13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Detinguda una persona per cometre robatoris en vehicles a Alacant

 

La Policia Local i Nacional han detingut a un home, de 19 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de robatori amb força en interior de vehicles, al carrer Mèdic Ricardo Ferre.

Segons fonts policials els fets van ocórrer al voltant de les 03.30 hores, del passat dilluns, quan a través d’una crida rebuda al 112, s’alertava de la presència d’una persona, que es trobava forçant vehicles estacionats en via pública.

Immediatament es va muntar un operatiu en coordinació entre tots dos cossos de seguretat, i es van desplaçar a diverses dotacions de Policia Local i Nacional al carrer Mèdic Ricardo Ferre, observant a la seua arribada que es trobaven dos turismes estacionats que presentaven les finestretes facturades.

Així mateix, en realitzar una inspecció per la zona es va observar a un home que tractava d’amagar-les, agotzonats entre altres vehicles. En veure’s descobert pels agents policials, va llançar al sòl un paquet i va iniciar una fugida a la carrera, sent seguit per la Policia que van aconseguir detindre-ho.

Per tals fets els agents van procedir a identificar a este jove de 19 anys, que va ser informat dels motius de la seua detenció i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.
 

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric