Detingut a Alfafar per vendre cotxes a nom d’uns altres per a no pagar impostos

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “SOULGLO”, ha detingut a un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental.

 

L’operació va començar el passat 31 de maig, quan poc temps abans la Guàrdia Civil d’Alfafar va recepcionar una denúncia en la qual a un jove de 21 anys, veí de la localitat, va ser donat d’alta en la Seguretat Social i en l’Agència Estatal d’Administració Tributària sense el seu consentiment. Igualment, es va descobrir que l’autor d’aquests també va donar d’alta 4 vehicles a nom d’aquest jove.

 

Dies després, una altra víctima, un jove de 30 anys, va interposar una denúncia, en les mateixes dependències, pels mateixos fets. Fruit de les investigacions, els agents van aconseguir revelar que l’autor va abusar de la confiança d’aquestes persones i els va fer signar diversos documents oficials. La fi de l’autor, era la compra i venda de vehicles, però mai al seu nom, d’aquesta manera evadia tots els impostos que corresponien a l’acte administratiu.

 

El passat 12 d’agost va ser detingut un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.