18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dos persones detingudes per robar dos vegades en una gasolinera d’Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora ha detingut a dos persones com a presumptes autores de dos delictes de robatori amb violència i intimidació perpetrats en una gasolinera de la localitat d’Almassora.

Els passats dies 6 i 7 de setembre autors desconeguts van atracar als empleats d’una gasolinera situada en la població.

D’acord amb l’esdevingut, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets i l’esbrinament de l’autoria dels il·lícits, recaptant proves i vestigis que van determinar el modus operandi dels presumptes autors.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, a primera hora del matí aprofitant la poca afluència de clients en la gasolinera, accedia un home que ocultava el seu rostre amb una gorra de color negre i màscara quirúrgica.

Després d’amenaçar violentament a la dependenta i acoquinar-la amb una arma blanca en la primera ocasió i un tornavís en la segona, sostreia la recaptació que es trobava en eixe moment en la caixa registradora, així com un terminal mòbil propietat de l’empresa.

Una vegada aconseguit el botí, els obligava a tirar-se en el sòl per a així perpetrar el fet delictiu amb major seguretat, mentre abandonava l’establiment en un vehicle en l’interior del qual una altra persona li esperava amb el motor encés.

Després de múltiples tasques d’investigació, labors de vigilància, monitoratge discret i seguiment policial, la Guàrdia Civil va obtindre proves evidents de l’autoria d’estos fets, procedint a la identificació, localització, i detenció d’un home de 39 anys al qual li figuren nombrosos antecedents, així com a una dona de 33 anys, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Els detinguts van passar a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia de Castelló, qui va decretar l’ingrés a la presó de l’home.

 

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.