13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Tres detinguts en Vinaròs per robar el bolso a ancianes a l’eixida del supermercat

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana) a tres persones, un home i dos dones, acusades de robar bosses de mà a dones d’edat avançada a l’eixida dels supermercats.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, la investigació es va iniciar el passat 6 d’octubre, quan una dona va denunciar davant la Guàrdia Civil que a l’eixida d’un hipermercat i després d’introduir la compra i deixar la bossa en el cotxe, se li va acostar un home dient-li que li havien caigut monedes en terra i una altra persona va aprofitar per a llevar-li la bossa de mà.

 

A partir d’eixa data i en dies posteriors es van fer una sèrie de furts, sent sempre les víctimes dones majors a les que vigilaven i seguien a l’eixida de supermercats o centres comercials per a posteriorment sostraure’ls el bolso pel mateix procediment i mètode de distracció.

 

Pillats ‘in fraganti’ en l’autopista AP-7

Les investigacions dutes a terme van donar com a resultat l’obtenció d’indicis sobre el possible cotxe usat pels autors i la participació d’almenys tres persones, un home i dos dones en la comissió d’estos fets.

 

A demés, les autoritats van poder comprovar que diferents fets similars s’havien produït en unes quantes poblacions de Castelló de la Plana i altres províncies.

 

Després de tindre coneixement d’un nou robatori el 18 de novembre en un centre comercial, els agents van localitzar als autors quan estos es dirigien cap a l’autopista AP-7 per la carretera N-232 del terme de Vinaròs.

 

Nou delictes per robatori

Les tres persones van ser detingudes i, després d’un registre exhaustiu del cotxe, a demés dels efectes furtats a la seua última víctima, van ser trobats altres pertanyents a diferents persones perjudicades d’altres fets similars.

 

Fins al moment s’ha pogut determinar la implicació de les tres persones detingudes en almenys nou delictes per robatori en la província de Castelló; Lleida; Tarragona; Màlaga; i Madrid.

 

A hores d’ara s’estan fent determinades indagacions a fi de comprovar la seua possible implicació en altres casos, donats els efectes que portaven i dels quals fins i tot no ha sigut possible determinar la seua procedència i propietat.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències practicades, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs.

Últimes notícies

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.