Detinguda per vendre la virginitat de la seua germana de 12 anys

 

 

Una dona ha sigut detinguda en Aguachica, Colòmbia, per vendre la virginitat de la seua germana, de 12 anys, a un home a canvi d’un telèfon mòbil.

També han detingut a una altra dona en qualitat de còmplice. Les dos dones haurien portat a la xiqueta fins a un hotel perquè esta tinguera relacions sexuals amb un home major d’edat.

Segons publica ‘noticias.caracoltv.com.’, l’home ja ha sigut identificat i detingut. Les dos dones estan acusades d’un delicte d’accés carnal abusiu i proxenetisme amb una menor de 12 anys.

 

No és el primer cas

 

El mes de maig passat la Policia Nacional va detindre a una jove que presumptament explotava sexualment a menors d’edat del seu cercle d’amistats. Els agents van començar a tirar del fil després de la denúncia de la mare d’una de les víctimes.

L’acusada hauria utilitzat apartaments turístics per a explotar a les xiques, hi ha tres homes detinguts per mantindre relacions sexuals amb les menors.

La mare d’una de les menors va ser la primera que es va adonar del que estava ocorrent. Va presentar una denúncia contra una jove que formava part del cercle d’amigues de la seua filla. La sospita va resultar una certa i els agents han acabat detenint-la.

L’acusada no sols s’hauria conformat a explotar a menors, a més hauria utilitzat com a reclam la virginitat d’una de les xiquetes del grup, de només 14 anys. Va establir suposadament una tarifa i la va oferir a homes coneguts posant com a lloc de trobada apartaments turístics que llogava per hores. Els deia a les menors que s’emportarien una part dels ingressos.

Últimes notícies

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.