Detingut un home després d’amenaçar a un altre amb una destral en una discussió

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla exhibir una destral durant una discussió de trànsit.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la seguretat ciutadana van ser requerits per un ciutadà, que els va manifestar que havia tingut una discussió de trànsit i el conductor de l’altre vehicle li hauria mostrat una destral.

Pel que sembla els fets haurien ocorregut quan el requeridor es trobava moments abans circulant amb el seu vehicle per la V23, direcció Port de Sagunt, pel carril esquerre, quan va fer llums al vehicle que es trobava davant, perquè transitava més lent i volia avançar-lo. 

Aquest, no obstant això, va donar una frenada, per la qual cosa el va avançar per la dreta, moment en què el conductor de l’altre turisme hauria mostrat una destral a la víctima.

Després de tindre els agents una descripció del vehicle en el qual circulava el sospitós, van donar una batuda pels voltants, localitzant-lo al carrer Rei Sancho el Fort. Els policies li van donar l’alt i van registrar el turisme, a fi de trobar la destral amb la qual presumptament va amenaçar a l’altre conductor, sense trobar-la.

Els agents van buscar l’arma blanca al llarg del trajecte que havia fet el sospitós a bord del seu cotxe, per si l’haguera llançada, localitzant-la en aqueix mateix carrer, davall d’un vehicle. El conductor va reconéixer que era de la seua propietat.

Per tot això, els policies van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.