Detingut un home després d’amenaçar a un altre amb una destral en una discussió

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla exhibir una destral durant una discussió de trànsit.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la seguretat ciutadana van ser requerits per un ciutadà, que els va manifestar que havia tingut una discussió de trànsit i el conductor de l’altre vehicle li hauria mostrat una destral.

Pel que sembla els fets haurien ocorregut quan el requeridor es trobava moments abans circulant amb el seu vehicle per la V23, direcció Port de Sagunt, pel carril esquerre, quan va fer llums al vehicle que es trobava davant, perquè transitava més lent i volia avançar-lo. 

Aquest, no obstant això, va donar una frenada, per la qual cosa el va avançar per la dreta, moment en què el conductor de l’altre turisme hauria mostrat una destral a la víctima.

Després de tindre els agents una descripció del vehicle en el qual circulava el sospitós, van donar una batuda pels voltants, localitzant-lo al carrer Rei Sancho el Fort. Els policies li van donar l’alt i van registrar el turisme, a fi de trobar la destral amb la qual presumptament va amenaçar a l’altre conductor, sense trobar-la.

Els agents van buscar l’arma blanca al llarg del trajecte que havia fet el sospitós a bord del seu cotxe, per si l’haguera llançada, localitzant-la en aqueix mateix carrer, davall d’un vehicle. El conductor va reconéixer que era de la seua propietat.

Per tot això, els policies van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.