Detingut per alertar falsament per WhatsApp d’un segrestador de xiquets

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un home de 33 anys com a presumpte autor d'un delict de desordre públic per alertar amb un missatge d'àudio via WhatsApp de l'existència d'un segrestador de menors d'uns 50 anys que havia tractat de raptar un menor en la parada del tramvia de Muchavista (Alacant).

 

 

 

Segons s'ha informat, dilluns passat dia 5, a la vesprada, un home d'uns 50 anys s'acostà a un xic, d'uns 13 anys, i sense motiu aparent li va oferir anar-se'n amb ell en cotxe, però no va arribar a tocar-li en cap moment i tampoc va mostrar qualsevol tipus d'agressivitat, segons declaracions dels testimonis que van presenciar l'escena al costat del menor.

 

 

A partir d'este episodi, a partir del dimarts comença a difondre's massivament a través de les xarxes un missatge d'àudio en què s'avisa d'un presumpte segrestador que havia agredit a un xiquet per a tractar de segrestar-lo i del trauma que li havia creat al menor, cosa en absolut certa.

 

El suposat 'segrestador' no ha aparegut

 

Sembla que la persona que va crear el missatge d'àudio, un home de 33 anys, ha declarat que va enviar el missatge per a la seua família, sense intenció de que trascendira, però el que va ocórrer fou que va causar una gran repercussió i acabà amb la detenció de l'home i la seua posterior posada en llibertat amb càrrecs, a expenses de la decisió judicial.

 

I és que el missatge va crear una greu alarma social i la Guàrdia Civil va rebre centenars de telefonades de gent espantada pel suposat intent de segrest. De moment, l'home que es va acostar al menor el passat dilluns no ha aparegut, després que les autoritats tractaren de donar amb ell i fer que prestara declaració.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.