Detingut en Alzira per estampar un tràiler contra una casa mentres conduïa begut

Porta d'un garatge en Alzira (València)

El conductor pretenia girar cap al carrer de la Independència i ha xocat contra este garatge | Google Maps

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home per estampar el tràiler que conduïa i provocar diferents desperfectes en una casa i dos cotxes. Els fets s’han produït esta matinada de diumenge entre els carrers de Pavia i de la Independència, una zona per a on no poden circular vehicles d’estes característiques.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’home anava davall els efectes de l’alcohol i pretenia girar per un carrer massa estret per a les dimensions del seu vehicle —des del carrer de Pavia cap al de la Independència—. A demés, després de xocar contra la porta d’un garatge, que ha quedat destrossada, el conductor ha continuat el seu camí i ha xocat també contra dos cotxes.

 

Els bombers han hagut d’acudir fins al lloc dels fets, per a comprovar que el xoc no ha provocat cap dany estructural en la finca i la Policia Local ha pogut localitzar al conductor en el carrer de Guillermo Palomar. En eixe moment, l’han traslladat al centre de salut i, després, a l’Hospital de la Ribera.

 

L’ara detingut ha sigut sotmés a unes anàlisis per a corroborar que anava davall els efectes de l’alcohol. A demés, estes proves també podrien indicar si havia consumit alguna altra substància, ja que tenia les pupil·les molt dilatades i ha assegurat que havia eixit a comprar droga

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.