Detingut en l’Aeroport de València un passatger que viatjava amb 400.000 euros

La Guàrdia Civil de València ha intervingut feixos de bitllets per un valor de total de 400.000 euros en l’aeroport de la ciutat quan un individu tractava d’ocultar-los entre les pertinences d’una de les seues maletes.

El mes de maig passat, quan els agents de la Guàrdia Civil de València es trobaven realitzant el visionament de l’escàner dels equipatges d’un vol amb destinació Turquia, van observar en el contingut formes orgàniques compatibles amb bitllets.

Quan els agents van aconseguir localitzar al passatger al qual pertanyia aquesta maleta, es va procedir a l’obertura de la mateixa en la seua presència i, entre les seues pertinences, es van localitzar nombrosos feixos de bitllets sense prèvia declaració.

Després de no poder acreditar la procedència del mateix es va procedir a efectuar una Acta d’Intervenció de moneda, la qual es va dirigir al Servei de Protecció de Blanqueig de Capitals. El valor total dels diners intervinguts ascendeix a 400 000 euros.

Es va procedir a imposar la corresponent sanció administrativa per aquests fets amb base a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.