Detingut a Alfafar per vendre cotxes a nom d’uns altres per a no pagar impostos

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “SOULGLO”, ha detingut a un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental.

 

L’operació va començar el passat 31 de maig, quan poc temps abans la Guàrdia Civil d’Alfafar va recepcionar una denúncia en la qual a un jove de 21 anys, veí de la localitat, va ser donat d’alta en la Seguretat Social i en l’Agència Estatal d’Administració Tributària sense el seu consentiment. Igualment, es va descobrir que l’autor d’aquests també va donar d’alta 4 vehicles a nom d’aquest jove.

 

Dies després, una altra víctima, un jove de 30 anys, va interposar una denúncia, en les mateixes dependències, pels mateixos fets. Fruit de les investigacions, els agents van aconseguir revelar que l’autor va abusar de la confiança d’aquestes persones i els va fer signar diversos documents oficials. La fi de l’autor, era la compra i venda de vehicles, però mai al seu nom, d’aquesta manera evadia tots els impostos que corresponien a l’acte administratiu.

 

El passat 12 d’agost va ser detingut un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja (València).

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.