19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Detinguda en València per matar al seu fill de 35 dies

Peus

El xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat | Pixabay

La Policia Nacional ha detingut este dijous en València a una dona com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi imprudent després de la mort del seu bebé, de 35 dies, que no va inscriure en el Registre Civil, no va rebre l’atenció adequada ni, pel que pareix, assistència mèdica.

 

Els fets investigats es van produir el passat mes de novembre, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’ i han confirmat a Europa Press fonts policials. En aquell mes, agents de la Policia Nacional van acudir a un pis del districte d’Abastos de la capital valenciana, a on un bebé de 35 dies estava mort i sense que, per tant, els servicis sanitaris pogueren fer res per ell.

 

Arran de les investigacions policials, es va descobrir que el menut no havia sigut inscrit en el Registre Civil ni s’havia atés a la dona en el part en cap centre hospitalari. A demés, el xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat i, segons pareix, tampoc l’havia explorat un metge.

 

Per tot això, s’ha detingut a la mare —una xica de 32 anys d’origen congolés—, que fins a hui no ha reclamat el cos del bebé, que es troba en l’Institut Anatòmic. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.