Detingut en Alacant per gravar a la família i amics amb bolígrafs càmera ocults en el bany

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament va col·locar càmeres esportives i bolígrafs càmera espia amagats en el bany i en un dormitori de sa casa i amb els quals suposadament va gravar a la seua parella i a les dos filles d’ella, a més de persones que usaven el servei durant visites familiars. Pel que pareix, les gravacions van començar fa quatre anys, quan les filles eren menors d’edat.

 

Precisament va ser una d’elles qui el diumenge passat va descobrir una targeta de memòria i en visionar-la va descobrir les imàtgens de moments íntims de la família. La xica va interposar una denúncia cap a la parella de sa mare, que va ser detingut i, després de passar a disposició judicial, ja ha ingressat en presó, segons han informat a Europa Press fonts de la Comissaria provincial d’Alacant.

 

A més, segons estes mateixes fonts, en comprovar els discos durs i les targetes localitzades en el domicili, la brigada de Delictes Tecnològics ha localitzat fins a una vintena de persones més gravades en el bany durant visites a la casa.

 

Així mateix, la Policia investiga un presumpte delicte de maltractament psicològic de la seua parella sentimental, revelat en prendre declaració a la dona en relació als fets denunciats. En qualsevol cas, les fonts han precisat que l’home no hauria procedit a la difusió de les imàtgens gravades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.

Les cendres d’Antonio Tejero reposaran en Torre de la Mar al costat de la seua esposa

La família preveu traslladar les cendres de l'extinent coronel a Torre de la Mar, on va residir. Seran depositades al costat de la seua esposa i la data encara es desconeix

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.