Detingudes quatre persones per extorsionar homes a través de pàgines web de contactes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut quatre persones per, presumptament, extorsionar homes que havien contractat serveis sexuals a través d’Internet. Les víctimes, captades a pàgines web de contactes sexuals i que mai arribaven a quedar amb les dones, eren extorsionades sol·licitant-los pagar altes quantitats de diners pels suposats perjudicis causats.

Una de les víctimes va arribar a pagar fins i tot 12.500 euros després de ser amenaçat en repetides ocasions. El nombre de persones estafades puja a més de 70 al llarg del territori nacional el que havia generat un benefici econòmic superior als 250.000 euros. Els diners eren ingressats en comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

El modus operandi utilitzat per este grup consistia en posar anuncis falsos a pàgines web de contactes sexuals per captar les víctimes. Quan els homes establien un primer contacte a través de missatges o telèfon, el grup organitzat es feia passar pel cap de les dones per extorsionar-los i obligar-los a pagar altes quantitats de diners.

Una comissió pel delicte ingressat

Un cop iniciades les indagacions els agents van detectar que els diners ingressats per les víctimes anaven destinats a comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

Després de la identificació i localització dels titulars dels comptes esmentats, els investigadors van procedir a la seua detencióEls arrestats van explicar als agents que havien estat captats per compatriotes que, des de Colòmbia, els oferien una comissió pels diners ingressats als seus comptes bancaris, i que s’havien de lliurar immediatament en el moment de ser ingressats.

Els investigadors continuen amb les indagacions i no descarten que apareguen noves víctimes d’estos fets, així com noves detencions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.