11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Tres detinguts en Vinaròs per robar el bolso a ancianes a l’eixida del supermercat

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana) a tres persones, un home i dos dones, acusades de robar bosses de mà a dones d’edat avançada a l’eixida dels supermercats.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, la investigació es va iniciar el passat 6 d’octubre, quan una dona va denunciar davant la Guàrdia Civil que a l’eixida d’un hipermercat i després d’introduir la compra i deixar la bossa en el cotxe, se li va acostar un home dient-li que li havien caigut monedes en terra i una altra persona va aprofitar per a llevar-li la bossa de mà.

 

A partir d’eixa data i en dies posteriors es van fer una sèrie de furts, sent sempre les víctimes dones majors a les que vigilaven i seguien a l’eixida de supermercats o centres comercials per a posteriorment sostraure’ls el bolso pel mateix procediment i mètode de distracció.

 

Pillats ‘in fraganti’ en l’autopista AP-7

Les investigacions dutes a terme van donar com a resultat l’obtenció d’indicis sobre el possible cotxe usat pels autors i la participació d’almenys tres persones, un home i dos dones en la comissió d’estos fets.

 

A demés, les autoritats van poder comprovar que diferents fets similars s’havien produït en unes quantes poblacions de Castelló de la Plana i altres províncies.

 

Després de tindre coneixement d’un nou robatori el 18 de novembre en un centre comercial, els agents van localitzar als autors quan estos es dirigien cap a l’autopista AP-7 per la carretera N-232 del terme de Vinaròs.

 

Nou delictes per robatori

Les tres persones van ser detingudes i, després d’un registre exhaustiu del cotxe, a demés dels efectes furtats a la seua última víctima, van ser trobats altres pertanyents a diferents persones perjudicades d’altres fets similars.

 

Fins al moment s’ha pogut determinar la implicació de les tres persones detingudes en almenys nou delictes per robatori en la província de Castelló; Lleida; Tarragona; Màlaga; i Madrid.

 

A hores d’ara s’estan fent determinades indagacions a fi de comprovar la seua possible implicació en altres casos, donats els efectes que portaven i dels quals fins i tot no ha sigut possible determinar la seua procedència i propietat.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències practicades, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs.

Últimes notícies

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.