12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detingut a Alfafar per vendre cotxes a nom d’uns altres per a no pagar impostos

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “SOULGLO”, ha detingut a un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental.

 

L’operació va començar el passat 31 de maig, quan poc temps abans la Guàrdia Civil d’Alfafar va recepcionar una denúncia en la qual a un jove de 21 anys, veí de la localitat, va ser donat d’alta en la Seguretat Social i en l’Agència Estatal d’Administració Tributària sense el seu consentiment. Igualment, es va descobrir que l’autor d’aquests també va donar d’alta 4 vehicles a nom d’aquest jove.

 

Dies després, una altra víctima, un jove de 30 anys, va interposar una denúncia, en les mateixes dependències, pels mateixos fets. Fruit de les investigacions, els agents van aconseguir revelar que l’autor va abusar de la confiança d’aquestes persones i els va fer signar diversos documents oficials. La fi de l’autor, era la compra i venda de vehicles, però mai al seu nom, d’aquesta manera evadia tots els impostos que corresponien a l’acte administratiu.

 

El passat 12 d’agost va ser detingut un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja (València).

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.