Quatre detinguts per agredir a alguns policies en una festa en una casa de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits de València a tres xics d’entre 24 i 26 anys, d’origen colombià i equatorià, com a presumptes autors d’un delicte d’atemptat contra agents de l’autoritat, per agredir a alguns policies quan estos van acudir a sa casa a on celebraven una festa després de les queixes veïnals. A un dels detinguts també se li imputa un delicte contra la salut pública en observar com intentava desfer-se d’un embolcall amb
quasi nou grams de cocaïna.

 

Els fets s’han produït cap a les 04.30 hores d’este dissabte, quan els agents que feien labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits, a on els veïns informaven que hi havia una festa amb més persones de les permeses i hi havia molt d’escàndol.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, i en pujar a la casa han localitzat a tres xics en el replanell, que en adonar-se de la presència policial, un d’ells es va col·locar la mascareta i va manifestar educadament que ell ja s’anava, abandonant el lloc, mentres que els altres dos que no portaven mascareta van negar-se a posar-se-la en tot moment, mostrant-se molt hostils i desafiadors davant els agents.

 

La patrulla els va demanar que s’identificaren, manifestant un «jo no he de donar-te
una merda», moment en el que van eixir de dins de la casa altres dos xics molt agressius, manifestant «aneu-se’n d’ací, cabrons, deixeu de fotre».

 

Actituds agressives contra els agents

Davant la superioritat numèrica i l’alta agressivitat i actitud intimidadora dels quatre xics, els agents van sol·licitar suport a altres patrulles, moment en el que, els quatre van arremetre contra els policies violentament, donant-los punyades, que va ocasionar danys en un equip de transmissions, arribant a esgrimir un dels agressors un bat de beisbol, conseguint refugiar-se en la casa i tancant la porta violentament, atrapant el muscle i el braç d’un dels agents en tancar.

 

Una volta amb el suport d’altres unitats policials, després de 20 minuts, un d’ells va accedir a eixir, després d’intentar desfer-se d’un embolcall per la finestra, de cocaïna, que va recuperar un policia en observar des del carrer com ho llançava.

 

Una volta en el replanell li van seguir altres dos, mentres que el quart continuava molt agressiu i insultant des de dins de la casa amb frases com «vos mataré, fills de puta, com em calfe vos mate», fins que en un moment donat va eixir corrent llançant una puntada cap a un dels agents caient en terra, moment en el que ha sigut detingut, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, igual que els altres tres xics. A un d’ells també se li imputa un delicte contra la salut pública.

 

Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU