Ordenen detindre a un home acusat de matar a un pres en Picassent després de no presentar-se al juí

L’Audiència Provincial de València ha cursat una ordre per a detindre a un home que no s’ha presentat al juí a on s’anava a assentar en la banqueta davant un jurat popular acusat de matar a un pres en la presó de Picassent, a on els dos es trobaven interns.

 

L’acusat es trobava en llibertat provisional. Davant la seua incompareixença en el juí, la Fiscalia ha sol·licitat que se suspenguera i el president del tribunal ha cursat una ordre de detenció i ha demanat la seua posterior posada a la disposició del jurat per a la celebració de la vista, segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’home està acusat d’assassinar a colps a un pres amb qui mantenia diferències quan els dos estaven interns en el centre de Picassent en abril de 2014.

 

Segons arreplega la qualificació provisional, l’home, presumptament, va assassinar a la víctima en la seua cel·la després de pegar-li colps en el cap amb uns tacs de fusta que s’utilitzen, com si foren peses, per a fer flexions, i pegar-li després fortes puntades. El juí ha quedat suspés fins que es conseguisca localitzar i detindre a l’acusat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.