Detingudes tres dones per 26 delictes d’estafa i robatoris a Benicarló

La Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres dones entre 19 i 29 anys com a presumptes autores de diversos delictes d’estafa, lesions, robatori, furte ús de vehicle, apropiació indeguda, contra la seguretat viària, contra la integritat moral, revelació de secrets i pertinença a organització criminal comeses en la localitat de Benicarló i Peníscola.

Investigació

La investigació es va iniciar el mes d’abril passat en denunciar un ciutadà que diverses dones amb les quals mantenia amistat presumptament li van subministrar alguna substància estupefaent amb la qual van aconseguir minvar les seues capacitats i d’aquesta manera tindre-ho tancat en un local amb clau contra la seua voluntat durant dos dies.

Durant aqueix temps, les mateixes li van sostraure el seu vehicle per a facilitar el desplaçament i la comissió dels delictes alhora que des d’una targeta bancària van realitzar diverses compres a més d’extraure 2.800 euros.

Durant la investigació els guàrdies civils van esbrinar que aquestes persones havien actuat d’igual manera contra una altra dona amb la qual havien conviscut per a ajudar-lo en les seues cures i labors diàries, arribant a retindre-la en el seu domicili i sostraient-li del compte bancari quasi 60.000 euros.

Benicarló, Peníscola i Vinaròs

La banda a la qual pertanyien es dedicava a estafar sempre a homes o persones d’avançada edat, valent-se de la seua confiança, sostreien les targetes de crèdit i d’aquesta manera cometien diferents delictes, extraient diners en efectiu de diversos caixers automàtics i realitzant tota mena de compres en comerços de les localitats de Benicarló, Peníscola i Vinaròs.

Per tot això es va procedir a la identificació, localització i detenció de tres dones com a presumptes autores de 26 fets delictius. Els detinguts juntament amb les diligències instruïdes han sigut entregats en els Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.