16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detinguda la víctima d’un atropellament per ocultar armes de guerra en sa casa en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona de 39 anys d’edat que ocultava armes de guerra en sa casa arran d’alguns problemes en una relació sentimental. L’arrestat va patir este dimecres un atropellament que li va causar lesions i els agents investiguen si el motiu d’este succés és una disputa entre famílies.

 

Este dimecres, un xic es va personar en la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantó (Alacant), i va confessar que acabava d’atropellar al seu exsogre, qui li perseguia en el seu cotxe i amb el que tenia problemes per haver acabat la seua relació sentimental amb la seua parella, la filla de la víctima.

 

En haver succeït els fets en demarcació de la Policia Nacional, el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant es va fer càrrec de la investigació i com a primeres perquisicions van prendre declaració al presumpte autor, segons ha indicat el cos en un comunicat.

 

El seu exsogre l’amenaça de mort

L’home va relatar que la família de la seua exparella li havia amenaçat de mort en haver acabat la relació i va detallar que el seu exsogre li havia perseguit en un cotxe, qui a demés va arribar a traure-lo de la via colpejant-lo, per a després amenaçar-li de mort amb una navalla.

 

Per això, es va vore obligat a eixir d’allí a tota velocitat i va atropellar de manera involuntària a esta persona per a conseguir fugir, personant-se en la Guàrdia Civil per a entregar-se. L’arrestat també ha indicat que la família de la seua exparella posseïa armes de foc, per això temia per la seua vida.

 

Amb la finalitat d’evitar nous incidents, els agents de la Policia Nacional han desplegat un ampli dispositiu policial en el que s’han fet tres registres domiciliaris i han localitzat en un d’ells una pistola metralladora, considerada arma de guerra, a demés d’una escopeta del calibre 12 amb la culata retallada les dos amb munició i destrals, espases, catanes i bats de beisbol.

 

Un altre detingut

En la casa a on es van localitzar les armes, el lloc de residència de l’atropellat, va resultar detingut també la persona encarregada de custodiar-les, un xic de 20 anys d’edat.

 

Finalment, els agents han arrestat a la víctima de l’atropellament, acusat dels presumptes delictes d’amenaces greus i tinença il·lícita d’armes. En estos moments es troba ingressat a causa de les lesions produïdes per l’accident.

 

De la mateixa manera, al xic que va atropellar a la víctima se li ha imputat un delicte de lesions greus i un delicte contra la seguretat viària. Els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig i del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la ciutat d’Alacant.

Últimes notícies

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.