Detenen a dos persones i investiguen a una altra per delictes de robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “IREZUMI”, ha detingut a 2 joves de 20 i 23 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, i un altre ha sigut investigat, de 23 anys i de la mateixa nacionalitat, per delictes de robatori amb violència i intimidació. 

 

L’operació es va iniciar el passat 7 de juny quan la Guàrdia Civil de Silla va tindre coneixement que, pocs dies abans, un veí de la localitat havia patit un robatori amb violència i intimidació. El jove, de 20 anys d’edat, es trobava només en l’habitatge d’un familiar, la qual freqüentava normalment i va sentir com cridaven a la porta. Quan la va obrir, va veure a un home que, sense mitjançar paraula, el va agarrar del coll i el va immobilitzar.

 

La víctima va intentar escapolir-se sense cap èxit, mentre el seu atacant l’amenaçava perquè deixara de resistir-se. En aqueix instant, altres dos individus que acompanyaven a l’assaltant, van accedir a l’interior del domicili i van aconseguir robar diversos objectes.

Els autors van aconseguir emportar-se amb si una màquina per a fer tatuatges valorada en 500 euros, una tablet, el valor de la qual ascendeix a 800 euros, una consola PlayStation que costava 300 euros, diverses joies i 50 euros en efectiu.

 

Gràcies a la labor dels investigadors, el 8 de juny, agents de la Guàrdia Civil de Silla van procedir a la detenció d’un home de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de l’avanç de l’operació, el 28 de juliol, agents de la mateixa Unitat, van detindre a un xic de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori i van investigar a un altre de 23, de la mateixa nacionalitat, pels mateixos fets. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.