Ordenen detindre a un home acusat de matar a un pres en Picassent després de no presentar-se al juí

L’Audiència Provincial de València ha cursat una ordre per a detindre a un home que no s’ha presentat al juí a on s’anava a assentar en la banqueta davant un jurat popular acusat de matar a un pres en la presó de Picassent, a on els dos es trobaven interns.

 

L’acusat es trobava en llibertat provisional. Davant la seua incompareixença en el juí, la Fiscalia ha sol·licitat que se suspenguera i el president del tribunal ha cursat una ordre de detenció i ha demanat la seua posterior posada a la disposició del jurat per a la celebració de la vista, segons han confirmat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’home està acusat d’assassinar a colps a un pres amb qui mantenia diferències quan els dos estaven interns en el centre de Picassent en abril de 2014.

 

Segons arreplega la qualificació provisional, l’home, presumptament, va assassinar a la víctima en la seua cel·la després de pegar-li colps en el cap amb uns tacs de fusta que s’utilitzen, com si foren peses, per a fer flexions, i pegar-li després fortes puntades. El juí ha quedat suspés fins que es conseguisca localitzar i detindre a l’acusat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.