10.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detinguda una dona per estafar un avi de 93 anys que cuidava

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València una dona de 30 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de semblar, aprofitar-se de la confiança de l’ancià que tenia cura.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 93 anys presumptament per la persona que feia dos anys que tenia cura d’ell.

L’home d’edat avançada hauria donat a la dona una targeta de crèdit associada al seu compte únicament amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, així com cobrir les despeses de la casa, adonant-se al cap del temps a través d’un missatge enviat pel banc al seu fill que el compte bancari estava al descobert.

Segons es desprén de les investigacions, la dona sembla que hauria estat utilitzant la targeta de crèdit per treure diners i fer despeses sense autorització de l’ancià abusant de la confiança que hi havia dipositat. Es calcula que la xifra total defraudada podria pujar a 80.000 euros que haurien estat retirats a través dels caixers automàtics en quantitats de 700, 800 i 900 euros.

La situació econòmica en què ha quedat la víctima és de gravetat especial.

Per tot això, els agents han detingut la sospitosa com a presumpta autora d’un delit d’estafa. La detinguda, sense antecedents i en situació irregular, ha passat a la disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.