Detingut per alertar falsament per WhatsApp d’un segrestador de xiquets

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delict de desordre públic per alertar amb un missatge d'àudio via WhatsApp de l'existència d'un segrestador de menors d'uns 50 anys que havia tractat de raptar un menor en la parada del tramvia de Muchavista (Alacant).

 

 

 

Segons s'ha informat, dilluns passat dia 5, a la vesprada, un home d'uns 50 anys s'acostà a un xic, d'uns 13 anys, i sense motiu aparent li va oferir anar-se'n amb ell en cotxe, però no va arribar a tocar-li en cap moment i tampoc va mostrar qualsevol tipus d'agressivitat, segons declaracions dels testimonis que van presenciar l'escena al costat del menor.

 

 

A partir d'este episodi, a partir del dimarts comença a difondre's massivament a través de les xarxes un missatge d'àudio en què s'avisa d'un presumpte segrestador que havia agredit a un xiquet per a tractar de segrestar-lo i del trauma que li havia creat al menor, cosa en absolut certa.

 

El suposat 'segrestador' no ha aparegut

 

Sembla que la persona que va crear el missatge d'àudio, un home de 33 anys, ha declarat que va enviar el missatge per a la seua família, sense intenció de que trascendira, però el que va ocórrer fou que va causar una gran repercussió i acabà amb la detenció de l'home i la seua posterior posada en llibertat amb càrrecs, a expenses de la decisió judicial.

 

I és que el missatge va crear una greu alarma social i la Guàrdia Civil va rebre centenars de telefonades de gent espantada pel suposat intent de segrest. De moment, l'home que es va acostar al menor el passat dilluns no ha aparegut, després que les autoritats tractaren de donar amb ell i fer que prestara declaració.

Últimes notícies

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.