Detinguda en València per matar al seu fill de 35 dies

Peus

El xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat | Pixabay

La Policia Nacional ha detingut este dijous en València a una dona com a presumpta autora d’un delicte d’homicidi imprudent després de la mort del seu bebé, de 35 dies, que no va inscriure en el Registre Civil, no va rebre l’atenció adequada ni, pel que pareix, assistència mèdica.

 

Els fets investigats es van produir el passat mes de novembre, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’ i han confirmat a Europa Press fonts policials. En aquell mes, agents de la Policia Nacional van acudir a un pis del districte d’Abastos de la capital valenciana, a on un bebé de 35 dies estava mort i sense que, per tant, els servicis sanitaris pogueren fer res per ell.

 

Arran de les investigacions policials, es va descobrir que el menut no havia sigut inscrit en el Registre Civil ni s’havia atés a la dona en el part en cap centre hospitalari. A demés, el xiquet havia sigut alimentat amb menjar no adequat per a la seua edat i, segons pareix, tampoc l’havia explorat un metge.

 

Per tot això, s’ha detingut a la mare —una xica de 32 anys d’origen congolés—, que fins a hui no ha reclamat el cos del bebé, que es troba en l’Institut Anatòmic. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.