Detinguda una parella per furtar amb el mètode del ‘got d’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys a Quart de Poblet

 

La Policia Nacional ha detingut a Quart de Poblet, a la comarca de l’Horta Sud, a una dona i un home de 32 i 31 anys per presumptament cometre diversos robatoris mitjançant el mètode del ‘got de l’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys per a culminar l’engany a persones d’edat avançada.

    

A l’arrestat també se li imputen dos presumptes delictes de robatori amb violència i un contra la seguretat vial. La recerca va arrancar en tenir coneixement la Policia de diversos fets delictius per part d’una parella jove en el barri de Sant Francisco de Manises, informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

Després de les investigacions, els agents van esbrinar que tots dos haurien aconseguit entrar en cinc domicilis d’aquesta zona, i que per a açò suposadament utilitzaven al seu fill de tres anys per a enganyar als propietaris dels domicilis.

Utilitzaven el seu fill menor per aprofitar-se de la bona voluntat de les persones

 

Al costat del seu fill menor, els joves aprofitaven la bona voluntat de persones d’edat avançada per a fer-se passar per amics o familiars de veïns, amb la intenció d’aconseguir accedir als seus domicilis. Aquesta modalitat de robatori es coneix com a ‘got d’aigua’.

  

La parella presumptament es va portar joies, diners en efectiu i loteria, que després venien. Una vegada identificats, els sospitosos van ser arrestats a Quart de Poblet com a autors de diversos delictes de robatori.

 

Després de la detenció, la Policia va comprovar que l’home també era el presumpte responsable d’altres dos robatoris amb violència: una estirada en el qual es va apoderar d’un mòbil, una cartera amb diners i documentació de la víctima, entre altres efectes, i un atracament en un supermercat.

Un dels detinguts amb més de 60 antecedents policials

  

En aquest cas, armat amb un ganivet, pel que sembla va intimidar a un treballador perquè obrira la caixa registradora i després fugir amb els diners.

 

Un dels detinguts compta amb més de 60 antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial, mentre que l’altre està en llibertat després de ser advertit de l’obligació de comparèixer quan siga requerit.

 

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.