Detingut en Alzira per estampar un tràiler contra una casa mentres conduïa begut

Porta d'un garatge en Alzira (València)

El conductor pretenia girar cap al carrer de la Independència i ha xocat contra este garatge | Google Maps

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home per estampar el tràiler que conduïa i provocar diferents desperfectes en una casa i dos cotxes. Els fets s’han produït esta matinada de diumenge entre els carrers de Pavia i de la Independència, una zona per a on no poden circular vehicles d’estes característiques.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home anava davall els efectes de l’alcohol i pretenia girar per un carrer massa estret per a les dimensions del seu vehicle —des del carrer de Pavia cap al de la Independència—. A demés, després de xocar contra la porta d’un garatge, que ha quedat destrossada, el conductor ha continuat el seu camí i ha xocat també contra dos cotxes.

 

Els bombers han hagut d’acudir fins al lloc dels fets, per a comprovar que el xoc no ha provocat cap dany estructural en la finca i la Policia Local ha pogut localitzar al conductor en el carrer de Guillermo Palomar. En eixe moment, l’han traslladat al centre de salut i, després, a l’Hospital de la Ribera.

 

L’ara detingut ha sigut sotmés a unes anàlisis per a corroborar que anava davall els efectes de l’alcohol. A demés, estes proves també podrien indicar si havia consumit alguna altra substància, ja que tenia les pupil·les molt dilatades i ha assegurat que havia eixit a comprar droga

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.