Detingut en l’Aeroport de València un passatger que viatjava amb 400.000 euros

La Guàrdia Civil de València ha intervingut feixos de bitllets per un valor de total de 400.000 euros en l’aeroport de la ciutat quan un individu tractava d’ocultar-los entre les pertinences d’una de les seues maletes.

El mes de maig passat, quan els agents de la Guàrdia Civil de València es trobaven realitzant el visionament de l’escàner dels equipatges d’un vol amb destinació Turquia, van observar en el contingut formes orgàniques compatibles amb bitllets.

Quan els agents van aconseguir localitzar al passatger al qual pertanyia aquesta maleta, es va procedir a l’obertura de la mateixa en la seua presència i, entre les seues pertinences, es van localitzar nombrosos feixos de bitllets sense prèvia declaració.

Després de no poder acreditar la procedència del mateix es va procedir a efectuar una Acta d’Intervenció de moneda, la qual es va dirigir al Servei de Protecció de Blanqueig de Capitals. El valor total dels diners intervinguts ascendeix a 400 000 euros.

Es va procedir a imposar la corresponent sanció administrativa per aquests fets amb base a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.