22.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Detingut per agredir i amenaçar a policies per no deixar-li agafar un paquet de tabac a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys per presumptament agredir i amenaçar a diversos agents en dependències judicials per no permetre-li agafar un paquet de tabac que li volia fer arribar un familiar, mentre era conduït als calabossos.

    

Tres policies van resultar lesionats després que el presumpte autor els diguera frases com: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona», informa la Prefectura Superior en un comunicat.

  

El suposat agressor complix condemna en un centre penitenciari d'Andalusia. Havia acudit al jutjat de Paterna a un judici per posteriorment tornar al centre penitenciari.

 

Els familiars intentaren donar-li un paquet de tabac

  

Els fets van tindre lloc aquest passat dimecres al matí, quan diversos efectius de Policia acompanyaven a aquest home des d'un jutjat als calabossos. En el trasllat, el sospitós es va creuar amb els seus familiars i aquests van tractar de lliurar-li un paquet de tabac.

    

Al adonar-se'n, els policies ho van impedir perquè desconeixien què podia contenir el paquet. En aquest moment, el pres va iniciar una discussió verbal fins que va arribar als calabossos, on es va autolesionar copejant-se amb el cap en parets i amb una boca d'incendis, a més d'amenaçar als agents amb que els anava a tallar-los fins a matar-los.

 

Va danyar l'interior del vehicle policial

  

Davant aquesta situació, els agents van traure a l'home de les dependències per traslladar-ho a un centre sanitari. En el trajecte, el presumpte autor els va pegar punyades, cabotades i patades fins que van aconseguir introduir-ho en el vehicle policial.

    

Una vegada en el cotxe patrulla, va continuar copejant-se contra l'habitacle i tractant de trencar objectes, fins que va aconseguir danyar l'interior del vehicle. També va amenaçar i va cridar als policies amb la frase: «Em queden sis mesos, quan isca estàs mort tu i la teua dona, fill de puta».

  

Per tot això, l'home va ser arrestat com a presumpte autor d'un delicte d'atemptat agent d'autoritat. Tres dels policies que li van acompanyar van resultar lesionats de diversa consideració. L'arrestat, d'origen espanyol i amb nombrosos antecedents, ja ha passat a disposició judicial per aquests fets.

 

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.