Dos persones detingudes per robar dos vegades en una gasolinera d’Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora ha detingut a dos persones com a presumptes autores de dos delictes de robatori amb violència i intimidació perpetrats en una gasolinera de la localitat d’Almassora.

Els passats dies 6 i 7 de setembre autors desconeguts van atracar als empleats d’una gasolinera situada en la població.

D’acord amb l’esdevingut, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets i l’esbrinament de l’autoria dels il·lícits, recaptant proves i vestigis que van determinar el modus operandi dels presumptes autors.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, a primera hora del matí aprofitant la poca afluència de clients en la gasolinera, accedia un home que ocultava el seu rostre amb una gorra de color negre i màscara quirúrgica.

Després d’amenaçar violentament a la dependenta i acoquinar-la amb una arma blanca en la primera ocasió i un tornavís en la segona, sostreia la recaptació que es trobava en eixe moment en la caixa registradora, així com un terminal mòbil propietat de l’empresa.

Una vegada aconseguit el botí, els obligava a tirar-se en el sòl per a així perpetrar el fet delictiu amb major seguretat, mentre abandonava l’establiment en un vehicle en l’interior del qual una altra persona li esperava amb el motor encés.

Després de múltiples tasques d’investigació, labors de vigilància, monitoratge discret i seguiment policial, la Guàrdia Civil va obtindre proves evidents de l’autoria d’estos fets, procedint a la identificació, localització, i detenció d’un home de 39 anys al qual li figuren nombrosos antecedents, així com a una dona de 33 anys, com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Els detinguts van passar a la disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia de Castelló, qui va decretar l’ingrés a la presó de l’home.

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.