la víctima va acudir amb el seu taxi a un safareig manual. Pel que sembla, quan anava a llavar el seu vehicle, se li va acostar un home que va començar a insultar-li per a després agarrar-li fortament del braç i propinar-li nombrosos colps per tot el cos. A més, en un moment donat, l’agressor li va llevar al taxista el cinturó dels seus pantalons per a continuar amb l’atac

 

L’agressió va tindre lloc quan el taxista es trobava acatxat fora del cotxe, buscant unes monedes davall del seient davanter. En aqueix moment, el sospitós se li va acostar i després d’increpar-li, el va traure a la força de l’interior del vehicle per a colpejar-lo amb el marc de la porta, produint-li una contusió a l’altura de la cella. Quan la víctima li va recriminar la seua actitud, l’agressor li va llevar el cinturó dels pantalons causant-li excoriacions en l’abdomen. A més, li va propinar una colzada que va provocar que la víctima caiguera a terra, moment que va aprofitar l’agressor per a continuar pegant-li.

 

22 dies ingressat a l’hospital

Una vegada que va cessar l’agressió, la víctima va acudir a un centre hospitalari de València amb un fort mal de cap on va quedar ingressat per a ser avaluat de les lesions. En dies posteriors, a causa dels colps, va ser intervingut quirúrgicament d’urgència practicant-li una craneotomía. L’home va romandre a l’hospital durant 22 dies.

 

A conseqüència de les investigacions i una vegada que la víctima es va recuperar, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que va ser detingut aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.