15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detingut per agredir i amenaçar a policies per no deixar-li agafar un paquet de tabac a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys per presumptament agredir i amenaçar a diversos agents en dependències judicials per no permetre-li agafar un paquet de tabac que li volia fer arribar un familiar, mentre era conduït als calabossos.

    

Tres policies van resultar lesionats després que el presumpte autor els diguera frases com: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona», informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

El suposat agressor complix condemna en un centre penitenciari d'Andalusia. Havia acudit al jutjat de Paterna a un judici per posteriorment tornar al centre penitenciari.

 

Els familiars intentaren donar-li un paquet de tabac

  

Els fets van tindre lloc aquest passat dimecres al matí, quan diversos efectius de Policia acompanyaven a aquest home des d'un jutjat als calabossos. En el trasllat, el sospitós es va creuar amb els seus familiars i aquests van tractar de lliurar-li un paquet de tabac.

    

Al adonar-se'n, els policies ho van impedir perquè desconeixien què podia contenir el paquet. En aquest moment, el pres va iniciar una discussió verbal fins que va arribar als calabossos, on es va autolesionar copejant-se amb el cap en parets i amb una boca d'incendis, a més d'amenaçar als agents amb que els anava a tallar-los fins a matar-los.

 

Va danyar l'interior del vehicle policial

  

Davant aquesta situació, els agents van traure a l'home de les dependències per traslladar-ho a un centre sanitari. En el trajecte, el presumpte autor els va pegar punyades, cabotades i patades fins que van aconseguir introduir-ho en el vehicle policial.

    

Una vegada en el cotxe patrulla, va continuar copejant-se contra l'habitacle i tractant de trencar objectes, fins que va aconseguir danyar l'interior del vehicle. També va amenaçar i va cridar als policies amb la frase: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona, fill de puta».

  

Per tot això, l'home va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat agent d'autoritat. Tres dels policies que li van acompanyar van resultar lesionats de diversa consideració. L'arrestat, d'origen espanyol i amb nombrosos antecedents, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.

 

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.