Detenen a dos persones i investiguen a una altra per delictes de robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “IREZUMI”, ha detingut a 2 joves de 20 i 23 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, i un altre ha sigut investigat, de 23 anys i de la mateixa nacionalitat, per delictes de robatori amb violència i intimidació. 

 

L’operació es va iniciar el passat 7 de juny quan la Guàrdia Civil de Silla va tindre coneixement que, pocs dies abans, un veí de la localitat havia patit un robatori amb violència i intimidació. El jove, de 20 anys d’edat, es trobava només en l’habitatge d’un familiar, la qual freqüentava normalment i va sentir com cridaven a la porta. Quan la va obrir, va veure a un home que, sense mitjançar paraula, el va agarrar del coll i el va immobilitzar.

 

La víctima va intentar escapolir-se sense cap èxit, mentre el seu atacant l’amenaçava perquè deixara de resistir-se. En aqueix instant, altres dos individus que acompanyaven a l’assaltant, van accedir a l’interior del domicili i van aconseguir robar diversos objectes.

Els autors van aconseguir emportar-se amb si una màquina per a fer tatuatges valorada en 500 euros, una tablet, el valor de la qual ascendeix a 800 euros, una consola PlayStation que costava 300 euros, diverses joies i 50 euros en efectiu.

 

Gràcies a la labor dels investigadors, el 8 de juny, agents de la Guàrdia Civil de Silla van procedir a la detenció d’un home de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de l’avanç de l’operació, el 28 de juliol, agents de la mateixa Unitat, van detindre a un xic de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori i van investigar a un altre de 23, de la mateixa nacionalitat, pels mateixos fets. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.