Detingudes quatre persones per extorsionar homes a través de pàgines web de contactes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut quatre persones per, presumptament, extorsionar homes que havien contractat serveis sexuals a través d’Internet. Les víctimes, captades a pàgines web de contactes sexuals i que mai arribaven a quedar amb les dones, eren extorsionades sol·licitant-los pagar altes quantitats de diners pels suposats perjudicis causats.

Una de les víctimes va arribar a pagar fins i tot 12.500 euros després de ser amenaçat en repetides ocasions. El nombre de persones estafades puja a més de 70 al llarg del territori nacional el que havia generat un benefici econòmic superior als 250.000 euros. Els diners eren ingressats en comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

El modus operandi utilitzat per este grup consistia en posar anuncis falsos a pàgines web de contactes sexuals per captar les víctimes. Quan els homes establien un primer contacte a través de missatges o telèfon, el grup organitzat es feia passar pel cap de les dones per extorsionar-los i obligar-los a pagar altes quantitats de diners.

Una comissió pel delicte ingressat

Un cop iniciades les indagacions els agents van detectar que els diners ingressats per les víctimes anaven destinats a comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

Després de la identificació i localització dels titulars dels comptes esmentats, els investigadors van procedir a la seua detencióEls arrestats van explicar als agents que havien estat captats per compatriotes que, des de Colòmbia, els oferien una comissió pels diners ingressats als seus comptes bancaris, i que s’havien de lliurar immediatament en el moment de ser ingressats.

Els investigadors continuen amb les indagacions i no descarten que apareguen noves víctimes d’estos fets, així com noves detencions.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.