Detinguda per vendre la virginitat de la seua germana de 12 anys

 

 

Una dona ha sigut detinguda en Aguachica, Colòmbia, per vendre la virginitat de la seua germana, de 12 anys, a un home a canvi d’un telèfon mòbil.

També han detingut a una altra dona en qualitat de còmplice. Les dos dones haurien portat a la xiqueta fins a un hotel perquè esta tinguera relacions sexuals amb un home major d’edat.

Segons publica ‘noticias.caracoltv.com.’, l’home ja ha sigut identificat i detingut. Les dos dones estan acusades d’un delicte d’accés carnal abusiu i proxenetisme amb una menor de 12 anys.

 

No és el primer cas

 

El mes de maig passat la Policia Nacional va detindre a una jove que presumptament explotava sexualment a menors d’edat del seu cercle d’amistats. Els agents van començar a tirar del fil després de la denúncia de la mare d’una de les víctimes.

L’acusada hauria utilitzat apartaments turístics per a explotar a les xiques, hi ha tres homes detinguts per mantindre relacions sexuals amb les menors.

La mare d’una de les menors va ser la primera que es va adonar del que estava ocorrent. Va presentar una denúncia contra una jove que formava part del cercle d’amigues de la seua filla. La sospita va resultar una certa i els agents han acabat detenint-la.

L’acusada no sols s’hauria conformat a explotar a menors, a més hauria utilitzat com a reclam la virginitat d’una de les xiquetes del grup, de només 14 anys. Va establir suposadament una tarifa i la va oferir a homes coneguts posant com a lloc de trobada apartaments turístics que llogava per hores. Els deia a les menors que s’emportarien una part dels ingressos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.