Detinguda una dona per estafar un avi de 93 anys que cuidava

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València una dona de 30 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de semblar, aprofitar-se de la confiança de l’ancià que tenia cura.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 93 anys presumptament per la persona que feia dos anys que tenia cura d’ell.

L’home d’edat avançada hauria donat a la dona una targeta de crèdit associada al seu compte únicament amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, així com cobrir les despeses de la casa, adonant-se al cap del temps a través d’un missatge enviat pel banc al seu fill que el compte bancari estava al descobert.

Segons es desprén de les investigacions, la dona sembla que hauria estat utilitzant la targeta de crèdit per treure diners i fer despeses sense autorització de l’ancià abusant de la confiança que hi havia dipositat. Es calcula que la xifra total defraudada podria pujar a 80.000 euros que haurien estat retirats a través dels caixers automàtics en quantitats de 700, 800 i 900 euros.

La situació econòmica en què ha quedat la víctima és de gravetat especial.

Per tot això, els agents han detingut la sospitosa com a presumpta autora d’un delit d’estafa. La detinguda, sense antecedents i en situació irregular, ha passat a la disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.