Dos detinguts en València per intentar matar a dos ocupes pegant-li foc a la casa

Número 10 del carrer de Salvador Giner de València

Edifici afectat per l’incendi | Google Maps

Dos hòmens han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional de València com a presumptes autors de l’incendi provocat el passat dissabte, 15 de febrer, en un edifici de set altures en el barri del Carme de València. Els ara detinguts estan acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, la investigació oberta per part del grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, després d’interrogar a tots els testimonis, conclou que l’incendi va ser provocat pels detinguts a causa d’una disputa amb dos dels veïns de l’edifici, que estaven d’ocupes.

 

Una disputa per ocupar un pis

Els presumptes autors de l’incendi, arribaren al número 10 del carrer de Salvador Giner, amb una palanqueta i dos martells, amb l’objectiu d’evacuar als dos ocupes del pis, situat en la porta 3 del primer pis. Com que no ho van conseguir, se’n van anar a per un somier, que van col·locar en la porta per a bloquejar-la, i gasolina. Després, li van prendre foc.

 

El resultat va ser un virulent incendi, que no només va afectar a la casa a on estaven els ocupes, sinó que va cremar les portes dels quatre primers pisos, la barana de l’escala i part de l’estructura de l’ascensor. Per sort, no va haver cap víctima, però l’edifici ha quedat molt afectat.

 

Els dos hòmens han sigut reconeguts este dimarts en el centre de València pels mateixos agents que acudiren el dia de l’incendi, pel que han sigut detinguts i hui, divendres, passaran a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.