Detinguda una parella per robar 1.100 euros a una dona i tirar-la a la carretera des d’un cotxe en marxa a Alaquàs

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alaquàs, a la comarca de l'Horta Sud, a una dona i un home de 39 i 51 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla sostraure a una dona amb la qual vivien en el mateix domicili uns 1.100 euros, i tirar-la a la carretera des d'un cotxe en marxa. La víctima va ser assistida en un hospital de València, a causa de les lesions que presentava.

    

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, quan els policies es van dirigir al lloc on va ocórrer el succés, van esbrinar que una dona havia sigut víctima d'un robatori amb violència i intimidació per part d'una parella a la qual tenia llogada una habitació en el seu domicili.       

La van llançar els dos a la carretera

  

Els agents van esbrinar que quan circulaven en el cotxe amb la víctima, l'home va obrir la porta del copilot i entre tots dos la van tirar a la carretera. Moments després, els sospitosos van tornar a per ella i la van pujar al cotxe, i és quan la víctima es va donar que li havien furtat uns 800 euros.

  

En arribar al domicili, els va manifestar que abandonaren el seu habitatge, i es van marxar tots dos, i va trobar a faltar uns 300 euros que tenia guardats en una habitació.          

Detinguts com autors d'un delicte de robatori

 

Els policies van localitzar als sospitosos i després de realitzar diverses comprovacions els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.       

    

La víctima va ser assistida en un centre de salut i remesa a un hospital de València. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.