Detingut en Alzira per estampar un tràiler contra una casa mentres conduïa begut

Porta d'un garatge en Alzira (València)

El conductor pretenia girar cap al carrer de la Independència i ha xocat contra este garatge | Google Maps

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home per estampar el tràiler que conduïa i provocar diferents desperfectes en una casa i dos cotxes. Els fets s’han produït esta matinada de diumenge entre els carrers de Pavia i de la Independència, una zona per a on no poden circular vehicles d’estes característiques.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home anava davall els efectes de l’alcohol i pretenia girar per un carrer massa estret per a les dimensions del seu vehicle —des del carrer de Pavia cap al de la Independència—. A demés, després de xocar contra la porta d’un garatge, que ha quedat destrossada, el conductor ha continuat el seu camí i ha xocat també contra dos cotxes.

 

Els bombers han hagut d’acudir fins al lloc dels fets, per a comprovar que el xoc no ha provocat cap dany estructural en la finca i la Policia Local ha pogut localitzar al conductor en el carrer de Guillermo Palomar. En eixe moment, l’han traslladat al centre de salut i, després, a l’Hospital de la Ribera.

 

L’ara detingut ha sigut sotmés a unes anàlisis per a corroborar que anava davall els efectes de l’alcohol. A demés, estes proves també podrien indicar si havia consumit alguna altra substància, ja que tenia les pupil·les molt dilatades i ha assegurat que havia eixit a comprar droga

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.