Detingut un home després d’amenaçar a un altre amb una destral en una discussió

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla exhibir una destral durant una discussió de trànsit.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la seguretat ciutadana van ser requerits per un ciutadà, que els va manifestar que havia tingut una discussió de trànsit i el conductor de l’altre vehicle li hauria mostrat una destral.

Pel que sembla els fets haurien ocorregut quan el requeridor es trobava moments abans circulant amb el seu vehicle per la V23, direcció Port de Sagunt, pel carril esquerre, quan va fer llums al vehicle que es trobava davant, perquè transitava més lent i volia avançar-lo. 

Aquest, no obstant això, va donar una frenada, per la qual cosa el va avançar per la dreta, moment en què el conductor de l’altre turisme hauria mostrat una destral a la víctima.

Després de tindre els agents una descripció del vehicle en el qual circulava el sospitós, van donar una batuda pels voltants, localitzant-lo al carrer Rei Sancho el Fort. Els policies li van donar l’alt i van registrar el turisme, a fi de trobar la destral amb la qual presumptament va amenaçar a l’altre conductor, sense trobar-la.

Els agents van buscar l’arma blanca al llarg del trajecte que havia fet el sospitós a bord del seu cotxe, per si l’haguera llançada, localitzant-la en aqueix mateix carrer, davall d’un vehicle. El conductor va reconéixer que era de la seua propietat.

Per tot això, els policies van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.