Detingut en Alacant per gravar a la família i amics amb bolígrafs càmera ocults en el bany

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament va col·locar càmeres esportives i bolígrafs càmera espia amagats en el bany i en un dormitori de sa casa i amb els quals suposadament va gravar a la seua parella i a les dos filles d’ella, a més de persones que usaven el servei durant visites familiars. Pel que pareix, les gravacions van començar fa quatre anys, quan les filles eren menors d’edat.

 

Precisament va ser una d’elles qui el diumenge passat va descobrir una targeta de memòria i en visionar-la va descobrir les imàtgens de moments íntims de la família. La xica va interposar una denúncia cap a la parella de sa mare, que va ser detingut i, després de passar a disposició judicial, ja ha ingressat en presó, segons han informat a Europa Press fonts de la Comissaria provincial d’Alacant.

 

A més, segons estes mateixes fonts, en comprovar els discos durs i les targetes localitzades en el domicili, la brigada de Delictes Tecnològics ha localitzat fins a una vintena de persones més gravades en el bany durant visites a la casa.

 

Així mateix, la Policia investiga un presumpte delicte de maltractament psicològic de la seua parella sentimental, revelat en prendre declaració a la dona en relació als fets denunciats. En qualsevol cas, les fonts han precisat que l’home no hauria procedit a la difusió de les imàtgens gravades.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.