Detingudes dos persones per vendre drogues des de sa casa en Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a dos persones i han desmantellat un punt negre de venda de substàncies estupefaents a la menuda. La investigació, que ha sigut feta per agents de la Policia Judicial de la Comissaria d’Orihuela, ha comptat amb la dificultat de la complicada ubicació geogràfica de la casa, ja que era de difícil l’accés per al control policial.

 

Diferents informacions van posar en coneixement dels policies l’existència d’una parella que poguera estar usant sa casa per al tràfic de substàncies estupefaents. Els agents van establir dispositius policials de vigilància i seguiments de manera discreta, fetes a peu i de paisà, en diferents dies i franges horàries, que van confirmar les sospites dels agents.

 

Els detinguts prenien moltes mesures de seguretat per a evitar el control policial. De manera constant els presumptes compradors, molts d’ells menors d’edat, es personaven en la casa a on establien contacte primer en la via pública, per a posteriorment entrar dins i ràpidament eixir del mateix desapareixent pels carrers adjacents.

 

Tenien la zona molt controlada

En altres ocasions els investigats usaven un cotxe per a fer els intercanvis de droga. Una volta plenament identificats els presumptes culpables del delicte de tràfic de drogues, els agents van establir un ampli dispositiu policial i van registrar la casa.

 

En el registre, els agents van intervindre diferents quantitats de droga ja preparada per a la seua distribució, principalment marihuana, efectes necessaris per a la seua elaboració i venda, 1.605 euros en efectiu, multitud de productes anabolitzants, una arma llarga d’aire comprimit i el cotxe usat pels arrestats. Els detinguts, de 25 i 29 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.