Detinguda una parella per furtar amb el mètode del ‘got d’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys a Quart de Poblet

 

La Policia Nacional ha detingut a Quart de Poblet, a la comarca de l’Horta Sud, a una dona i un home de 32 i 31 anys per presumptament cometre diversos robatoris mitjançant el mètode del ‘got de l’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys per a culminar l’engany a persones d’edat avançada.

    

A l’arrestat també se li imputen dos presumptes delictes de robatori amb violència i un contra la seguretat vial. La recerca va arrancar en tenir coneixement la Policia de diversos fets delictius per part d’una parella jove en el barri de Sant Francisco de Manises, informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

Després de les investigacions, els agents van esbrinar que tots dos haurien aconseguit entrar en cinc domicilis d’aquesta zona, i que per a açò suposadament utilitzaven al seu fill de tres anys per a enganyar als propietaris dels domicilis.

Utilitzaven el seu fill menor per aprofitar-se de la bona voluntat de les persones

 

Al costat del seu fill menor, els joves aprofitaven la bona voluntat de persones d’edat avançada per a fer-se passar per amics o familiars de veïns, amb la intenció d’aconseguir accedir als seus domicilis. Aquesta modalitat de robatori es coneix com a ‘got d’aigua’.

  

La parella presumptament es va portar joies, diners en efectiu i loteria, que després venien. Una vegada identificats, els sospitosos van ser arrestats a Quart de Poblet com a autors de diversos delictes de robatori.

 

Després de la detenció, la Policia va comprovar que l’home també era el presumpte responsable d’altres dos robatoris amb violència: una estirada en el qual es va apoderar d’un mòbil, una cartera amb diners i documentació de la víctima, entre altres efectes, i un atracament en un supermercat.

Un dels detinguts amb més de 60 antecedents policials

  

En aquest cas, armat amb un ganivet, pel que sembla va intimidar a un treballador perquè obrira la caixa registradora i després fugir amb els diners.

 

Un dels detinguts compta amb més de 60 antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial, mentre que l’altre està en llibertat després de ser advertit de l’obligació de comparèixer quan siga requerit.

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.