Detingut a Alfafar per vendre cotxes a nom d’uns altres per a no pagar impostos

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “SOULGLO”, ha detingut a un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental.

 

L’operació va començar el passat 31 de maig, quan poc temps abans la Guàrdia Civil d’Alfafar va recepcionar una denúncia en la qual a un jove de 21 anys, veí de la localitat, va ser donat d’alta en la Seguretat Social i en l’Agència Estatal d’Administració Tributària sense el seu consentiment. Igualment, es va descobrir que l’autor d’aquests també va donar d’alta 4 vehicles a nom d’aquest jove.

 

Dies després, una altra víctima, un jove de 30 anys, va interposar una denúncia, en les mateixes dependències, pels mateixos fets. Fruit de les investigacions, els agents van aconseguir revelar que l’autor va abusar de la confiança d’aquestes persones i els va fer signar diversos documents oficials. La fi de l’autor, era la compra i venda de vehicles, però mai al seu nom, d’aquesta manera evadia tots els impostos que corresponien a l’acte administratiu.

 

El passat 12 d’agost va ser detingut un xic de 30 anys, de nacionalitat espanyola, per dos delictes de falsedat documental. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja (València).

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.