Detinguda per furtar material sanitari de primera necessitat en un hospital de València

Imatge del material donat per la UdL

Imatge d’arxiu de material sanitari | UdL

 

Una dona, de 42 anys, ha sigut detinguda este dijous en un hospital de València com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt, després de ser sorpresa pels vigilants de seguretat ocultant material sanitari de primera necessitat. L’ara detinguda tractava d’emportar-se una caixa amb 100 guants, dos pots de litre de gel hidroalcohòlic desinfectant, un pot de clorhexidina desinfectant, dos sets de diàlisi amb guants esterilitzats i un paquet de bosses de fem.

 

Els fets s’han produït este dijous sobre les tres i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un hospital de València, a on els vigilants tenien retinguda a una dona que havia furtat material sanitari de primera necessitat.

 

Passejant-se per Urgències i amagant-se material davall de la roba

Immediatament els policies de la Unitat Adscrita de la Policia Nacional de València s’han dirigit cap al lloc dels fets, a on han pogut saber que, moments abans, un dels vigilants de seguretat havia vist com una dona deambulava per l’hospital, al mateix temps que s’amagava objectes davall de la roba.

 

En ser sorpresa, la dona ha tret el material sanitari que tenia amagat, tot ell material de primera necessitat i escàs en plena crisi del coronavirus, que ja ha sigut entregat al supervisor de l’hospital. El material furtat es trobava en diferents llocs de la zona d’urgències de l’hospital.

 

Finalment, els policies, després de fer algunes comprovacions, l’han detingut  com a presumpta autora d’un delicte lleu de furt. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

  

 

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.