Detinguda per furtar material sanitari de primera necessitat en un hospital de València

Imatge del material donat per la UdL

Imatge d’arxiu de material sanitari | UdL

 

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda este dijous en un hospital de València com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt, després de ser sorpresa pels vigilants de seguretat ocultant material sanitari de primera necessitat. L’ara detinguda tractava d’emportar-se una caixa amb 100 guants, dos pots de litre de gel hidroalcohòlic desinfectant, un pot de clorhexidina desinfectant, dos sets de diàlisi amb guants esterilitzats i un paquet de bosses de fem.

 

Els fets s’han produït este dijous sobre les tres i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un hospital de València, a on els vigilants tenien retinguda a una dona que havia furtat material sanitari de primera necessitat.

 

Passejant-se per Urgències i amagant-se material davall de la roba

Immediatament els policies de la Unitat Adscrita de la Policia Nacional de València s’han dirigit cap al lloc dels fets, a on han pogut saber que, moments abans, un dels vigilants de seguretat havia vist com una dona deambulava per l’hospital, al mateix temps que s’amagava objectes davall de la roba.

 

En ser sorpresa, la dona ha tret el material sanitari que tenia amagat, tot ell material de primera necessitat i escàs en plena crisi del coronavirus, que ja ha sigut entregat al supervisor de l’hospital. El material furtat es trobava en diferents llocs de la zona d’urgències de l’hospital.

 

Finalment, els policies, després de fer algunes comprovacions, l’han detingut  com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

  

 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.