Detingudes tres dones per 26 delictes d’estafa i robatoris a Benicarló

La Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres dones entre 19 i 29 anys com a presumptes autores de diversos delictes d’estafa, lesions, robatori, furte ús de vehicle, apropiació indeguda, contra la seguretat viària, contra la integritat moral, revelació de secrets i pertinença a organització criminal comeses en la localitat de Benicarló i Peníscola.

Investigació

La investigació es va iniciar el mes d’abril passat en denunciar un ciutadà que diverses dones amb les quals mantenia amistat presumptament li van subministrar alguna substància estupefaent amb la qual van aconseguir minvar les seues capacitats i d’aquesta manera tindre-ho tancat en un local amb clau contra la seua voluntat durant dos dies.

Durant aqueix temps, les mateixes li van sostraure el seu vehicle per a facilitar el desplaçament i la comissió dels delictes alhora que des d’una targeta bancària van realitzar diverses compres a més d’extraure 2.800 euros.

Durant la investigació els guàrdies civils van esbrinar que aquestes persones havien actuat d’igual manera contra una altra dona amb la qual havien conviscut per a ajudar-lo en les seues cures i labors diàries, arribant a retindre-la en el seu domicili i sostraient-li del compte bancari quasi 60.000 euros.

Benicarló, Peníscola i Vinaròs

La banda a la qual pertanyien es dedicava a estafar sempre a homes o persones d’avançada edat, valent-se de la seua confiança, sostreien les targetes de crèdit i d’aquesta manera cometien diferents delictes, extraient diners en efectiu de diversos caixers automàtics i realitzant tota mena de compres en comerços de les localitats de Benicarló, Peníscola i Vinaròs.

Per tot això es va procedir a la identificació, localització i detenció de tres dones com a presumptes autores de 26 fets delictius. Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes han sigut entregats en els Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.