Detingut per amenaçar amb un ganivet a la seua parella en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada de dimarts, cap a les 05.30 hores, en una casa de la localitat de Gandia, en la Safor (València), a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de, presumptament, amenaçar amb un ganivet a la seua parella.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili de la capital de la Safor, a on un xic estava amenaçant a la seua parella amb un ganivet de cuina.

 

Va amenaçar en matar-la

Els policies es van dirigir al lloc a on els va rebre una dona que es trobava molt alterada. Allí, van saber que, moments abans, la seua parella, qui estava dins de la casa, hauria agafat un ganivet de cuina i, pel que pareix, hauria amenaçat en matar-la.

 

Davant de tals fets, i per a la comprovació d’estos, els agents una volta en el domicili, van observar com el dormitori principal estava regirat, amb diferents objectes trencats, i un ganivet de cuina damunt d’una taula.

 

Els policies van localitzar al sospitós en el balcó de la casa i després de fer diferents comprovacions, finalment, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.