Detenen a dos persones i investiguen a una altra per delictes de robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “IREZUMI”, ha detingut a 2 joves de 20 i 23 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, i un altre ha sigut investigat, de 23 anys i de la mateixa nacionalitat, per delictes de robatori amb violència i intimidació. 

 

L’operació es va iniciar el passat 7 de juny quan la Guàrdia Civil de Silla va tindre coneixement que, pocs dies abans, un veí de la localitat havia patit un robatori amb violència i intimidació. El jove, de 20 anys d’edat, es trobava només en l’habitatge d’un familiar, la qual freqüentava normalment i va sentir com cridaven a la porta. Quan la va obrir, va veure a un home que, sense mitjançar paraula, el va agarrar del coll i el va immobilitzar.

 

La víctima va intentar escapolir-se sense cap èxit, mentre el seu atacant l’amenaçava perquè deixara de resistir-se. En aqueix instant, altres dos individus que acompanyaven a l’assaltant, van accedir a l’interior del domicili i van aconseguir robar diversos objectes.

Els autors van aconseguir emportar-se amb si una màquina per a fer tatuatges valorada en 500 euros, una tablet, el valor de la qual ascendeix a 800 euros, una consola PlayStation que costava 300 euros, diverses joies i 50 euros en efectiu.

 

Gràcies a la labor dels investigadors, el 8 de juny, agents de la Guàrdia Civil de Silla van procedir a la detenció d’un home de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de l’avanç de l’operació, el 28 de juliol, agents de la mateixa Unitat, van detindre a un xic de 20 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de robatori i van investigar a un altre de 23, de la mateixa nacionalitat, pels mateixos fets. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Carlet (València).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.