Detinguda per furtar material sanitari de primera necessitat en un hospital de València

Imatge del material donat per la UdL

Imatge d’arxiu de material sanitari | UdL

 

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda este dijous en un hospital de València com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt, després de ser sorpresa pels vigilants de seguretat ocultant material sanitari de primera necessitat. L’ara detinguda tractava d’emportar-se una caixa amb 100 guants, dos pots de litre de gel hidroalcohòlic desinfectant, un pot de clorhexidina desinfectant, dos sets de diàlisi amb guants esterilitzats i un paquet de bosses de fem.

 

Els fets s’han produït este dijous sobre les tres i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un hospital de València, a on els vigilants tenien retinguda a una dona que havia furtat material sanitari de primera necessitat.

 

Passejant-se per Urgències i amagant-se material davall de la roba

Immediatament els policies de la Unitat Adscrita de la Policia Nacional de València s’han dirigit cap al lloc dels fets, a on han pogut saber que, moments abans, un dels vigilants de seguretat havia vist com una dona deambulava per l’hospital, al mateix temps que s’amagava objectes davall de la roba.

 

En ser sorpresa, la dona ha tret el material sanitari que tenia amagat, tot ell material de primera necessitat i escàs en plena crisi del coronavirus, que ja ha sigut entregat al supervisor de l’hospital. El material furtat es trobava en diferents llocs de la zona d’urgències de l’hospital.

 

Finalment, els policies, després de fer algunes comprovacions, l’han detingut  com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

  

 

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.