Detingudes tres dones per 26 delictes d’estafa i robatoris a Benicarló

La Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres dones entre 19 i 29 anys com a presumptes autores de diversos delictes d’estafa, lesions, robatori, furte ús de vehicle, apropiació indeguda, contra la seguretat viària, contra la integritat moral, revelació de secrets i pertinença a organització criminal comeses en la localitat de Benicarló i Peníscola.

Investigació

La investigació es va iniciar el mes d’abril passat en denunciar un ciutadà que diverses dones amb les quals mantenia amistat presumptament li van subministrar alguna substància estupefaent amb la qual van aconseguir minvar les seues capacitats i d’aquesta manera tindre-ho tancat en un local amb clau contra la seua voluntat durant dos dies.

Durant aqueix temps, les mateixes li van sostraure el seu vehicle per a facilitar el desplaçament i la comissió dels delictes alhora que des d’una targeta bancària van realitzar diverses compres a més d’extraure 2.800 euros.

Durant la investigació els guàrdies civils van esbrinar que aquestes persones havien actuat d’igual manera contra una altra dona amb la qual havien conviscut per a ajudar-lo en les seues cures i labors diàries, arribant a retindre-la en el seu domicili i sostraient-li del compte bancari quasi 60.000 euros.

Benicarló, Peníscola i Vinaròs

La banda a la qual pertanyien es dedicava a estafar sempre a homes o persones d’avançada edat, valent-se de la seua confiança, sostreien les targetes de crèdit i d’aquesta manera cometien diferents delictes, extraient diners en efectiu de diversos caixers automàtics i realitzant tota mena de compres en comerços de les localitats de Benicarló, Peníscola i Vinaròs.

Per tot això es va procedir a la identificació, localització i detenció de tres dones com a presumptes autores de 26 fets delictius. Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes han sigut entregats en els Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.