Detingudes dos persones per vendre drogues des de sa casa en Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a dos persones i han desmantellat un punt negre de venda de substàncies estupefaents a la menuda. La investigació, que ha sigut feta per agents de la Policia Judicial de la Comissaria d’Orihuela, ha comptat amb la dificultat de la complicada ubicació geogràfica de la casa, ja que era de difícil l’accés per al control policial.

 

Diferents informacions van posar en coneixement dels policies l’existència d’una parella que poguera estar usant sa casa per al tràfic de substàncies estupefaents. Els agents van establir dispositius policials de vigilància i seguiments de manera discreta, fetes a peu i de paisà, en diferents dies i franges horàries, que van confirmar les sospites dels agents.

 

Els detinguts prenien moltes mesures de seguretat per a evitar el control policial. De manera constant els presumptes compradors, molts d’ells menors d’edat, es personaven en la casa a on establien contacte primer en la via pública, per a posteriorment entrar dins i ràpidament eixir del mateix desapareixent pels carrers adjacents.

 

Tenien la zona molt controlada

En altres ocasions els investigats usaven un cotxe per a fer els intercanvis de droga. Una volta plenament identificats els presumptes culpables del delicte de tràfic de drogues, els agents van establir un ampli dispositiu policial i van registrar la casa.

 

En el registre, els agents van intervindre diferents quantitats de droga ja preparada per a la seua distribució, principalment marihuana, efectes necessaris per a la seua elaboració i venda, 1.605 euros en efectiu, multitud de productes anabolitzants, una arma llarga d’aire comprimit i el cotxe usat pels arrestats. Els detinguts, de 25 i 29 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.