Detinguda per furtar material sanitari de primera necessitat en un hospital de València

Imatge del material donat per la UdL

Imatge d’arxiu de material sanitari | UdL

 

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda este dijous en un hospital de València com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt, després de ser sorpresa pels vigilants de seguretat ocultant material sanitari de primera necessitat. L’ara detinguda tractava d’emportar-se una caixa amb 100 guants, dos pots de litre de gel hidroalcohòlic desinfectant, un pot de clorhexidina desinfectant, dos sets de diàlisi amb guants esterilitzats i un paquet de bosses de fem.

 

Els fets s’han produït este dijous sobre les tres i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un hospital de València, a on els vigilants tenien retinguda a una dona que havia furtat material sanitari de primera necessitat.

 

Passejant-se per Urgències i amagant-se material davall de la roba

Immediatament els policies de la Unitat Adscrita de la Policia Nacional de València s’han dirigit cap al lloc dels fets, a on han pogut saber que, moments abans, un dels vigilants de seguretat havia vist com una dona deambulava per l’hospital, al mateix temps que s’amagava objectes davall de la roba.

 

En ser sorpresa, la dona ha tret el material sanitari que tenia amagat, tot ell material de primera necessitat i escàs en plena crisi del coronavirus, que ja ha sigut entregat al supervisor de l’hospital. El material furtat es trobava en diferents llocs de la zona d’urgències de l’hospital.

 

Finalment, els policies, després de fer algunes comprovacions, l’han detingut  com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

  

 

Últimes notícies

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.