Detingut en Alacant per gravar a la família i amics amb bolígrafs càmera ocults en el bany

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament va col·locar càmeres esportives i bolígrafs càmera espia amagats en el bany i en un dormitori de sa casa i amb els quals suposadament va gravar a la seua parella i a les dos filles d’ella, a més de persones que usaven el servei durant visites familiars. Pel que pareix, les gravacions van començar fa quatre anys, quan les filles eren menors d’edat.

 

Precisament va ser una d’elles qui el diumenge passat va descobrir una targeta de memòria i en visionar-la va descobrir les imàtgens de moments íntims de la família. La xica va interposar una denúncia cap a la parella de sa mare, que va ser detingut i, després de passar a disposició judicial, ja ha ingressat en presó, segons han informat a Europa Press fonts de la Comissaria provincial d’Alacant.

 

A més, segons estes mateixes fonts, en comprovar els discos durs i les targetes localitzades en el domicili, la brigada de Delictes Tecnològics ha localitzat fins a una vintena de persones més gravades en el bany durant visites a la casa.

 

Així mateix, la Policia investiga un presumpte delicte de maltractament psicològic de la seua parella sentimental, revelat en prendre declaració a la dona en relació als fets denunciats. En qualsevol cas, les fonts han precisat que l’home no hauria procedit a la difusió de les imàtgens gravades.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.