Detingut per amenaçar amb un martell als clients de les terrasses en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb un martell a diferents persones que es trobaven assegudes en la terrassa d’un bar. Els policies han intervingut un martell d’uns 45 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 23.55 hores, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un bar del districte d’Exposició de València, a on hi havia un home bastant alterat amb un martell en la mà amenaçant als clients que estaven en la terrassa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, i han localitzat a un home molt nerviós i amb un martell en la mà que en descobrir la seua presència el va guardar en una bolsa en la que portava altres ferramentes.

 

Els agents han parlat amb el sospitós que molt nerviós els deia que li havien robat la seua cartera i el telèfon mòbil, i que no portava ferramentes ni havia amenaçat a ningú.

 

El va amenaçar amb el martell mentres l’insultava

Els policies han descobert que moments abans s’havia arrimat a un home que estava assegut en la terrassa del bar i  li havia amenaçat amb un martell al mateix temps que li deia que era un «fill de puta» i que tenia la seua cartera, que li tornara el seu mòbil que si no el mataria.

 

A demés, a un amic de la víctima que li va recriminar la seua actitud li va alçar el martell i li va amenaçar dient-li «que si el tocava li destrossava».

 

Finalment, els policies després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.