14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut per amenaçar amb un ganivet a la seua parella en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada de dimarts, cap a les 05.30 hores, en una casa de la localitat de Gandia, en la Safor (València), a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de, presumptament, amenaçar amb un ganivet a la seua parella.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili de la capital de la Safor, a on un xic estava amenaçant a la seua parella amb un ganivet de cuina.

 

Va amenaçar en matar-la

Els policies es van dirigir al lloc a on els va rebre una dona que es trobava molt alterada. Allí, van saber que, moments abans, la seua parella, qui estava dins de la casa, hauria agafat un ganivet de cuina i, pel que pareix, hauria amenaçat en matar-la.

 

Davant de tals fets, i per a la comprovació d’estos, els agents una volta en el domicili, van observar com el dormitori principal estava regirat, amb diferents objectes trencats, i un ganivet de cuina damunt d’una taula.

 

Els policies van localitzar al sospitós en el balcó de la casa i després de fer diferents comprovacions, finalment, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.