Detinguda la víctima d’un atropellament per ocultar armes de guerra en sa casa en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona de 39 anys d’edat que ocultava armes de guerra en sa casa arran d’alguns problemes en una relació sentimental. L’arrestat va patir este dimecres un atropellament que li va causar lesions i els agents investiguen si el motiu d’este succés és una disputa entre famílies.

 

Este dimecres, un xic es va personar en la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantó (Alacant), i va confessar que acabava d’atropellar al seu exsogre, qui li perseguia en el seu cotxe i amb el que tenia problemes per haver acabat la seua relació sentimental amb la seua parella, la filla de la víctima.

 

En haver succeït els fets en demarcació de la Policia Nacional, el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant es va fer càrrec de la investigació i com a primeres perquisicions van prendre declaració al presumpte autor, segons ha indicat el cos en un comunicat.

 

El seu exsogre l’amenaça de mort

L’home va relatar que la família de la seua exparella li havia amenaçat de mort en haver acabat la relació i va detallar que el seu exsogre li havia perseguit en un cotxe, qui a demés va arribar a traure-lo de la via colpejant-lo, per a després amenaçar-li de mort amb una navalla.

 

Per això, es va vore obligat a eixir d’allí a tota velocitat i va atropellar de manera involuntària a esta persona per a conseguir fugir, personant-se en la Guàrdia Civil per a entregar-se. L’arrestat també ha indicat que la família de la seua exparella posseïa armes de foc, per això temia per la seua vida.

 

Amb la finalitat d’evitar nous incidents, els agents de la Policia Nacional han desplegat un ampli dispositiu policial en el que s’han fet tres registres domiciliaris i han localitzat en un d’ells una pistola metralladora, considerada arma de guerra, a demés d’una escopeta del calibre 12 amb la culata retallada les dos amb munició i destrals, espases, catanes i bats de beisbol.

 

Un altre detingut

En la casa a on es van localitzar les armes, el lloc de residència de l’atropellat, va resultar detingut també la persona encarregada de custodiar-les, un xic de 20 anys d’edat.

 

Finalment, els agents han arrestat a la víctima de l’atropellament, acusat dels presumptes delictes d’amenaces greus i tinença il·lícita d’armes. En estos moments es troba ingressat a causa de les lesions produïdes per l’accident.

 

De la mateixa manera, al xic que va atropellar a la víctima se li ha imputat un delicte de lesions greus i un delicte contra la seguretat viària. Els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig i del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la ciutat d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.