Detinguda una dona per estafar un avi de 93 anys que cuidava

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València una dona de 30 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de semblar, aprofitar-se de la confiança de l’ancià que tenia cura.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 93 anys presumptament per la persona que feia dos anys que tenia cura d’ell.

L’home d’edat avançada hauria donat a la dona una targeta de crèdit associada al seu compte únicament amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, així com cobrir les despeses de la casa, adonant-se al cap del temps a través d’un missatge enviat pel banc al seu fill que el compte bancari estava al descobert.

Segons es desprén de les investigacions, la dona sembla que hauria estat utilitzant la targeta de crèdit per treure diners i fer despeses sense autorització de l’ancià abusant de la confiança que hi havia dipositat. Es calcula que la xifra total defraudada podria pujar a 80.000 euros que haurien estat retirats a través dels caixers automàtics en quantitats de 700, 800 i 900 euros.

La situació econòmica en què ha quedat la víctima és de gravetat especial.

Per tot això, els agents han detingut la sospitosa com a presumpta autora d’un delit d’estafa. La detinguda, sense antecedents i en situació irregular, ha passat a la disposició judicial.

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.