Detingudes dos persones per vendre drogues des de sa casa en Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a dos persones i han desmantellat un punt negre de venda de substàncies estupefaents a la menuda. La investigació, que ha sigut feta per agents de la Policia Judicial de la Comissaria d’Orihuela, ha comptat amb la dificultat de la complicada ubicació geogràfica de la casa, ja que era de difícil l’accés per al control policial.

 

Diferents informacions van posar en coneixement dels policies l’existència d’una parella que poguera estar usant sa casa per al tràfic de substàncies estupefaents. Els agents van establir dispositius policials de vigilància i seguiments de manera discreta, fetes a peu i de paisà, en diferents dies i franges horàries, que van confirmar les sospites dels agents.

 

Els detinguts prenien moltes mesures de seguretat per a evitar el control policial. De manera constant els presumptes compradors, molts d’ells menors d’edat, es personaven en la casa a on establien contacte primer en la via pública, per a posteriorment entrar dins i ràpidament eixir del mateix desapareixent pels carrers adjacents.

 

Tenien la zona molt controlada

En altres ocasions els investigats usaven un cotxe per a fer els intercanvis de droga. Una volta plenament identificats els presumptes culpables del delicte de tràfic de drogues, els agents van establir un ampli dispositiu policial i van registrar la casa.

 

En el registre, els agents van intervindre diferents quantitats de droga ja preparada per a la seua distribució, principalment marihuana, efectes necessaris per a la seua elaboració i venda, 1.605 euros en efectiu, multitud de productes anabolitzants, una arma llarga d’aire comprimit i el cotxe usat pels arrestats. Els detinguts, de 25 i 29 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.