Detinguda per vendre la virginitat de la seua germana de 12 anys

 

 

Una dona ha sigut detinguda en Aguachica, Colòmbia, per vendre la virginitat de la seua germana, de 12 anys, a un home a canvi d’un telèfon mòbil.

També han detingut a una altra dona en qualitat de còmplice. Les dos dones haurien portat a la xiqueta fins a un hotel perquè esta tinguera relacions sexuals amb un home major d’edat.

Segons publica ‘noticias.caracoltv.com.’, l’home ja ha sigut identificat i detingut. Les dos dones estan acusades d’un delicte d’accés carnal abusiu i proxenetisme amb una menor de 12 anys.

 

No és el primer cas

 

El mes de maig passat la Policia Nacional va detindre a una jove que presumptament explotava sexualment a menors d’edat del seu cercle d’amistats. Els agents van començar a tirar del fil després de la denúncia de la mare d’una de les víctimes.

L’acusada hauria utilitzat apartaments turístics per a explotar a les xiques, hi ha tres homes detinguts per mantindre relacions sexuals amb les menors.

La mare d’una de les menors va ser la primera que es va adonar del que estava ocorrent. Va presentar una denúncia contra una jove que formava part del cercle d’amigues de la seua filla. La sospita va resultar una certa i els agents han acabat detenint-la.

L’acusada no sols s’hauria conformat a explotar a menors, a més hauria utilitzat com a reclam la virginitat d’una de les xiquetes del grup, de només 14 anys. Va establir suposadament una tarifa i la va oferir a homes coneguts posant com a lloc de trobada apartaments turístics que llogava per hores. Els deia a les menors que s’emportarien una part dels ingressos.

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.