Detingut en Alacant per gravar a la família i amics amb bolígrafs càmera ocults en el bany

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament va col·locar càmeres esportives i bolígrafs càmera espia amagats en el bany i en un dormitori de sa casa i amb els quals suposadament va gravar a la seua parella i a les dos filles d’ella, a més de persones que usaven el servei durant visites familiars. Pel que pareix, les gravacions van començar fa quatre anys, quan les filles eren menors d’edat.

 

Precisament va ser una d’elles qui el diumenge passat va descobrir una targeta de memòria i en visionar-la va descobrir les imàtgens de moments íntims de la família. La xica va interposar una denúncia cap a la parella de sa mare, que va ser detingut i, després de passar a disposició judicial, ja ha ingressat en presó, segons han informat a Europa Press fonts de la Comissaria provincial d’Alacant.

 

A més, segons estes mateixes fonts, en comprovar els discos durs i les targetes localitzades en el domicili, la brigada de Delictes Tecnològics ha localitzat fins a una vintena de persones més gravades en el bany durant visites a la casa.

 

Així mateix, la Policia investiga un presumpte delicte de maltractament psicològic de la seua parella sentimental, revelat en prendre declaració a la dona en relació als fets denunciats. En qualsevol cas, les fonts han precisat que l’home no hauria procedit a la difusió de les imàtgens gravades.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.