Detingut en l’Aeroport de València un passatger que viatjava amb 400.000 euros

La Guàrdia Civil de València ha intervingut feixos de bitllets per un valor de total de 400.000 euros en l’aeroport de la ciutat quan un individu tractava d’ocultar-los entre les pertinences d’una de les seues maletes.

El mes de maig passat, quan els agents de la Guàrdia Civil de València es trobaven realitzant el visionament de l’escàner dels equipatges d’un vol amb destinació Turquia, van observar en el contingut formes orgàniques compatibles amb bitllets.

Quan els agents van aconseguir localitzar al passatger al qual pertanyia aquesta maleta, es va procedir a l’obertura de la mateixa en la seua presència i, entre les seues pertinences, es van localitzar nombrosos feixos de bitllets sense prèvia declaració.

Després de no poder acreditar la procedència del mateix es va procedir a efectuar una Acta d’Intervenció de moneda, la qual es va dirigir al Servei de Protecció de Blanqueig de Capitals. El valor total dels diners intervinguts ascendeix a 400 000 euros.

Es va procedir a imposar la corresponent sanció administrativa per aquests fets amb base a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.