Detingut en Alzira per estampar un tràiler contra una casa mentres conduïa begut

Porta d'un garatge en Alzira (València)

El conductor pretenia girar cap al carrer de la Independència i ha xocat contra este garatge | Google Maps

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home per estampar el tràiler que conduïa i provocar diferents desperfectes en una casa i dos cotxes. Els fets s’han produït esta matinada de diumenge entre els carrers de Pavia i de la Independència, una zona per a on no poden circular vehicles d’estes característiques.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home anava davall els efectes de l’alcohol i pretenia girar per un carrer massa estret per a les dimensions del seu vehicle —des del carrer de Pavia cap al de la Independència—. A demés, després de xocar contra la porta d’un garatge, que ha quedat destrossada, el conductor ha continuat el seu camí i ha xocat també contra dos cotxes.

 

Els bombers han hagut d’acudir fins al lloc dels fets, per a comprovar que el xoc no ha provocat cap dany estructural en la finca i la Policia Local ha pogut localitzar al conductor en el carrer de Guillermo Palomar. En eixe moment, l’han traslladat al centre de salut i, després, a l’Hospital de la Ribera.

 

L’ara detingut ha sigut sotmés a unes anàlisis per a corroborar que anava davall els efectes de l’alcohol. A demés, estes proves també podrien indicar si havia consumit alguna altra substància, ja que tenia les pupil·les molt dilatades i ha assegurat que havia eixit a comprar droga

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.