Ordenen detindre a un home acusat de matar a un pres en Picassent després de no presentar-se al juí

L’Audiència Provincial de València ha cursat una ordre per a detindre a un home que no s’ha presentat al juí a on s’anava a assentar en la banqueta davant un jurat popular acusat de matar a un pres en la presó de Picassent, a on els dos es trobaven interns.

 

L’acusat es trobava en llibertat provisional. Davant la seua incompareixença en el juí, la Fiscalia ha sol·licitat que se suspenguera i el president del tribunal ha cursat una ordre de detenció i ha demanat la seua posterior posada a la disposició del jurat per a la celebració de la vista, segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’home està acusat d’assassinar a colps a un pres amb qui mantenia diferències quan els dos estaven interns en el centre de Picassent en abril de 2014.

 

Segons arreplega la qualificació provisional, l’home, presumptament, va assassinar a la víctima en la seua cel·la després de pegar-li colps en el cap amb uns tacs de fusta que s’utilitzen, com si foren peses, per a fer flexions, i pegar-li després fortes puntades. El juí ha quedat suspés fins que es conseguisca localitzar i detindre a l’acusat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.

20 anys de presó per a la mare que va matar al seu bebé després de donar a llum a la seua casa d’Alcoi

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a 20 anys de presó a una dona per assassinar al seu bebé nounat. La sentència va quedar ferma després d'un acord de conformitat.

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.