Detinguda una parella per furtar amb el mètode del ‘got d’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys a Quart de Poblet

 

La Policia Nacional ha detingut a Quart de Poblet, a la comarca de l’Horta Sud, a una dona i un home de 32 i 31 anys per presumptament cometre diversos robatoris mitjançant el mètode del ‘got de l’aigua’ i utilitzar al seu fill de tres anys per a culminar l’engany a persones d’edat avançada.

    

A l’arrestat també se li imputen dos presumptes delictes de robatori amb violència i un contra la seguretat vial. La recerca va arrancar en tenir coneixement la Policia de diversos fets delictius per part d’una parella jove en el barri de Sant Francisco de Manises, informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

Després de les investigacions, els agents van esbrinar que tots dos haurien aconseguit entrar en cinc domicilis d’aquesta zona, i que per a açò suposadament utilitzaven al seu fill de tres anys per a enganyar als propietaris dels domicilis.

Utilitzaven el seu fill menor per aprofitar-se de la bona voluntat de les persones

 

Al costat del seu fill menor, els joves aprofitaven la bona voluntat de persones d’edat avançada per a fer-se passar per amics o familiars de veïns, amb la intenció d’aconseguir accedir als seus domicilis. Aquesta modalitat de robatori es coneix com a ‘got d’aigua’.

  

La parella presumptament es va portar joies, diners en efectiu i loteria, que després venien. Una vegada identificats, els sospitosos van ser arrestats a Quart de Poblet com a autors de diversos delictes de robatori.

 

Després de la detenció, la Policia va comprovar que l’home també era el presumpte responsable d’altres dos robatoris amb violència: una estirada en el qual es va apoderar d’un mòbil, una cartera amb diners i documentació de la víctima, entre altres efectes, i un atracament en un supermercat.

Un dels detinguts amb més de 60 antecedents policials

  

En aquest cas, armat amb un ganivet, pel que sembla va intimidar a un treballador perquè obrira la caixa registradora i després fugir amb els diners.

 

Un dels detinguts compta amb més de 60 antecedents policials i ja ha passat a disposició judicial, mentre que l’altre està en llibertat després de ser advertit de l’obligació de comparèixer quan siga requerit.

 

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.