Detinguda la víctima d’un atropellament per ocultar armes de guerra en sa casa en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona de 39 anys d’edat que ocultava armes de guerra en sa casa arran d’alguns problemes en una relació sentimental. L’arrestat va patir este dimecres un atropellament que li va causar lesions i els agents investiguen si el motiu d’este succés és una disputa entre famílies.

 

Este dimecres, un xic es va personar en la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantó (Alacant), i va confessar que acabava d’atropellar al seu exsogre, qui li perseguia en el seu cotxe i amb el que tenia problemes per haver acabat la seua relació sentimental amb la seua parella, la filla de la víctima.

 

En haver succeït els fets en demarcació de la Policia Nacional, el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant es va fer càrrec de la investigació i com a primeres perquisicions van prendre declaració al presumpte autor, segons ha indicat el cos en un comunicat.

 

El seu exsogre l’amenaça de mort

L’home va relatar que la família de la seua exparella li havia amenaçat de mort en haver acabat la relació i va detallar que el seu exsogre li havia perseguit en un cotxe, qui a demés va arribar a traure-lo de la via colpejant-lo, per a després amenaçar-li de mort amb una navalla.

 

Per això, es va vore obligat a eixir d’allí a tota velocitat i va atropellar de manera involuntària a esta persona per a conseguir fugir, personant-se en la Guàrdia Civil per a entregar-se. L’arrestat també ha indicat que la família de la seua exparella posseïa armes de foc, per això temia per la seua vida.

 

Amb la finalitat d’evitar nous incidents, els agents de la Policia Nacional han desplegat un ampli dispositiu policial en el que s’han fet tres registres domiciliaris i han localitzat en un d’ells una pistola metralladora, considerada arma de guerra, a demés d’una escopeta del calibre 12 amb la culata retallada les dos amb munició i destrals, espases, catanes i bats de beisbol.

 

Un altre detingut

En la casa a on es van localitzar les armes, el lloc de residència de l’atropellat, va resultar detingut també la persona encarregada de custodiar-les, un xic de 20 anys d’edat.

 

Finalment, els agents han arrestat a la víctima de l’atropellament, acusat dels presumptes delictes d’amenaces greus i tinença il·lícita d’armes. En estos moments es troba ingressat a causa de les lesions produïdes per l’accident.

 

De la mateixa manera, al xic que va atropellar a la víctima se li ha imputat un delicte de lesions greus i un delicte contra la seguretat viària. Els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig i del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la ciutat d’Alacant.

Últimes notícies

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.