Detinguda una persona per cometre robatoris en vehicles a Alacant

 

La Policia Local i Nacional han detingut a un home, de 19 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de robatori amb força en interior de vehicles, al carrer Mèdic Ricardo Ferre.

Segons fonts policials els fets van ocórrer al voltant de les 03.30 hores, del passat dilluns, quan a través d’una crida rebuda al 112, s’alertava de la presència d’una persona, que es trobava forçant vehicles estacionats en via pública.

Immediatament es va muntar un operatiu en coordinació entre tots dos cossos de seguretat, i es van desplaçar a diverses dotacions de Policia Local i Nacional al carrer Mèdic Ricardo Ferre, observant a la seua arribada que es trobaven dos turismes estacionats que presentaven les finestretes facturades.

Així mateix, en realitzar una inspecció per la zona es va observar a un home que tractava d’amagar-les, agotzonats entre altres vehicles. En veure’s descobert pels agents policials, va llançar al sòl un paquet i va iniciar una fugida a la carrera, sent seguit per la Policia que van aconseguir detindre-ho.

Per tals fets els agents van procedir a identificar a este jove de 19 anys, que va ser informat dels motius de la seua detenció i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renzo Saravia seguix un pla específic de treball amb el València

Renzo Saravia seguix un pla específic i progressiu en els seus primers dies al València. El lateral, fitxat fins a final de temporada per a cobrir a Foulquier, combina treball grupal i individual.

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.

Colp a la banda albanesa que va robar 11 xalets de luxe de Dénia a Rota i es va emportar fins a 2 milions

La Policia ha desarticulat parcialment una organització albanesa que va assaltar 11 xalets i viles de luxe de Dénia a Rota. El botí va ascendir a entre 1,5 i 2 milions en efectiu, joies i rellotges.

PP i Vox aproven de manera definitiva el pressupost municipal d’Alacant: 367,3 milions

PP i Vox han aprovat definitivament el pressupost de l'Ajuntament d'Alacant, que ascendix a 367,3 milions i creix un 5,8%. Els comptes prioritzen neteja, manteniment i impuls social i cultural.

Un policia fora de servici deté a una dona per almenys cinc ‘furts amorosos’ a València

Un policia nacional anara de servici ha interceptat en Campanar a una jove de 29 anys quan abordava a dos ancianes amb gestos afectuosos. A l'arrestada se li imputen altres quatre fets comesos entre el 19 i el 23 de febrer i ha passat a disposició judicial.

El sector de fregides i esmalts eleva la facturació un 1,55% en plena incertesa

El sector va tancar 2025 amb 1.363 milions d'euros i un avanç del 1,55% enfront de 2024, encara lluny dels nivells de 2021. Exportacions a l'alça per Algèria i costos pressionant màrgens.

La Generalitat garantix la compatibilitat dels parcs inundables de l’Horta Sud amb les obres hidràuliques de l’Estat

La Generalitat assegura que la xarxa de parcs metropolitans inundables de l'Horta Sud es coordina amb les actuacions hidràuliques estatals per a evitar duplicitats i reforçar la protecció enfront d'inundacions. El pla, d'unes 1.500 hectàrees i amb aval tècnic, preveu solucions basades en la naturalesa i usos compatibles

La Generalitat repartirà fruites, llet i hortalisses en 904 escoles per a reforçar hàbits saludables

El programa aconseguirà a 192.985 escolars de 904 centres i integra el repartiment gratuït amb accions pedagògiques per a conéixer l'origen dels aliments. Finançat per la UE via FEAGA i gestionat per l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, creix en cobertura i preveu 1,49 milions per a 2025-2026.