Detenen a dos persones i investiguen a una altra per delictes de robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “IREZUMI”, ha detingut a 2 joves de 20 i 23 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, i un altre ha sigut investigat, de 23 anys i de la mateixa nacionalitat, per delictes de robatori amb violència i intimidació. 

 

L’operació es va iniciar el passat 7 de juny quan la Guàrdia Civil de Silla va tindre coneixement que, pocs dies abans, un veí de la localitat havia patit un robatori amb violència i intimidació. El jove, de 20 anys d’edat, es trobava només en l’habitatge d’un familiar, la qual freqüentava normalment i va sentir com cridaven a la porta. Quan la va obrir, va veure a un home que, sense mitjançar paraula, el va agarrar del coll i el va immobilitzar.

 

La víctima va intentar escapolir-se sense cap èxit, mentre el seu atacant l’amenaçava perquè deixara de resistir-se. En aqueix instant, altres dos individus que acompanyaven a l’assaltant, van accedir a l’interior del domicili i van aconseguir robar diversos objectes.

Els autors van aconseguir emportar-se amb si una màquina per a fer tatuatges valorada en 500 euros, una tablet, el valor de la qual ascendeix a 800 euros, una consola PlayStation que costava 300 euros, diverses joies i 50 euros en efectiu.

 

Gràcies a la labor dels investigadors, el 8 de juny, agents de la Guàrdia Civil de Silla van procedir a la detenció d’un home de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de l’avanç de l’operació, el 28 de juliol, agents de la mateixa Unitat, van detindre a un xic de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori i van investigar a un altre de 23, de la mateixa nacionalitat, pels mateixos fets. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.