15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingudes tres dones per 26 delictes d’estafa i robatoris a Benicarló

La Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres dones entre 19 i 29 anys com a presumptes autores de diversos delictes d’estafa, lesions, robatori, furte ús de vehicle, apropiació indeguda, contra la seguretat viària, contra la integritat moral, revelació de secrets i pertinença a organització criminal comeses en la localitat de Benicarló i Peníscola.

Investigació

La investigació es va iniciar el mes d’abril passat en denunciar un ciutadà que diverses dones amb les quals mantenia amistat presumptament li van subministrar alguna substància estupefaent amb la qual van aconseguir minvar les seues capacitats i d’aquesta manera tindre-ho tancat en un local amb clau contra la seua voluntat durant dos dies.

Durant aqueix temps, les mateixes li van sostraure el seu vehicle per a facilitar el desplaçament i la comissió dels delictes alhora que des d’una targeta bancària van realitzar diverses compres a més d’extraure 2.800 euros.

Durant la investigació els guàrdies civils van esbrinar que aquestes persones havien actuat d’igual manera contra una altra dona amb la qual havien conviscut per a ajudar-lo en les seues cures i labors diàries, arribant a retindre-la en el seu domicili i sostraient-li del compte bancari quasi 60.000 euros.

Benicarló, Peníscola i Vinaròs

La banda a la qual pertanyien es dedicava a estafar sempre a homes o persones d’avançada edat, valent-se de la seua confiança, sostreien les targetes de crèdit i d’aquesta manera cometien diferents delictes, extraient diners en efectiu de diversos caixers automàtics i realitzant tota mena de compres en comerços de les localitats de Benicarló, Peníscola i Vinaròs.

Per tot això es va procedir a la identificació, localització i detenció de tres dones com a presumptes autores de 26 fets delictius. Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes han sigut entregats en els Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.

Reial Societat, Osasuna i Athletic posen a prova a un Elx necessitat al febrer

La Reial Societat, Osasuna i Athletic esperen a un Elx sense victòries en 2026 i amb només dos punts sobre el descens. El mes pot incloure un quart dol davant l'Espanyol en el Martínez Valero.

Absolts d’una violació grupal a Novelda per falta de proves

L'Audiència d'Alacant ha absolt a tres jóvens acusats d'agredir sexualment a una menor en 2019 al no trobar evidències que corroboren el seu relat. El tribunal subratlla el retard de cinc anys en la denúncia i l'absència d'indicis objectius.

El conseller de Sanitat anuncia accions legals per difamació contra Diana Morant

Marciano Gómez ha anunciat que acudirà als tribunals per atemptat contra l'honor, calúmnies i injúries. L'anunci arriba després de crítiques de Diana Morant per la privatització de la sanitat.

Morant sobre les cues del padró a València: el padró és competència de l’Ajuntament

Morant ha atribuït les cues del padró a una competència municipal i ha demanat reforços. Delegació la recolza i avança una tramitació urgent amb inici aproximat a l'abril.