Detingut un home per apunyalar a dos hòmens en Benidorm

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 51 anys per, presumptament, agredir amb un ganivet en el coll a dos hòmens en un bar de Benidorm (la Marina Baixa, Alacant). Una de les víctimes va rebre unes quantes punyalades en el coll i en la cara.

 

L’atac es va produir després que les víctimes entraren en un bar de la localitat la Marina. Allí van trobar al presumpte agressor, molt alterat, que cridava i s’enfrontava als altres clients del local, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, els dos hòmens, com coneixien al sospitós, van tractar de parlar amb ell i tranquil·litzar-lo però ell es va posar més nerviós i va començar una baralla a on es van agredir pegant-se punyades.

 

En un moment donat, l’agressor suposadament va traure un ganivet de la butxaca dels seus pantalons amb el que va causar diferents talls en la cara i coll a una de les víctimes. Això, li va provocar dos ferides per les que no parava d’eixir-li sang. La segona de les víctimes es va interposar per a que l’agressió no anara a més i va intentar defendre al seu amic, pel que va rebre també diferents talls.

 

El ferit va ser atés per una ambulància en el lloc i traslladat urgentment a l’Hospital de la Vila Joiosa a on va ser atés de les ferides. Per part seua, l’agressor va fugir del lloc abans de l’arribada de les dotacions policials.

 

A partir d’eixe moment, els agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van començar una investigació i, gràcies a les declaracions dels testimonis, van conseguir identificar al presumpte culpable.

 

Benidorm apunyala 2 hòmens

El presumpte agressor ha sigut detingut per la Policia Nacional | Policia Nacional

 

L’agressor, sabent que la Policia caminava darrere de la seua pista, va deixar de realitzar una vida normal, es va ocultar i va deixar de freqüentar els seus llocs habituals. Els agents van desplegar un dispositiu de vigilàncies discretes que va permetre descobrir la seua localització quan es va personar en un establiment a última hora de la nit per a arreplegar a la seua parella.

 

En eixe moment, els policies van arrestar a l’home per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa. El sospitós va quedar a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.