Detinguda una parella per robar 1.100 euros a una dona i tirar-la a la carretera des d’un cotxe en marxa a Alaquàs

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alaquàs, a la comarca de l'Horta Sud, a una dona i un home de 39 i 51 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla sostraure a una dona amb la qual vivien en el mateix domicili uns 1.100 euros, i tirar-la a la carretera des d'un cotxe en marxa. La víctima va ser assistida en un hospital de València, a causa de les lesions que presentava.

    

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, quan els policies es van dirigir al lloc on va ocórrer el succés, van esbrinar que una dona havia sigut víctima d'un robatori amb violència i intimidació per part d'una parella a la qual tenia llogada una habitació en el seu domicili.       

La van llançar els dos a la carretera

  

Els agents van esbrinar que quan circulaven en el cotxe amb la víctima, l'home va obrir la porta del copilot i entre tots dos la van tirar a la carretera. Moments després, els sospitosos van tornar a per ella i la van pujar al cotxe, i és quan la víctima es va donar que li havien furtat uns 800 euros.

  

En arribar al domicili, els va manifestar que abandonaren el seu habitatge, i es van marxar tots dos, i va trobar a faltar uns 300 euros que tenia guardats en una habitació.          

Detinguts com autors d'un delicte de robatori

 

Els policies van localitzar als sospitosos i després de realitzar diverses comprovacions els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.       

    

La víctima va ser assistida en un centre de salut i remesa a un hospital de València. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.