15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingudes quatre persones per extorsionar homes a través de pàgines web de contactes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut quatre persones per, presumptament, extorsionar homes que havien contractat serveis sexuals a través d’Internet. Les víctimes, captades a pàgines web de contactes sexuals i que mai arribaven a quedar amb les dones, eren extorsionades sol·licitant-los pagar altes quantitats de diners pels suposats perjudicis causats.

Una de les víctimes va arribar a pagar fins i tot 12.500 euros després de ser amenaçat en repetides ocasions. El nombre de persones estafades puja a més de 70 al llarg del territori nacional el que havia generat un benefici econòmic superior als 250.000 euros. Els diners eren ingressats en comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

El modus operandi utilitzat per este grup consistia en posar anuncis falsos a pàgines web de contactes sexuals per captar les víctimes. Quan els homes establien un primer contacte a través de missatges o telèfon, el grup organitzat es feia passar pel cap de les dones per extorsionar-los i obligar-los a pagar altes quantitats de diners.

Una comissió pel delicte ingressat

Un cop iniciades les indagacions els agents van detectar que els diners ingressats per les víctimes anaven destinats a comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

Després de la identificació i localització dels titulars dels comptes esmentats, els investigadors van procedir a la seua detencióEls arrestats van explicar als agents que havien estat captats per compatriotes que, des de Colòmbia, els oferien una comissió pels diners ingressats als seus comptes bancaris, i que s’havien de lliurar immediatament en el moment de ser ingressats.

Els investigadors continuen amb les indagacions i no descarten que apareguen noves víctimes d’estos fets, així com noves detencions.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.