Detingudes dos persones per vendre drogues des de sa casa en Orihuela

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a dos persones i han desmantellat un punt negre de venda de substàncies estupefaents a la menuda. La investigació, que ha sigut feta per agents de la Policia Judicial de la Comissaria d’Orihuela, ha comptat amb la dificultat de la complicada ubicació geogràfica de la casa, ja que era de difícil l’accés per al control policial.

 

Diferents informacions van posar en coneixement dels policies l’existència d’una parella que poguera estar usant sa casa per al tràfic de substàncies estupefaents. Els agents van establir dispositius policials de vigilància i seguiments de manera discreta, fetes a peu i de paisà, en diferents dies i franges horàries, que van confirmar les sospites dels agents.

 

Els detinguts prenien moltes mesures de seguretat per a evitar el control policial. De manera constant els presumptes compradors, molts d’ells menors d’edat, es personaven en la casa a on establien contacte primer en la via pública, per a posteriorment entrar dins i ràpidament eixir del mateix desapareixent pels carrers adjacents.

 

Tenien la zona molt controlada

En altres ocasions els investigats usaven un cotxe per a fer els intercanvis de droga. Una volta plenament identificats els presumptes culpables del delicte de tràfic de drogues, els agents van establir un ampli dispositiu policial i van registrar la casa.

 

En el registre, els agents van intervindre diferents quantitats de droga ja preparada per a la seua distribució, principalment marihuana, efectes necessaris per a la seua elaboració i venda, 1.605 euros en efectiu, multitud de productes anabolitzants, una arma llarga d’aire comprimit i el cotxe usat pels arrestats. Els detinguts, de 25 i 29 anys, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.