Detingudes tres dones per 26 delictes d’estafa i robatoris a Benicarló

La Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres dones entre 19 i 29 anys com a presumptes autores de diversos delictes d’estafa, lesions, robatori, furte ús de vehicle, apropiació indeguda, contra la seguretat viària, contra la integritat moral, revelació de secrets i pertinença a organització criminal comeses en la localitat de Benicarló i Peníscola.

Investigació

La investigació es va iniciar el mes d’abril passat en denunciar un ciutadà que diverses dones amb les quals mantenia amistat presumptament li van subministrar alguna substància estupefaent amb la qual van aconseguir minvar les seues capacitats i d’aquesta manera tindre-ho tancat en un local amb clau contra la seua voluntat durant dos dies.

Durant aqueix temps, les mateixes li van sostraure el seu vehicle per a facilitar el desplaçament i la comissió dels delictes alhora que des d’una targeta bancària van realitzar diverses compres a més d’extraure 2.800 euros.

Durant la investigació els guàrdies civils van esbrinar que aquestes persones havien actuat d’igual manera contra una altra dona amb la qual havien conviscut per a ajudar-lo en les seues cures i labors diàries, arribant a retindre-la en el seu domicili i sostraient-li del compte bancari quasi 60.000 euros.

Benicarló, Peníscola i Vinaròs

La banda a la qual pertanyien es dedicava a estafar sempre a homes o persones d’avançada edat, valent-se de la seua confiança, sostreien les targetes de crèdit i d’aquesta manera cometien diferents delictes, extraient diners en efectiu de diversos caixers automàtics i realitzant tota mena de compres en comerços de les localitats de Benicarló, Peníscola i Vinaròs.

Per tot això es va procedir a la identificació, localització i detenció de tres dones com a presumptes autores de 26 fets delictius. Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes han sigut entregats en els Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.