Detinguda una parella a Alberic per vendre substàncies a través del sistema ‘teledroga’

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació DUSTERCAR, ha detingut a un xic de 27 anys i una xica de 23, tots dos de nacionalitat espanyola, pels delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i frau de fluid elèctric i aigua en la localitat d’Alberic.

 

L’operació va començar a principis del passat mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement que en un habitatge, de la localitat d’Alberic, s’estava venent substàncies estupefaents per part dels seus habitants, fins i tot a menors d’edat.

 

Els autors utilitzaven el modus operandi conegut com “TELEDROGA”. Amb aquest mètode concertaven cites amb els  compradors a través d’una aplicació de missatgeria del telèfon mòbil. D’aquesta manera, tenien preparades, amb antelació, les dosis acordades a l’arribada dels compradors. Sempre venien en xicotetes quantitats, tant per a no alçar sospita de la seua activitat delictiva com en el suposat cas de ser descoberts portar només una reduïda quantitat de droga.

 

Fruit de les perquisicions dels investigadors, es va poder verificar que venien diferents substàncies estupefaents a persones de la localitat d’Alberic, de les poblacions pròximes i fins i tot a menors d’edat.

 

Finalment, el dia 6 d’agost es va realitzar un registre en un domicili del municipi d’Alberic, on es va procedir a la detenció d’un home de 27 anys i una dona de 23, tots dos de nacionalitat espanyola i parella, per delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i frau de fluid elèctric i aigua. En una primera inspecció ocular, els agents es van adonar que l’habitatge adquiria la llum i l’aigua de la xarxa pública.

 

A més, es va intervindre tant cocaïna com marihuana, distribuïda en xicotetes dosis i preparada per a la seua posterior venda. Els agents també van trobar diverses bàscules de precisió, multitud de joies d’or i més de 2.500 euros en efectiu. 

 

Per a aquesta operació, duta a terme per agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Carcaixent, va ser necessària la 
col·laboració de diversos efectius de Seguretat Ciutadana, la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de València i el Grup Cinològic. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 d’Alzira.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.