11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detingut un home per apunyalar a dos hòmens en Benidorm

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 51 anys per, presumptament, agredir amb un ganivet en el coll a dos hòmens en un bar de Benidorm (la Marina Baixa, Alacant). Una de les víctimes va rebre unes quantes punyalades en el coll i en la cara.

 

L’atac es va produir després que les víctimes entraren en un bar de la localitat la Marina. Allí van trobar al presumpte agressor, molt alterat, que cridava i s’enfrontava als altres clients del local, han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, els dos hòmens, com coneixien al sospitós, van tractar de parlar amb ell i tranquil·litzar-lo però ell es va posar més nerviós i va començar una baralla a on es van agredir pegant-se punyades.

 

En un moment donat, l’agressor suposadament va traure un ganivet de la butxaca dels seus pantalons amb el que va causar diferents talls en la cara i coll a una de les víctimes. Això, li va provocar dos ferides per les que no parava d’eixir-li sang. La segona de les víctimes es va interposar per a que l’agressió no anara a més i va intentar defendre al seu amic, pel que va rebre també diferents talls.

 

El ferit va ser atés per una ambulància en el lloc i traslladat urgentment a l’Hospital de la Vila Joiosa a on va ser atés de les ferides. Per part seua, l’agressor va fugir del lloc abans de l’arribada de les dotacions policials.

 

A partir d’eixe moment, els agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van començar una investigació i, gràcies a les declaracions dels testimonis, van conseguir identificar al presumpte culpable.

 

Benidorm apunyala 2 hòmens

El presumpte agressor ha sigut detingut per la Policia Nacional | Policia Nacional

 

L’agressor, sabent que la Policia caminava darrere de la seua pista, va deixar de realitzar una vida normal, es va ocultar i va deixar de freqüentar els seus llocs habituals. Els agents van desplegar un dispositiu de vigilàncies discretes que va permetre descobrir la seua localització quan es va personar en un establiment a última hora de la nit per a arreplegar a la seua parella.

 

En eixe moment, els policies van arrestar a l’home per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa. El sospitós va quedar a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.