Dos detinguts en València per intentar matar a dos ocupes pegant-li foc a la casa

Número 10 del carrer de Salvador Giner de València

Edifici afectat per l’incendi | Google Maps

Dos hòmens han sigut detinguts per agents de la Policia Nacional de València com a presumptes autors de l’incendi provocat el passat dissabte, 15 de febrer, en un edifici de set altures en el barri del Carme de València. Els ara detinguts estan acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

Segons ha informat ‘Levante-EMV’, la investigació oberta per part del grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, després d’interrogar a tots els testimonis, conclou que l’incendi va ser provocat pels detinguts a causa d’una disputa amb dos dels veïns de l’edifici, que estaven d’ocupes.

 

Una disputa per ocupar un pis

Els presumptes autors de l’incendi, arribaren al número 10 del carrer de Salvador Giner, amb una palanqueta i dos martells, amb l’objectiu d’evacuar als dos ocupes del pis, situat en la porta 3 del primer pis. Com que no ho van conseguir, se’n van anar a per un somier, que van col·locar en la porta per a bloquejar-la, i gasolina. Després, li van prendre foc.

 

El resultat va ser un virulent incendi, que no només va afectar a la casa a on estaven els ocupes, sinó que va cremar les portes dels quatre primers pisos, la barana de l’escala i part de l’estructura de l’ascensor. Per sort, no va haver cap víctima, però l’edifici ha quedat molt afectat.

 

Els dos hòmens han sigut reconeguts este dimarts en el centre de València pels mateixos agents que acudiren el dia de l’incendi, pel que han sigut detinguts i hui, divendres, passaran a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.