10.6 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Detinguda per vendre la virginitat de la seua germana de 12 anys

 

 

Una dona ha sigut detinguda en Aguachica, Colòmbia, per vendre la virginitat de la seua germana, de 12 anys, a un home a canvi d’un telèfon mòbil.

També han detingut a una altra dona en qualitat de còmplice. Les dos dones haurien portat a la xiqueta fins a un hotel perquè esta tinguera relacions sexuals amb un home major d’edat.

Segons publica ‘noticias.caracoltv.com.’, l’home ja ha sigut identificat i detingut. Les dos dones estan acusades d’un delicte d’accés carnal abusiu i proxenetisme amb una menor de 12 anys.

 

No és el primer cas

 

El mes de maig passat la Policia Nacional va detindre a una jove que presumptament explotava sexualment a menors d’edat del seu cercle d’amistats. Els agents van començar a tirar del fil després de la denúncia de la mare d’una de les víctimes.

L’acusada hauria utilitzat apartaments turístics per a explotar a les xiques, hi ha tres homes detinguts per mantindre relacions sexuals amb les menors.

La mare d’una de les menors va ser la primera que es va adonar del que estava ocorrent. Va presentar una denúncia contra una jove que formava part del cercle d’amigues de la seua filla. La sospita va resultar una certa i els agents han acabat detenint-la.

L’acusada no sols s’hauria conformat a explotar a menors, a més hauria utilitzat com a reclam la virginitat d’una de les xiquetes del grup, de només 14 anys. Va establir suposadament una tarifa i la va oferir a homes coneguts posant com a lloc de trobada apartaments turístics que llogava per hores. Els deia a les menors que s’emportarien una part dels ingressos.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.