Detinguda una parella per robar 1.100 euros a una dona i tirar-la a la carretera des d’un cotxe en marxa a Alaquàs

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alaquàs, a la comarca de l'Horta Sud, a una dona i un home de 39 i 51 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla sostraure a una dona amb la qual vivien en el mateix domicili uns 1.100 euros, i tirar-la a la carretera des d'un cotxe en marxa. La víctima va ser assistida en un hospital de València, a causa de les lesions que presentava.

    

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, quan els policies es van dirigir al lloc on va ocórrer el succés, van esbrinar que una dona havia sigut víctima d'un robatori amb violència i intimidació per part d'una parella a la qual tenia llogada una habitació en el seu domicili.       

La van llançar els dos a la carretera

  

Els agents van esbrinar que quan circulaven en el cotxe amb la víctima, l'home va obrir la porta del copilot i entre tots dos la van tirar a la carretera. Moments després, els sospitosos van tornar a per ella i la van pujar al cotxe, i és quan la víctima es va donar que li havien furtat uns 800 euros.

  

En arribar al domicili, els va manifestar que abandonaren el seu habitatge, i es van marxar tots dos, i va trobar a faltar uns 300 euros que tenia guardats en una habitació.          

Detinguts com autors d'un delicte de robatori

 

Els policies van localitzar als sospitosos i després de realitzar diverses comprovacions els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.       

    

La víctima va ser assistida en un centre de salut i remesa a un hospital de València. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.