Detingut un home per apunyalar a dos hòmens en Benidorm

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 51 anys per, presumptament, agredir amb un ganivet en el coll a dos hòmens en un bar de Benidorm (la Marina Baixa, Alacant). Una de les víctimes va rebre unes quantes punyalades en el coll i en la cara.

 

L’atac es va produir després que les víctimes entraren en un bar de la localitat la Marina. Allí van trobar al presumpte agressor, molt alterat, que cridava i s’enfrontava als altres clients del local, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, els dos hòmens, com coneixien al sospitós, van tractar de parlar amb ell i tranquil·litzar-lo però ell es va posar més nerviós i va començar una baralla a on es van agredir pegant-se punyades.

 

En un moment donat, l’agressor suposadament va traure un ganivet de la butxaca dels seus pantalons amb el que va causar diferents talls en la cara i coll a una de les víctimes. Això, li va provocar dos ferides per les que no parava d’eixir-li sang. La segona de les víctimes es va interposar per a que l’agressió no anara a més i va intentar defendre al seu amic, pel que va rebre també diferents talls.

 

El ferit va ser atés per una ambulància en el lloc i traslladat urgentment a l’Hospital de la Vila Joiosa a on va ser atés de les ferides. Per part seua, l’agressor va fugir del lloc abans de l’arribada de les dotacions policials.

 

A partir d’eixe moment, els agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van començar una investigació i, gràcies a les declaracions dels testimonis, van conseguir identificar al presumpte culpable.

 

Benidorm apunyala 2 hòmens

El presumpte agressor ha sigut detingut per la Policia Nacional | Policia Nacional

 

L’agressor, sabent que la Policia caminava darrere de la seua pista, va deixar de realitzar una vida normal, es va ocultar i va deixar de freqüentar els seus llocs habituals. Els agents van desplegar un dispositiu de vigilàncies discretes que va permetre descobrir la seua localització quan es va personar en un establiment a última hora de la nit per a arreplegar a la seua parella.

 

En eixe moment, els policies van arrestar a l’home per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa. El sospitós va quedar a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.