Detinguda una persona per cometre robatoris en vehicles a Alacant

 

La Policia Local i Nacional han detingut a un home, de 19 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de robatori amb força en interior de vehicles, al carrer Mèdic Ricardo Ferre.

Segons fonts policials els fets van ocórrer al voltant de les 03.30 hores, del passat dilluns, quan a través d’una crida rebuda al 112, s’alertava de la presència d’una persona, que es trobava forçant vehicles estacionats en via pública.

Immediatament es va muntar un operatiu en coordinació entre tots dos cossos de seguretat, i es van desplaçar a diverses dotacions de Policia Local i Nacional al carrer Mèdic Ricardo Ferre, observant a la seua arribada que es trobaven dos turismes estacionats que presentaven les finestretes facturades.

Així mateix, en realitzar una inspecció per la zona es va observar a un home que tractava d’amagar-les, agotzonats entre altres vehicles. En veure’s descobert pels agents policials, va llançar al sòl un paquet i va iniciar una fugida a la carrera, sent seguit per la Policia que van aconseguir detindre-ho.

Per tals fets els agents van procedir a identificar a este jove de 19 anys, que va ser informat dels motius de la seua detenció i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.
 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.