Detingut un home per apunyalar a dos hòmens en Benidorm

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 51 anys per, presumptament, agredir amb un ganivet en el coll a dos hòmens en un bar de Benidorm (la Marina Baixa, Alacant). Una de les víctimes va rebre unes quantes punyalades en el coll i en la cara.

 

L’atac es va produir després que les víctimes entraren en un bar de la localitat la Marina. Allí van trobar al presumpte agressor, molt alterat, que cridava i s’enfrontava als altres clients del local, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, els dos hòmens, com coneixien al sospitós, van tractar de parlar amb ell i tranquil·litzar-lo però ell es va posar més nerviós i va començar una baralla a on es van agredir pegant-se punyades.

 

En un moment donat, l’agressor suposadament va traure un ganivet de la butxaca dels seus pantalons amb el que va causar diferents talls en la cara i coll a una de les víctimes. Això, li va provocar dos ferides per les que no parava d’eixir-li sang. La segona de les víctimes es va interposar per a que l’agressió no anara a més i va intentar defendre al seu amic, pel que va rebre també diferents talls.

 

El ferit va ser atés per una ambulància en el lloc i traslladat urgentment a l’Hospital de la Vila Joiosa a on va ser atés de les ferides. Per part seua, l’agressor va fugir del lloc abans de l’arribada de les dotacions policials.

 

A partir d’eixe moment, els agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van començar una investigació i, gràcies a les declaracions dels testimonis, van conseguir identificar al presumpte culpable.

 

Benidorm apunyala 2 hòmens

El presumpte agressor ha sigut detingut per la Policia Nacional | Policia Nacional

 

L’agressor, sabent que la Policia caminava darrere de la seua pista, va deixar de realitzar una vida normal, es va ocultar i va deixar de freqüentar els seus llocs habituals. Els agents van desplegar un dispositiu de vigilàncies discretes que va permetre descobrir la seua localització quan es va personar en un establiment a última hora de la nit per a arreplegar a la seua parella.

 

En eixe moment, els policies van arrestar a l’home per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa. El sospitós va quedar a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.