Detingut per amenaçar amb un ganivet a la seua parella en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada de dimarts, cap a les 05.30 hores, en una casa de la localitat de Gandia, en la Safor (València), a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de, presumptament, amenaçar amb un ganivet a la seua parella.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili de la capital de la Safor, a on un xic estava amenaçant a la seua parella amb un ganivet de cuina.

 

Va amenaçar en matar-la

Els policies es van dirigir al lloc a on els va rebre una dona que es trobava molt alterada. Allí, van saber que, moments abans, la seua parella, qui estava dins de la casa, hauria agafat un ganivet de cuina i, pel que pareix, hauria amenaçat en matar-la.

 

Davant de tals fets, i per a la comprovació d’estos, els agents una volta en el domicili, van observar com el dormitori principal estava regirat, amb diferents objectes trencats, i un ganivet de cuina damunt d’una taula.

 

Els policies van localitzar al sospitós en el balcó de la casa i després de fer diferents comprovacions, finalment, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.