Detinguda una parella per robar 1.100 euros a una dona i tirar-la a la carretera des d’un cotxe en marxa a Alaquàs

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alaquàs, a la comarca de l'Horta Sud, a una dona i un home de 39 i 51 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla sostraure a una dona amb la qual vivien en el mateix domicili uns 1.100 euros, i tirar-la a la carretera des d'un cotxe en marxa. La víctima va ser assistida en un hospital de València, a causa de les lesions que presentava.

    

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, quan els policies es van dirigir al lloc on va ocórrer el succés, van esbrinar que una dona havia sigut víctima d'un robatori amb violència i intimidació per part d'una parella a la qual tenia llogada una habitació en el seu domicili.       

La van llançar els dos a la carretera

  

Els agents van esbrinar que quan circulaven en el cotxe amb la víctima, l'home va obrir la porta del copilot i entre tots dos la van tirar a la carretera. Moments després, els sospitosos van tornar a per ella i la van pujar al cotxe, i és quan la víctima es va donar que li havien furtat uns 800 euros.

  

En arribar al domicili, els va manifestar que abandonaren el seu habitatge, i es van marxar tots dos, i va trobar a faltar uns 300 euros que tenia guardats en una habitació.          

Detinguts com autors d'un delicte de robatori

 

Els policies van localitzar als sospitosos i després de realitzar diverses comprovacions els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.       

    

La víctima va ser assistida en un centre de salut i remesa a un hospital de València. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.