Detinguda per furtar material sanitari de primera necessitat en un hospital de València

Imatge del material donat per la UdL

Imatge d’arxiu de material sanitari | UdL

 

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda este dijous en un hospital de València com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt, després de ser sorpresa pels vigilants de seguretat ocultant material sanitari de primera necessitat. L’ara detinguda tractava d’emportar-se una caixa amb 100 guants, dos pots de litre de gel hidroalcohòlic desinfectant, un pot de clorhexidina desinfectant, dos sets de diàlisi amb guants esterilitzats i un paquet de bosses de fem.

 

Els fets s’han produït este dijous sobre les tres i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un hospital de València, a on els vigilants tenien retinguda a una dona que havia furtat material sanitari de primera necessitat.

 

Passejant-se per Urgències i amagant-se material davall de la roba

Immediatament els policies de la Unitat Adscrita de la Policia Nacional de València s’han dirigit cap al lloc dels fets, a on han pogut saber que, moments abans, un dels vigilants de seguretat havia vist com una dona deambulava per l’hospital, al mateix temps que s’amagava objectes davall de la roba.

 

En ser sorpresa, la dona ha tret el material sanitari que tenia amagat, tot ell material de primera necessitat i escàs en plena crisi del coronavirus, que ja ha sigut entregat al supervisor de l’hospital. El material furtat es trobava en diferents llocs de la zona d’urgències de l’hospital.

 

Finalment, els policies, després de fer algunes comprovacions, l’han detingut  com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

  

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.