Detinguda en València per matar al seu fill de 35 dies

Peus

El xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat | Pixabay

La Policia Nacional ha detingut este dijous en València a una dona com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi imprudent després de la mort del seu bebé, de 35 dies, que no va inscriure en el Registre Civil, no va rebre l’atenció adequada ni, pel que pareix, assistència mèdica.

 

Els fets investigats es van produir el passat mes de novembre, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’ i han confirmat a Europa Press fonts policials. En aquell mes, agents de la Policia Nacional van acudir a un pis del districte d’Abastos de la capital valenciana, a on un bebé de 35 dies estava mort i sense que, per tant, els servicis sanitaris pogueren fer res per ell.

 

Arran de les investigacions policials, es va descobrir que el menut no havia sigut inscrit en el Registre Civil ni s’havia atés a la dona en el part en cap centre hospitalari. A demés, el xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat i, segons pareix, tampoc l’havia explorat un metge.

 

Per tot això, s’ha detingut a la mare —una xica de 32 anys d’origen congolés—, que fins a hui no ha reclamat el cos del bebé, que es troba en l’Institut Anatòmic. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU