Detinguda una parella per furtar amb el mètode del ‘got d’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys a Quart de Poblet

 

La Policia Nacional ha detingut a Quart de Poblet, a la comarca de l’Horta Sud, a una dona i un home de 32 i 31 anys per presumptament cometre diversos robatoris mitjançant el mètode del ‘got de l’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys per a culminar l’engany a persones d’edat avançada.

    

A l’arrestat també se li imputen dos presumptes delictes de robatori amb violència i un contra la seguretat vial. La recerca va arrancar en tenir coneixement la Policia de diversos fets delictius per part d’una parella jove en el barri de Sant Francisco de Manises, informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

Després de les investigacions, els agents van esbrinar que tots dos haurien aconseguit entrar en cinc domicilis d’aquesta zona, i que per a açò suposadament utilitzaven al seu fill de tres anys per a enganyar als propietaris dels domicilis.

Utilitzaven el seu fill menor per aprofitar-se de la bona voluntat de les persones

 

Al costat del seu fill menor, els joves aprofitaven la bona voluntat de persones d’edat avançada per a fer-se passar per amics o familiars de veïns, amb la intenció d’aconseguir accedir als seus domicilis. Aquesta modalitat de robatori es coneix com a ‘got d’aigua’.

  

La parella presumptament es va portar joies, diners en efectiu i loteria, que després venien. Una vegada identificats, els sospitosos van ser arrestats a Quart de Poblet com a autors de diversos delictes de robatori.

 

Després de la detenció, la Policia va comprovar que l’home també era el presumpte responsable d’altres dos robatoris amb violència: una estirada en el qual es va apoderar d’un mòbil, una cartera amb diners i documentació de la víctima, entre altres efectes, i un atracament en un supermercat.

Un dels detinguts amb més de 60 antecedents policials

  

En aquest cas, armat amb un ganivet, pel que sembla va intimidar a un treballador perquè obrira la caixa registradora i després fugir amb els diners.

 

Un dels detinguts compta amb més de 60 antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial, mentre que l’altre està en llibertat després de ser advertit de l’obligació de comparèixer quan siga requerit.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.