12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Detenen a dos persones i investiguen a una altra per delictes de robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “IREZUMI”, ha detingut a 2 joves de 20 i 23 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, i un altre ha sigut investigat, de 23 anys i de la mateixa nacionalitat, per delictes de robatori amb violència i intimidació. 

 

L’operació es va iniciar el passat 7 de juny quan la Guàrdia Civil de Silla va tindre coneixement que, pocs dies abans, un veí de la localitat havia patit un robatori amb violència i intimidació. El jove, de 20 anys d’edat, es trobava només en l’habitatge d’un familiar, la qual freqüentava normalment i va sentir com cridaven a la porta. Quan la va obrir, va veure a un home que, sense mitjançar paraula, el va agarrar del coll i el va immobilitzar.

 

La víctima va intentar escapolir-se sense cap èxit, mentre el seu atacant l’amenaçava perquè deixara de resistir-se. En aqueix instant, altres dos individus que acompanyaven a l’assaltant, van accedir a l’interior del domicili i van aconseguir robar diversos objectes.

Els autors van aconseguir emportar-se amb si una màquina per a fer tatuatges valorada en 500 euros, una tablet, el valor de la qual ascendeix a 800 euros, una consola PlayStation que costava 300 euros, diverses joies i 50 euros en efectiu.

 

Gràcies a la labor dels investigadors, el 8 de juny, agents de la Guàrdia Civil de Silla van procedir a la detenció d’un home de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de l’avanç de l’operació, el 28 de juliol, agents de la mateixa Unitat, van detindre a un xic de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori i van investigar a un altre de 23, de la mateixa nacionalitat, pels mateixos fets. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Carlet (València).

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.