16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingudes dos persones per vendre drogues des de sa casa en Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a dos persones i han desmantellat un punt negre de venda de substàncies estupefaents a la menuda. La investigació, que ha sigut feta per agents de la Policia Judicial de la Comissaria d’Orihuela, ha comptat amb la dificultat de la complicada ubicació geogràfica de la casa, ja que era de difícil l’accés per al control policial.

 

Diferents informacions van posar en coneixement dels policies l’existència d’una parella que poguera estar usant sa casa per al tràfic de substàncies estupefaents. Els agents van establir dispositius policials de vigilància i seguiments de manera discreta, fetes a peu i de paisà, en diferents dies i franges horàries, que van confirmar les sospites dels agents.

 

Els detinguts prenien moltes mesures de seguretat per a evitar el control policial. De manera constant els presumptes compradors, molts d’ells menors d’edat, es personaven en la casa a on establien contacte primer en la via pública, per a posteriorment entrar dins i ràpidament eixir del mateix desapareixent pels carrers adjacents.

 

Tenien la zona molt controlada

En altres ocasions els investigats usaven un cotxe per a fer els intercanvis de droga. Una volta plenament identificats els presumptes culpables del delicte de tràfic de drogues, els agents van establir un ampli dispositiu policial i van registrar la casa.

 

En el registre, els agents van intervindre diferents quantitats de droga ja preparada per a la seua distribució, principalment marihuana, efectes necessaris per a la seua elaboració i venda, 1.605 euros en efectiu, multitud de productes anabolitzants, una arma llarga d’aire comprimit i el cotxe usat pels arrestats. Els detinguts, de 25 i 29 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.