Detenen a València a un home per propinar-li una pallissa a un taxista

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fa tres dies a València un home de 46 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de propinar-li una pallissa a un taxista quan es trobava amb el seu vehicle a l’interior d’un safareig. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant 22 dies en un centre hospitalari de la capital valenciana i va ser sotmesa a una craneotomía d’urgència. 

 

Els fets van succeir a la fi de juny, cap a les sis del matí, quan la víctima va acudir amb el seu taxi a un safareig manual. Pel que sembla, quan anava a llavar el seu vehicle, se li va acostar un home que va començar a insultar-li per a després agarrar-li fortament del braç i propinar-li nombrosos colps per tot el cos. A més, en un moment donat, l’agressor li va llevar al taxista el cinturó dels seus pantalons per a continuar amb l’atac

 

L’agressió va tindre lloc quan el taxista es trobava acatxat fora del cotxe, buscant unes monedes davall del seient davanter. En aqueix moment, el sospitós se li va acostar i després d’increpar-li, el va traure a la força de l’interior del vehicle per a colpejar-lo amb el marc de la porta, produint-li una contusió a l’altura de la cella. Quan la víctima li va recriminar la seua actitud, l’agressor li va llevar el cinturó dels pantalons causant-li excoriacions en l’abdomen. A més, li va propinar una colzada que va provocar que la víctima caiguera a terra, moment que va aprofitar l’agressor per a continuar pegant-li.

 

22 dies ingressat a l’hospital

Una vegada que va cessar l’agressió, la víctima va acudir a un centre hospitalari de València amb un fort mal de cap on va quedar ingressat per a ser avaluat de les lesions. En dies posteriors, a causa dels colps, va ser intervingut quirúrgicament d’urgència practicant-li una craneotomía. L’home va romandre a l’hospital durant 22 dies.

 

A conseqüència de les investigacions i una vegada que la víctima es va recuperar, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que va ser detingut aquesta setmana com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.