Detinguda en València per matar al seu fill de 35 dies

Peus

El xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat | Pixabay

La Policia Nacional ha detingut este dijous en València a una dona com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi imprudent després de la mort del seu bebé, de 35 dies, que no va inscriure en el Registre Civil, no va rebre l’atenció adequada ni, pel que pareix, assistència mèdica.

 

Els fets investigats es van produir el passat mes de novembre, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’ i han confirmat a Europa Press fonts policials. En aquell mes, agents de la Policia Nacional van acudir a un pis del districte d’Abastos de la capital valenciana, a on un bebé de 35 dies estava mort i sense que, per tant, els servicis sanitaris pogueren fer res per ell.

 

Arran de les investigacions policials, es va descobrir que el menut no havia sigut inscrit en el Registre Civil ni s’havia atés a la dona en el part en cap centre hospitalari. A demés, el xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat i, segons pareix, tampoc l’havia explorat un metge.

 

Per tot això, s’ha detingut a la mare —una xica de 32 anys d’origen congolés—, que fins a hui no ha reclamat el cos del bebé, que es troba en l’Institut Anatòmic. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.