16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detinguda la víctima d’un atropellament per ocultar armes de guerra en sa casa en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona de 39 anys d’edat que ocultava armes de guerra en sa casa arran d’alguns problemes en una relació sentimental. L’arrestat va patir este dimecres un atropellament que li va causar lesions i els agents investiguen si el motiu d’este succés és una disputa entre famílies.

 

Este dimecres, un xic es va personar en la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantó (Alacant), i va confessar que acabava d’atropellar al seu exsogre, qui li perseguia en el seu cotxe i amb el que tenia problemes per haver acabat la seua relació sentimental amb la seua parella, la filla de la víctima.

 

En haver succeït els fets en demarcació de la Policia Nacional, el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant es va fer càrrec de la investigació i com a primeres perquisicions van prendre declaració al presumpte autor, segons ha indicat el cos en un comunicat.

 

El seu exsogre l’amenaça de mort

L’home va relatar que la família de la seua exparella li havia amenaçat de mort en haver acabat la relació i va detallar que el seu exsogre li havia perseguit en un cotxe, qui a demés va arribar a traure-lo de la via colpejant-lo, per a després amenaçar-li de mort amb una navalla.

 

Per això, es va vore obligat a eixir d’allí a tota velocitat i va atropellar de manera involuntària a esta persona per a conseguir fugir, personant-se en la Guàrdia Civil per a entregar-se. L’arrestat també ha indicat que la família de la seua exparella posseïa armes de foc, per això temia per la seua vida.

 

Amb la finalitat d’evitar nous incidents, els agents de la Policia Nacional han desplegat un ampli dispositiu policial en el que s’han fet tres registres domiciliaris i han localitzat en un d’ells una pistola metralladora, considerada arma de guerra, a demés d’una escopeta del calibre 12 amb la culata retallada les dos amb munició i destrals, espases, catanes i bats de beisbol.

 

Un altre detingut

En la casa a on es van localitzar les armes, el lloc de residència de l’atropellat, va resultar detingut també la persona encarregada de custodiar-les, un xic de 20 anys d’edat.

 

Finalment, els agents han arrestat a la víctima de l’atropellament, acusat dels presumptes delictes d’amenaces greus i tinença il·lícita d’armes. En estos moments es troba ingressat a causa de les lesions produïdes per l’accident.

 

De la mateixa manera, al xic que va atropellar a la víctima se li ha imputat un delicte de lesions greus i un delicte contra la seguretat viària. Els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig i del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la ciutat d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.