9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detingut per agredir i amenaçar a policies per no deixar-li agafar un paquet de tabac a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys per presumptament agredir i amenaçar a diversos agents en dependències judicials per no permetre-li agafar un paquet de tabac que li volia fer arribar un familiar, mentre era conduït als calabossos.

    

Tres policies van resultar lesionats després que el presumpte autor els diguera frases com: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona», informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

El suposat agressor complix condemna en un centre penitenciari d'Andalusia. Havia acudit al jutjat de Paterna a un judici per posteriorment tornar al centre penitenciari.

 

Els familiars intentaren donar-li un paquet de tabac

  

Els fets van tindre lloc aquest passat dimecres al matí, quan diversos efectius de Policia acompanyaven a aquest home des d'un jutjat als calabossos. En el trasllat, el sospitós es va creuar amb els seus familiars i aquests van tractar de lliurar-li un paquet de tabac.

    

Al adonar-se'n, els policies ho van impedir perquè desconeixien què podia contenir el paquet. En aquest moment, el pres va iniciar una discussió verbal fins que va arribar als calabossos, on es va autolesionar copejant-se amb el cap en parets i amb una boca d'incendis, a més d'amenaçar als agents amb que els anava a tallar-los fins a matar-los.

 

Va danyar l'interior del vehicle policial

  

Davant aquesta situació, els agents van traure a l'home de les dependències per traslladar-ho a un centre sanitari. En el trajecte, el presumpte autor els va pegar punyades, cabotades i patades fins que van aconseguir introduir-ho en el vehicle policial.

    

Una vegada en el cotxe patrulla, va continuar copejant-se contra l'habitacle i tractant de trencar objectes, fins que va aconseguir danyar l'interior del vehicle. També va amenaçar i va cridar als policies amb la frase: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona, fill de puta».

  

Per tot això, l'home va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat agent d'autoritat. Tres dels policies que li van acompanyar van resultar lesionats de diversa consideració. L'arrestat, d'origen espanyol i amb nombrosos antecedents, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.

 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.