Detingut un home després d’amenaçar a un altre amb una destral en una discussió

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla exhibir una destral durant una discussió de trànsit.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la seguretat ciutadana van ser requerits per un ciutadà, que els va manifestar que havia tingut una discussió de trànsit i el conductor de l’altre vehicle li hauria mostrat una destral.

Pel que sembla els fets haurien ocorregut quan el requeridor es trobava moments abans circulant amb el seu vehicle per la V23, direcció Port de Sagunt, pel carril esquerre, quan va fer llums al vehicle que es trobava davant, perquè transitava més lent i volia avançar-lo. 

Aquest, no obstant això, va donar una frenada, per la qual cosa el va avançar per la dreta, moment en què el conductor de l’altre turisme hauria mostrat una destral a la víctima.

Després de tindre els agents una descripció del vehicle en el qual circulava el sospitós, van donar una batuda pels voltants, localitzant-lo al carrer Rei Sancho el Fort. Els policies li van donar l’alt i van registrar el turisme, a fi de trobar la destral amb la qual presumptament va amenaçar a l’altre conductor, sense trobar-la.

Els agents van buscar l’arma blanca al llarg del trajecte que havia fet el sospitós a bord del seu cotxe, per si l’haguera llançada, localitzant-la en aqueix mateix carrer, davall d’un vehicle. El conductor va reconéixer que era de la seua propietat.

Per tot això, els policies van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.