Tres detinguts en Vinaròs per robar el bolso a ancianes a l’eixida del supermercat

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana) a tres persones, un home i dos dones, acusades de robar bosses de mà a dones d’edat avançada a l’eixida dels supermercats.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, la investigació es va iniciar el passat 6 d’octubre, quan una dona va denunciar davant la Guàrdia Civil que a l’eixida d’un hipermercat i després d’introduir la compra i deixar la bossa en el cotxe, se li va acostar un home dient-li que li havien caigut monedes en terra i una altra persona va aprofitar per a llevar-li la bossa de mà.

 

A partir d’eixa data i en dies posteriors es van fer una sèrie de furts, sent sempre les víctimes dones majors a les que vigilaven i seguien a l’eixida de supermercats o centres comercials per a posteriorment sostraure’ls el bolso pel mateix procediment i mètode de distracció.

 

Pillats ‘in fraganti’ en l’autopista AP-7

Les investigacions dutes a terme van donar com a resultat l’obtenció d’indicis sobre el possible cotxe usat pels autors i la participació d’almenys tres persones, un home i dos dones en la comissió d’estos fets.

 

A demés, les autoritats van poder comprovar que diferents fets similars s’havien produït en unes quantes poblacions de Castelló de la Plana i altres províncies.

 

Després de tindre coneixement d’un nou robatori el 18 de novembre en un centre comercial, els agents van localitzar als autors quan estos es dirigien cap a l’autopista AP-7 per la carretera N-232 del terme de Vinaròs.

 

Nou delictes per robatori

Les tres persones van ser detingudes i, després d’un registre exhaustiu del cotxe, a demés dels efectes furtats a la seua última víctima, van ser trobats altres pertanyents a diferents persones perjudicades d’altres fets similars.

 

Fins al moment s’ha pogut determinar la implicació de les tres persones detingudes en almenys nou delictes per robatori en la província de Castelló; Lleida; Tarragona; Màlaga; i Madrid.

 

A hores d’ara s’estan fent determinades indagacions a fi de comprovar la seua possible implicació en altres casos, donats els efectes que portaven i dels quals fins i tot no ha sigut possible determinar la seua procedència i propietat.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències practicades, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Vinaròs.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.