18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Detinguda una parella per robar 1.100 euros a una dona i tirar-la a la carretera des d’un cotxe en marxa a Alaquàs

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alaquàs, a la comarca de l'Horta Sud, a una dona i un home de 39 i 51 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla sostraure a una dona amb la qual vivien en el mateix domicili uns 1.100 euros, i tirar-la a la carretera des d'un cotxe en marxa. La víctima va ser assistida en un hospital de València, a causa de les lesions que presentava.

    

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, quan els policies es van dirigir al lloc on va ocórrer el succés, van esbrinar que una dona havia sigut víctima d'un robatori amb violència i intimidació per part d'una parella a la qual tenia llogada una habitació en el seu domicili.       

La van llançar els dos a la carretera

  

Els agents van esbrinar que quan circulaven en el cotxe amb la víctima, l'home va obrir la porta del copilot i entre tots dos la van tirar a la carretera. Moments després, els sospitosos van tornar a per ella i la van pujar al cotxe, i és quan la víctima es va donar que li havien furtat uns 800 euros.

  

En arribar al domicili, els va manifestar que abandonaren el seu habitatge, i es van marxar tots dos, i va trobar a faltar uns 300 euros que tenia guardats en una habitació.          

Detinguts com autors d'un delicte de robatori

 

Els policies van localitzar als sospitosos i després de realitzar diverses comprovacions els van detenir com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.       

    

La víctima va ser assistida en un centre de salut i remesa a un hospital de València. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.