Detingudes quatre persones per extorsionar homes a través de pàgines web de contactes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut quatre persones per, presumptament, extorsionar homes que havien contractat serveis sexuals a través d’Internet. Les víctimes, captades a pàgines web de contactes sexuals i que mai arribaven a quedar amb les dones, eren extorsionades sol·licitant-los pagar altes quantitats de diners pels suposats perjudicis causats.

Una de les víctimes va arribar a pagar fins i tot 12.500 euros després de ser amenaçat en repetides ocasions. El nombre de persones estafades puja a més de 70 al llarg del territori nacional el que havia generat un benefici econòmic superior als 250.000 euros. Els diners eren ingressats en comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

El modus operandi utilitzat per este grup consistia en posar anuncis falsos a pàgines web de contactes sexuals per captar les víctimes. Quan els homes establien un primer contacte a través de missatges o telèfon, el grup organitzat es feia passar pel cap de les dones per extorsionar-los i obligar-los a pagar altes quantitats de diners.

Una comissió pel delicte ingressat

Un cop iniciades les indagacions els agents van detectar que els diners ingressats per les víctimes anaven destinats a comptes bancaris de persones físiques localitzades a Madrid i voltants.

Després de la identificació i localització dels titulars dels comptes esmentats, els investigadors van procedir a la seua detencióEls arrestats van explicar als agents que havien estat captats per compatriotes que, des de Colòmbia, els oferien una comissió pels diners ingressats als seus comptes bancaris, i que s’havien de lliurar immediatament en el moment de ser ingressats.

Els investigadors continuen amb les indagacions i no descarten que apareguen noves víctimes d’estos fets, així com noves detencions.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.