Detingut en Alzira per estampar un tràiler contra una casa mentres conduïa begut

Porta d'un garatge en Alzira (València)

El conductor pretenia girar cap al carrer de la Independència i ha xocat contra este garatge | Google Maps

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home per estampar el tràiler que conduïa i provocar diferents desperfectes en una casa i dos cotxes. Els fets s’han produït esta matinada de diumenge entre els carrers de Pavia i de la Independència, una zona per a on no poden circular vehicles d’estes característiques.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home anava davall els efectes de l’alcohol i pretenia girar per un carrer massa estret per a les dimensions del seu vehicle —des del carrer de Pavia cap al de la Independència—. A demés, després de xocar contra la porta d’un garatge, que ha quedat destrossada, el conductor ha continuat el seu camí i ha xocat també contra dos cotxes.

 

Els bombers han hagut d’acudir fins al lloc dels fets, per a comprovar que el xoc no ha provocat cap dany estructural en la finca i la Policia Local ha pogut localitzar al conductor en el carrer de Guillermo Palomar. En eixe moment, l’han traslladat al centre de salut i, després, a l’Hospital de la Ribera.

 

L’ara detingut ha sigut sotmés a unes anàlisis per a corroborar que anava davall els efectes de l’alcohol. A demés, estes proves també podrien indicar si havia consumit alguna altra substància, ja que tenia les pupil·les molt dilatades i ha assegurat que havia eixit a comprar droga

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.