Detingut a Alfafar per vendre cotxes a nom d’uns altres per a no pagar impostos

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “SOULGLO”, ha detingut a un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental.

 

L’operació va començar el passat 31 de maig, quan poc temps abans la Guàrdia Civil d’Alfafar va recepcionar una denúncia en la qual a un jove de 21 anys, veí de la localitat, va ser donat d’alta en la Seguretat Social i en l’Agència Estatal d’Administració Tributària sense el seu consentiment. Igualment, es va descobrir que l’autor d’aquests també va donar d’alta 4 vehicles a nom d’aquest jove.

 

Dies després, una altra víctima, un jove de 30 anys, va interposar una denúncia, en les mateixes dependències, pels mateixos fets. Fruit de les investigacions, els agents van aconseguir revelar que l’autor va abusar de la confiança d’aquestes persones i els va fer signar diversos documents oficials. La fi de l’autor, era la compra i venda de vehicles, però mai al seu nom, d’aquesta manera evadia tots els impostos que corresponien a l’acte administratiu.

 

El passat 12 d’agost va ser detingut un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.