Detingut en l’Aeroport de València un passatger que viatjava amb 400.000 euros

La Guàrdia Civil de València ha intervingut feixos de bitllets per un valor de total de 400.000 euros en l’aeroport de la ciutat quan un individu tractava d’ocultar-los entre les pertinences d’una de les seues maletes.

El mes de maig passat, quan els agents de la Guàrdia Civil de València es trobaven realitzant el visionament de l’escàner dels equipatges d’un vol amb destinació Turquia, van observar en el contingut formes orgàniques compatibles amb bitllets.

Quan els agents van aconseguir localitzar al passatger al qual pertanyia aquesta maleta, es va procedir a l’obertura de la mateixa en la seua presència i, entre les seues pertinences, es van localitzar nombrosos feixos de bitllets sense prèvia declaració.

Després de no poder acreditar la procedència del mateix es va procedir a efectuar una Acta d’Intervenció de moneda, la qual es va dirigir al Servei de Protecció de Blanqueig de Capitals. El valor total dels diners intervinguts ascendeix a 400 000 euros.

Es va procedir a imposar la corresponent sanció administrativa per aquests fets amb base a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.