Detinguda per vendre la virginitat de la seua germana de 12 anys

 

 

Una dona ha sigut detinguda en Aguachica, Colòmbia, per vendre la virginitat de la seua germana, de 12 anys, a un home a canvi d’un telèfon mòbil.

També han detingut a una altra dona en qualitat de còmplice. Les dos dones haurien portat a la xiqueta fins a un hotel perquè esta tinguera relacions sexuals amb un home major d’edat.

Segons publica ‘noticias.caracoltv.com.’, l’home ja ha sigut identificat i detingut. Les dos dones estan acusades d’un delicte d’accés carnal abusiu i proxenetisme amb una menor de 12 anys.

 

No és el primer cas

 

El mes de maig passat la Policia Nacional va detindre a una jove que presumptament explotava sexualment a menors d’edat del seu cercle d’amistats. Els agents van començar a tirar del fil després de la denúncia de la mare d’una de les víctimes.

L’acusada hauria utilitzat apartaments turístics per a explotar a les xiques, hi ha tres homes detinguts per mantindre relacions sexuals amb les menors.

La mare d’una de les menors va ser la primera que es va adonar del que estava ocorrent. Va presentar una denúncia contra una jove que formava part del cercle d’amigues de la seua filla. La sospita va resultar una certa i els agents han acabat detenint-la.

L’acusada no sols s’hauria conformat a explotar a menors, a més hauria utilitzat com a reclam la virginitat d’una de les xiquetes del grup, de només 14 anys. Va establir suposadament una tarifa i la va oferir a homes coneguts posant com a lloc de trobada apartaments turístics que llogava per hores. Els deia a les menors que s’emportarien una part dels ingressos.

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.