Detinguda en València per matar al seu fill de 35 dies

Peus

El xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat | Pixabay

La Policia Nacional ha detingut este dijous en València a una dona com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi imprudent després de la mort del seu bebé, de 35 dies, que no va inscriure en el Registre Civil, no va rebre l’atenció adequada ni, pel que pareix, assistència mèdica.

 

Els fets investigats es van produir el passat mes de novembre, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’ i han confirmat a Europa Press fonts policials. En aquell mes, agents de la Policia Nacional van acudir a un pis del districte d’Abastos de la capital valenciana, a on un bebé de 35 dies estava mort i sense que, per tant, els servicis sanitaris pogueren fer res per ell.

 

Arran de les investigacions policials, es va descobrir que el menut no havia sigut inscrit en el Registre Civil ni s’havia atés a la dona en el part en cap centre hospitalari. A demés, el xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat i, segons pareix, tampoc l’havia explorat un metge.

 

Per tot això, s’ha detingut a la mare —una xica de 32 anys d’origen congolés—, que fins a hui no ha reclamat el cos del bebé, que es troba en l’Institut Anatòmic. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.