Detenen a una xica per un delicte d’estafa acusada de no pagar un viatge en taxi de Madrid a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una xica de 20 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, acusada de no pagar el servici del Taxi que havia contractat per a traslladar-la des de Madrid a la ciutat d’Alacant amb un cost de 500 €.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir este dimarts, 3 de novembre, quan una xica va sol·licitar en l’estació d’Atocha en Madrid un taxi per a desplaçar-se a la ciutat d’Alacant, i quan va arribar cap a les 19.00 hores a l’altura de l’Hospital General, va eixir del taxi i va pegar a fugir.

 

El taxista va començar a seguir-la fins que li va agarrar i ràpidament va alertar a la Policia Local que per tals fets va detindre a aquesta xica, de 20 anys, i nacionalitat espanyola per un presumpte delicte d’estafa, que va ser informada dels motius de la seua detenció així com dels drets que li assistixen. Immediatament, va ser traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.