Detinguda una dona per estafar un avi de 93 anys que cuidava

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València una dona de 30 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de semblar, aprofitar-se de la confiança de l’ancià que tenia cura.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 93 anys presumptament per la persona que feia dos anys que tenia cura d’ell.

L’home d’edat avançada hauria donat a la dona una targeta de crèdit associada al seu compte únicament amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, així com cobrir les despeses de la casa, adonant-se al cap del temps a través d’un missatge enviat pel banc al seu fill que el compte bancari estava al descobert.

Segons es desprén de les investigacions, la dona sembla que hauria estat utilitzant la targeta de crèdit per treure diners i fer despeses sense autorització de l’ancià abusant de la confiança que hi havia dipositat. Es calcula que la xifra total defraudada podria pujar a 80.000 euros que haurien estat retirats a través dels caixers automàtics en quantitats de 700, 800 i 900 euros.

La situació econòmica en què ha quedat la víctima és de gravetat especial.

Per tot això, els agents han detingut la sospitosa com a presumpta autora d’un delit d’estafa. La detinguda, sense antecedents i en situació irregular, ha passat a la disposició judicial.

Últimes notícies

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.

Reduir alumnes per aula costaria 28.184 milions en deu anys, segun un informe de Esade

Un informe de EsadEcPol calcula que baixar les ràtios escolars supondria 28.184 milions en deu anys i beneficiària sobretot a centres amb alumnat de major nivell socioeconomico.

Pérez Llorca confia a tancar este dimarts l’acord que pose fi a la vaga docent indefinida

Pérez Llorca espera firmar este dimarts amb els sindicats docents un acord que pose fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, després del suport de ANPE i CSIF a la proposta salarial d'Educació.

El temps preestiuenc s’allarga en la Comunitat Valenciana amb màximes una mica més altes

La Comunitat Valenciana manté este dimarts un ambient quasi estiuenc, amb cels poc nuvolosos, temperatures sense canvis o en lleuger ascens i vents fluixos que només seran moderats en alguns trams del litoral.

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.