13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingudes quatre persones per extorsionar homes a través de pàgines web de contactes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut quatre persones per, presumptament, extorsionar homes que havien contractat serveis sexuals a través d’Internet. Les víctimes, captades a pàgines web de contactes sexuals i que mai arribaven a quedar amb les dones, eren extorsionades sol·licitant-los pagar altes quantitats de diners pels suposats perjudicis causats.

Una de les víctimes va arribar a pagar fins i tot 12.500 euros després de ser amenaçat en repetides ocasions. El nombre de persones estafades puja a més de 70 al llarg del territori nacional el que havia generat un benefici econòmic superior als 250.000 euros. Els diners eren ingressats en comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

El modus operandi utilitzat per este grup consistia en posar anuncis falsos a pàgines web de contactes sexuals per captar les víctimes. Quan els homes establien un primer contacte a través de missatges o telèfon, el grup organitzat es feia passar pel cap de les dones per extorsionar-los i obligar-los a pagar altes quantitats de diners.

Una comissió pel delicte ingressat

Un cop iniciades les indagacions els agents van detectar que els diners ingressats per les víctimes anaven destinats a comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

Després de la identificació i localització dels titulars dels comptes esmentats, els investigadors van procedir a la seua detencióEls arrestats van explicar als agents que havien estat captats per compatriotes que, des de Colòmbia, els oferien una comissió pels diners ingressats als seus comptes bancaris, i que s’havien de lliurar immediatament en el moment de ser ingressats.

Els investigadors continuen amb les indagacions i no descarten que apareguen noves víctimes d’estos fets, així com noves detencions.

Últimes notícies

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants