Anuncios

Detingut per alertar falsament per WhatsApp d’un segrestador de xiquets

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delict de desordre públic per alertar amb un missatge d'àudio via WhatsApp de l'existència d'un segrestador de menors d'uns 50 anys que havia tractat de raptar un menor en la parada del tramvia de Muchavista (Alacant).

 

 

 

Segons s'ha informat, dilluns passat dia 5, a la vesprada, un home d'uns 50 anys s'acostà a un xic, d'uns 13 anys, i sense motiu aparent li va oferir anar-se'n amb ell en cotxe, però no va arribar a tocar-li en cap moment i tampoc va mostrar qualsevol tipus d'agressivitat, segons declaracions dels testimonis que van presenciar l'escena al costat del menor.

 

 

A partir d'este episodi, a partir del dimarts comença a difondre's massivament a través de les xarxes un missatge d'àudio en què s'avisa d'un presumpte segrestador que havia agredit a un xiquet per a tractar de segrestar-lo i del trauma que li havia creat al menor, cosa en absolut certa.

 

El suposat 'segrestador' no ha aparegut

 

Sembla que la persona que va crear el missatge d'àudio, un home de 33 anys, ha declarat que va enviar el missatge per a la seua família, sense intenció de que trascendira, però el que va ocórrer fou que va causar una gran repercussió i acabà amb la detenció de l'home i la seua posterior posada en llibertat amb càrrecs, a expenses de la decisió judicial.

 

I és que el missatge va crear una greu alarma social i la Guàrdia Civil va rebre centenars de telefonades de gent espantada pel suposat intent de segrest. De moment, l'home que es va acostar al menor el passat dilluns no ha aparegut, després que les autoritats tractaren de donar amb ell i fer que prestara declaració.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.