Detingut per alertar falsament per WhatsApp d’un segrestador de xiquets

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delict de desordre públic per alertar amb un missatge d'àudio via WhatsApp de l'existència d'un segrestador de menors d'uns 50 anys que havia tractat de raptar un menor en la parada del tramvia de Muchavista (Alacant).

 

 

 

Segons s'ha informat, dilluns passat dia 5, a la vesprada, un home d'uns 50 anys s'acostà a un xic, d'uns 13 anys, i sense motiu aparent li va oferir anar-se'n amb ell en cotxe, però no va arribar a tocar-li en cap moment i tampoc va mostrar qualsevol tipus d'agressivitat, segons declaracions dels testimonis que van presenciar l'escena al costat del menor.

 

 

A partir d'este episodi, a partir del dimarts comença a difondre's massivament a través de les xarxes un missatge d'àudio en què s'avisa d'un presumpte segrestador que havia agredit a un xiquet per a tractar de segrestar-lo i del trauma que li havia creat al menor, cosa en absolut certa.

 

El suposat 'segrestador' no ha aparegut

 

Sembla que la persona que va crear el missatge d'àudio, un home de 33 anys, ha declarat que va enviar el missatge per a la seua família, sense intenció de que trascendira, però el que va ocórrer fou que va causar una gran repercussió i acabà amb la detenció de l'home i la seua posterior posada en llibertat amb càrrecs, a expenses de la decisió judicial.

 

I és que el missatge va crear una greu alarma social i la Guàrdia Civil va rebre centenars de telefonades de gent espantada pel suposat intent de segrest. De moment, l'home que es va acostar al menor el passat dilluns no ha aparegut, després que les autoritats tractaren de donar amb ell i fer que prestara declaració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.