Dos persones detingudes per robar dos vegades en una gasolinera d’Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora ha detingut a dos persones com a presumptes autores de dos delictes de robatori amb violència i intimidació perpetrats en una gasolinera de la localitat d’Almassora.

Els passats dies 6 i 7 de setembre autors desconeguts van atracar als empleats d’una gasolinera situada en la població.

D’acord amb l’esdevingut, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets i l’esbrinament de l’autoria dels il·lícits, recaptant proves i vestigis que van determinar el modus operandi dels presumptes autors.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, a primera hora del matí aprofitant la poca afluència de clients en la gasolinera, accedia un home que ocultava el seu rostre amb una gorra de color negre i màscara quirúrgica.

Després d’amenaçar violentament a la dependenta i acoquinar-la amb una arma blanca en la primera ocasió i un tornavís en la segona, sostreia la recaptació que es trobava en eixe moment en la caixa registradora, així com un terminal mòbil propietat de l’empresa.

Una vegada aconseguit el botí, els obligava a tirar-se en el sòl per a així perpetrar el fet delictiu amb major seguretat, mentre abandonava l’establiment en un vehicle en l’interior del qual una altra persona li esperava amb el motor encés.

Després de múltiples tasques d’investigació, labors de vigilància, monitoratge discret i seguiment policial, la Guàrdia Civil va obtindre proves evidents de l’autoria d’estos fets, procedint a la identificació, localització, i detenció d’un home de 39 anys al qual li figuren nombrosos antecedents, així com a una dona de 33 anys, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Els detinguts van passar a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia de Castelló, qui va decretar l’ingrés a la presó de l’home.

 

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.