Detingut un home per apunyalar a dos hòmens en Benidorm

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 51 anys per, presumptament, agredir amb un ganivet en el coll a dos hòmens en un bar de Benidorm (la Marina Baixa, Alacant). Una de les víctimes va rebre unes quantes punyalades en el coll i en la cara.

 

L’atac es va produir després que les víctimes entraren en un bar de la localitat la Marina. Allí van trobar al presumpte agressor, molt alterat, que cridava i s’enfrontava als altres clients del local, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, els dos hòmens, com coneixien al sospitós, van tractar de parlar amb ell i tranquil·litzar-lo però ell es va posar més nerviós i va començar una baralla a on es van agredir pegant-se punyades.

 

En un moment donat, l’agressor suposadament va traure un ganivet de la butxaca dels seus pantalons amb el que va causar diferents talls en la cara i coll a una de les víctimes. Això, li va provocar dos ferides per les que no parava d’eixir-li sang. La segona de les víctimes es va interposar per a que l’agressió no anara a més i va intentar defendre al seu amic, pel que va rebre també diferents talls.

 

El ferit va ser atés per una ambulància en el lloc i traslladat urgentment a l’Hospital de la Vila Joiosa a on va ser atés de les ferides. Per part seua, l’agressor va fugir del lloc abans de l’arribada de les dotacions policials.

 

A partir d’eixe moment, els agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van començar una investigació i, gràcies a les declaracions dels testimonis, van conseguir identificar al presumpte culpable.

 

Benidorm apunyala 2 hòmens

El presumpte agressor ha sigut detingut per la Policia Nacional | Policia Nacional

 

L’agressor, sabent que la Policia caminava darrere de la seua pista, va deixar de realitzar una vida normal, es va ocultar i va deixar de freqüentar els seus llocs habituals. Els agents van desplegar un dispositiu de vigilàncies discretes que va permetre descobrir la seua localització quan es va personar en un establiment a última hora de la nit per a arreplegar a la seua parella.

 

En eixe moment, els policies van arrestar a l’home per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa. El sospitós va quedar a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.