Detenen a una xica per un delicte d’estafa acusada de no pagar un viatge en taxi de Madrid a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local d’Alacant ha detingut a una xica de 20 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, acusada de no pagar el servici del Taxi que havia contractat per a traslladar-la des de Madrid a la ciutat d’Alacant amb un cost de 500 €.   Segons fonts policials, els fets es van produir […]

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una xica de 20 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, acusada de no pagar el servici del Taxi que havia contractat per a traslladar-la des de Madrid a la ciutat d’Alacant amb un cost de 500 €.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir este dimarts, 3 de novembre, quan una xica va sol·licitar en l’estació d’Atocha en Madrid un taxi per a desplaçar-se a la ciutat d’Alacant, i quan va arribar cap a les 19.00 hores a l’altura de l’Hospital General, va eixir del taxi i va pegar a fugir.

 

El taxista va començar a seguir-la fins que li va agarrar i ràpidament va alertar a la Policia Local que per tals fets va detindre a aquesta xica, de 20 anys, i nacionalitat espanyola per un presumpte delicte d’estafa, que va ser informada dels motius de la seua detenció així com dels drets que li assistixen. Immediatament, va ser traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

BioComunica26 debat com reforçar el rigor de la comunicació científica

BioComunica26 ha reunit professionals a València per a analitzar com reforçar el rigor i la credibilitat de la comunicació científica. El congrés també ha abordat la IA, la salut i la captació d’inversió.

Les platges de la Safor i la Ribera Baixa ja es netegen de canyes

La Diputació de Valencia ha començat a retirar canyes i residus de les platges afectades per la dana Adam. Daimús és el primer municipi.

Puente apunta al factor humà després de la fallada del sistema de seguretat en l’accident d’Urda, que deixa 68 morts

El ministre qualifica d''inversemblant' l'accident, que deixa 80 ferits, i revela que es va autoritzar un AVE a reprendre la marxa amb normalitat malgrat tindre un altre tren detingut davant

La vaga mèdica deixa xifres dispars entre València i la resta de províncies

Avanza situa el seguiment de la vaga mèdica en el 35,3 % a la província de València, mentre Sanitat dona un 2,21 %. Les xifres autonòmiques també discrepen.

Mor Fátima Báñez en l’accident de trens de Toledo

L'exministra d'Ocupació tenia 59 anys i viatjava en l'últim vagó de l'Iryo implicat en la col·lisió amb un AVE, després d'una llarga trajectòria política i empresarial

L’Alcúdia es va inundar al 90 % i l’alcalde denuncia la falta d’informació

Andreu Salom ha declarat que l’Alcúdia es va inundar al 90 % abans de les 18.00 hores del 29 d’octubre de 2024. També ha relatat la falta d’informació i la sensació d’abandonament.

Set de cada deu negocis afectats per la dana han recuperat l’activitat

Set de cada deu establiments han recuperat o superat l’activitat anterior a la dana de 2024, però els negocis menuts encara afronten més dificultats.

Felipe VI comprova a Bétera les capacitats de defensa NBQ de l’Exèrcit

Felipe VI ha assistit a Bétera a l’exercici Grifo 2026, que ha posat a prova la resposta davant d’amenaces nuclears, biològiques i químiques. La maniobra s’ha acurtat després del xoc de dos trens a Urda.