El València CF suspén les activitats pel coronavirus

Després de què la Conselleria de Sanitat i Salut Pública de la Generalitat Valenciana haja confirmat huit casos de coronavirus en el territori valencià, el València CF ha decidit anular totes les activitats amb integrants del primer equip, tal com ha afirmat el club en un comunicat oficial.

 

Especialment, esta decisió s’ha pres pel contagi confirmat de Kike Mateu, el periodista deportiu, habitual en els actes relacionats amb el València CF, que tot apunta a què es va contagiar durant el viatge a Milà (Itàlia) per a cobrir el partit contra l’Atalanta.

 

En este sentit, el club ha informat de què incrementarà les mesures preventives anulant tots aquells actes, reunions o concentracions públiques en espais tancats que suposen un risc per als jugadors, tècnics i personal del club. L’habitual roda de premsa de l’entrenador prèvia a la trobada de LaLiga i totes les compareixences previstes amb motiu del partit d’este dissabte en el Camp de Mestalla queden suspeses.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.