14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut per alertar falsament per WhatsApp d’un segrestador de xiquets

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delict de desordre públic per alertar amb un missatge d'àudio via WhatsApp de l'existència d'un segrestador de menors d'uns 50 anys que havia tractat de raptar un menor en la parada del tramvia de Muchavista (Alacant).

 

 

 

Segons s'ha informat, dilluns passat dia 5, a la vesprada, un home d'uns 50 anys s'acostà a un xic, d'uns 13 anys, i sense motiu aparent li va oferir anar-se'n amb ell en cotxe, però no va arribar a tocar-li en cap moment i tampoc va mostrar qualsevol tipus d'agressivitat, segons declaracions dels testimonis que van presenciar l'escena al costat del menor.

 

 

A partir d'este episodi, a partir del dimarts comença a difondre's massivament a través de les xarxes un missatge d'àudio en què s'avisa d'un presumpte segrestador que havia agredit a un xiquet per a tractar de segrestar-lo i del trauma que li havia creat al menor, cosa en absolut certa.

 

El suposat 'segrestador' no ha aparegut

 

Sembla que la persona que va crear el missatge d'àudio, un home de 33 anys, ha declarat que va enviar el missatge per a la seua família, sense intenció de que trascendira, però el que va ocórrer fou que va causar una gran repercussió i acabà amb la detenció de l'home i la seua posterior posada en llibertat amb càrrecs, a expenses de la decisió judicial.

 

I és que el missatge va crear una greu alarma social i la Guàrdia Civil va rebre centenars de telefonades de gent espantada pel suposat intent de segrest. De moment, l'home que es va acostar al menor el passat dilluns no ha aparegut, després que les autoritats tractaren de donar amb ell i fer que prestara declaració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.