Detingut en Alacant per gravar a la família i amics amb bolígrafs càmera ocults en el bany

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament va col·locar càmeres esportives i bolígrafs càmera espia amagats en el bany i en un dormitori de sa casa i amb els quals suposadament va gravar a la seua parella i a les dos filles d’ella, a més de persones que usaven el servei durant visites familiars. Pel que pareix, les gravacions van començar fa quatre anys, quan les filles eren menors d’edat.

 

Precisament va ser una d’elles qui el diumenge passat va descobrir una targeta de memòria i en visionar-la va descobrir les imàtgens de moments íntims de la família. La xica va interposar una denúncia cap a la parella de sa mare, que va ser detingut i, després de passar a disposició judicial, ja ha ingressat en presó, segons han informat a Europa Press fonts de la Comissaria provincial d’Alacant.

 

A més, segons estes mateixes fonts, en comprovar els discos durs i les targetes localitzades en el domicili, la brigada de Delictes Tecnològics ha localitzat fins a una vintena de persones més gravades en el bany durant visites a la casa.

 

Així mateix, la Policia investiga un presumpte delicte de maltractament psicològic de la seua parella sentimental, revelat en prendre declaració a la dona en relació als fets denunciats. En qualsevol cas, les fonts han precisat que l’home no hauria procedit a la difusió de les imàtgens gravades.

Últimes notícies

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.