Detinguda una dona per estafar un avi de 93 anys que cuidava

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València una dona de 30 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de semblar, aprofitar-se de la confiança de l’ancià que tenia cura.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 93 anys presumptament per la persona que feia dos anys que tenia cura d’ell.

L’home d’edat avançada hauria donat a la dona una targeta de crèdit associada al seu compte únicament amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, així com cobrir les despeses de la casa, adonant-se al cap del temps a través d’un missatge enviat pel banc al seu fill que el compte bancari estava al descobert.

Segons es desprén de les investigacions, la dona sembla que hauria estat utilitzant la targeta de crèdit per treure diners i fer despeses sense autorització de l’ancià abusant de la confiança que hi havia dipositat. Es calcula que la xifra total defraudada podria pujar a 80.000 euros que haurien estat retirats a través dels caixers automàtics en quantitats de 700, 800 i 900 euros.

La situació econòmica en què ha quedat la víctima és de gravetat especial.

Per tot això, els agents han detingut la sospitosa com a presumpta autora d’un delit d’estafa. La detinguda, sense antecedents i en situació irregular, ha passat a la disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.