Detingut per agredir i amenaçar a policies per no deixar-li agafar un paquet de tabac a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys per presumptament agredir i amenaçar a diversos agents en dependències judicials per no permetre-li agafar un paquet de tabac que li volia fer arribar un familiar, mentre era conduït als calabossos.

    

Tres policies van resultar lesionats després que el presumpte autor els diguera frases com: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona», informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

El suposat agressor complix condemna en un centre penitenciari d'Andalusia. Havia acudit al jutjat de Paterna a un judici per posteriorment tornar al centre penitenciari.

 

Els familiars intentaren donar-li un paquet de tabac

  

Els fets van tindre lloc aquest passat dimecres al matí, quan diversos efectius de Policia acompanyaven a aquest home des d'un jutjat als calabossos. En el trasllat, el sospitós es va creuar amb els seus familiars i aquests van tractar de lliurar-li un paquet de tabac.

    

Al adonar-se'n, els policies ho van impedir perquè desconeixien què podia contenir el paquet. En aquest moment, el pres va iniciar una discussió verbal fins que va arribar als calabossos, on es va autolesionar copejant-se amb el cap en parets i amb una boca d'incendis, a més d'amenaçar als agents amb que els anava a tallar-los fins a matar-los.

 

Va danyar l'interior del vehicle policial

  

Davant aquesta situació, els agents van traure a l'home de les dependències per traslladar-ho a un centre sanitari. En el trajecte, el presumpte autor els va pegar punyades, cabotades i patades fins que van aconseguir introduir-ho en el vehicle policial.

    

Una vegada en el cotxe patrulla, va continuar copejant-se contra l'habitacle i tractant de trencar objectes, fins que va aconseguir danyar l'interior del vehicle. També va amenaçar i va cridar als policies amb la frase: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona, fill de puta».

  

Per tot això, l'home va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat agent d'autoritat. Tres dels policies que li van acompanyar van resultar lesionats de diversa consideració. L'arrestat, d'origen espanyol i amb nombrosos antecedents, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.