Dos persones detingudes per robar dos vegades en una gasolinera d’Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora ha detingut a dos persones com a presumptes autores de dos delictes de robatori amb violència i intimidació perpetrats en una gasolinera de la localitat d’Almassora.

Els passats dies 6 i 7 de setembre autors desconeguts van atracar als empleats d’una gasolinera situada en la població.

D’acord amb l’esdevingut, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets i l’esbrinament de l’autoria dels il·lícits, recaptant proves i vestigis que van determinar el modus operandi dels presumptes autors.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, a primera hora del matí aprofitant la poca afluència de clients en la gasolinera, accedia un home que ocultava el seu rostre amb una gorra de color negre i màscara quirúrgica.

Després d’amenaçar violentament a la dependenta i acoquinar-la amb una arma blanca en la primera ocasió i un tornavís en la segona, sostreia la recaptació que es trobava en eixe moment en la caixa registradora, així com un terminal mòbil propietat de l’empresa.

Una vegada aconseguit el botí, els obligava a tirar-se en el sòl per a així perpetrar el fet delictiu amb major seguretat, mentre abandonava l’establiment en un vehicle en l’interior del qual una altra persona li esperava amb el motor encés.

Després de múltiples tasques d’investigació, labors de vigilància, monitoratge discret i seguiment policial, la Guàrdia Civil va obtindre proves evidents de l’autoria d’estos fets, procedint a la identificació, localització, i detenció d’un home de 39 anys al qual li figuren nombrosos antecedents, així com a una dona de 33 anys, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Els detinguts van passar a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia de Castelló, qui va decretar l’ingrés a la presó de l’home.

 

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.