Detingut un home després d’amenaçar a un altre amb una destral en una discussió

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després de pel que sembla exhibir una destral durant una discussió de trànsit.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la seguretat ciutadana van ser requerits per un ciutadà, que els va manifestar que havia tingut una discussió de trànsit i el conductor de l’altre vehicle li hauria mostrat una destral.

Pel que sembla els fets haurien ocorregut quan el requeridor es trobava moments abans circulant amb el seu vehicle per la V23, direcció Port de Sagunt, pel carril esquerre, quan va fer llums al vehicle que es trobava davant, perquè transitava més lent i volia avançar-lo. 

Aquest, no obstant això, va donar una frenada, per la qual cosa el va avançar per la dreta, moment en què el conductor de l’altre turisme hauria mostrat una destral a la víctima.

Després de tindre els agents una descripció del vehicle en el qual circulava el sospitós, van donar una batuda pels voltants, localitzant-lo al carrer Rei Sancho el Fort. Els policies li van donar l’alt i van registrar el turisme, a fi de trobar la destral amb la qual presumptament va amenaçar a l’altre conductor, sense trobar-la.

Els agents van buscar l’arma blanca al llarg del trajecte que havia fet el sospitós a bord del seu cotxe, per si l’haguera llançada, localitzant-la en aqueix mateix carrer, davall d’un vehicle. El conductor va reconéixer que era de la seua propietat.

Per tot això, els policies van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.