Detingut per agredir i amenaçar a policies per no deixar-li agafar un paquet de tabac a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys per presumptament agredir i amenaçar a diversos agents en dependències judicials per no permetre-li agafar un paquet de tabac que li volia fer arribar un familiar, mentre era conduït als calabossos.

    

Tres policies van resultar lesionats després que el presumpte autor els diguera frases com: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona», informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

El suposat agressor complix condemna en un centre penitenciari d'Andalusia. Havia acudit al jutjat de Paterna a un judici per posteriorment tornar al centre penitenciari.

 

Els familiars intentaren donar-li un paquet de tabac

  

Els fets van tindre lloc aquest passat dimecres al matí, quan diversos efectius de Policia acompanyaven a aquest home des d'un jutjat als calabossos. En el trasllat, el sospitós es va creuar amb els seus familiars i aquests van tractar de lliurar-li un paquet de tabac.

    

Al adonar-se'n, els policies ho van impedir perquè desconeixien què podia contenir el paquet. En aquest moment, el pres va iniciar una discussió verbal fins que va arribar als calabossos, on es va autolesionar copejant-se amb el cap en parets i amb una boca d'incendis, a més d'amenaçar als agents amb que els anava a tallar-los fins a matar-los.

 

Va danyar l'interior del vehicle policial

  

Davant aquesta situació, els agents van traure a l'home de les dependències per traslladar-ho a un centre sanitari. En el trajecte, el presumpte autor els va pegar punyades, cabotades i patades fins que van aconseguir introduir-ho en el vehicle policial.

    

Una vegada en el cotxe patrulla, va continuar copejant-se contra l'habitacle i tractant de trencar objectes, fins que va aconseguir danyar l'interior del vehicle. També va amenaçar i va cridar als policies amb la frase: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona, fill de puta».

  

Per tot això, l'home va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat agent d'autoritat. Tres dels policies que li van acompanyar van resultar lesionats de diversa consideració. L'arrestat, d'origen espanyol i amb nombrosos antecedents, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.