Detinguda una parella a Alberic per vendre substàncies a través del sistema ‘teledroga’

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació DUSTERCAR, ha detingut a un xic de 27 anys i una xica de 23, tots dos de nacionalitat espanyola, pels delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i frau de fluid elèctric i aigua en la localitat d’Alberic.

 

L’operació va començar a principis del passat mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement que en un habitatge, de la localitat d’Alberic, s’estava venent substàncies estupefaents per part dels seus habitants, fins i tot a menors d’edat.

 

Els autors utilitzaven el modus operandi conegut com “TELEDROGA”. Amb aquest mètode concertaven cites amb els  compradors a través d’una aplicació de missatgeria del telèfon mòbil. D’aquesta manera, tenien preparades, amb antelació, les dosis acordades a l’arribada dels compradors. Sempre venien en xicotetes quantitats, tant per a no alçar sospita de la seua activitat delictiva com en el suposat cas de ser descoberts portar només una reduïda quantitat de droga.

 

Fruit de les perquisicions dels investigadors, es va poder verificar que venien diferents substàncies estupefaents a persones de la localitat d’Alberic, de les poblacions pròximes i fins i tot a menors d’edat.

 

Finalment, el dia 6 d’agost es va realitzar un registre en un domicili del municipi d’Alberic, on es va procedir a la detenció d’un home de 27 anys i una dona de 23, tots dos de nacionalitat espanyola i parella, per delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i frau de fluid elèctric i aigua. En una primera inspecció ocular, els agents es van adonar que l’habitatge adquiria la llum i l’aigua de la xarxa pública.

 

A més, es va intervindre tant cocaïna com marihuana, distribuïda en xicotetes dosis i preparada per a la seua posterior venda. Els agents també van trobar diverses bàscules de precisió, multitud de joies d’or i més de 2.500 euros en efectiu. 

 

Per a aquesta operació, duta a terme per agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Carcaixent, va ser necessària la 
col·laboració de diversos efectius de Seguretat Ciutadana, la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de València i el Grup Cinològic. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 d’Alzira.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.