Dos persones detingudes per robar dos vegades en una gasolinera d’Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora ha detingut a dos persones com a presumptes autores de dos delictes de robatori amb violència i intimidació perpetrats en una gasolinera de la localitat d’Almassora.

Els passats dies 6 i 7 de setembre autors desconeguts van atracar als empleats d’una gasolinera situada en la població.

D’acord amb l’esdevingut, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets i l’esbrinament de l’autoria dels il·lícits, recaptant proves i vestigis que van determinar el modus operandi dels presumptes autors.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, a primera hora del matí aprofitant la poca afluència de clients en la gasolinera, accedia un home que ocultava el seu rostre amb una gorra de color negre i màscara quirúrgica.

Després d’amenaçar violentament a la dependenta i acoquinar-la amb una arma blanca en la primera ocasió i un tornavís en la segona, sostreia la recaptació que es trobava en eixe moment en la caixa registradora, així com un terminal mòbil propietat de l’empresa.

Una vegada aconseguit el botí, els obligava a tirar-se en el sòl per a així perpetrar el fet delictiu amb major seguretat, mentre abandonava l’establiment en un vehicle en l’interior del qual una altra persona li esperava amb el motor encés.

Després de múltiples tasques d’investigació, labors de vigilància, monitoratge discret i seguiment policial, la Guàrdia Civil va obtindre proves evidents de l’autoria d’estos fets, procedint a la identificació, localització, i detenció d’un home de 39 anys al qual li figuren nombrosos antecedents, així com a una dona de 33 anys, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Els detinguts van passar a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia de Castelló, qui va decretar l’ingrés a la presó de l’home.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.