Detingut per amenaçar amb un martell als clients de les terrasses en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb un martell a diferents persones que es trobaven assegudes en la terrassa d’un bar. Els policies han intervingut un martell d’uns 45 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 23.55 hores, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un bar del districte d’Exposició de València, a on hi havia un home bastant alterat amb un martell en la mà amenaçant als clients que estaven en la terrassa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, i han localitzat a un home molt nerviós i amb un martell en la mà que en descobrir la seua presència el va guardar en una bolsa en la que portava altres ferramentes.

 

Els agents han parlat amb el sospitós que molt nerviós els deia que li havien robat la seua cartera i el telèfon mòbil, i que no portava ferramentes ni havia amenaçat a ningú.

 

El va amenaçar amb el martell mentres l’insultava

Els policies han descobert que moments abans s’havia arrimat a un home que estava assegut en la terrassa del bar i  li havia amenaçat amb un martell al mateix temps que li deia que era un «fill de puta» i que tenia la seua cartera, que li tornara el seu mòbil que si no el mataria.

 

A demés, a un amic de la víctima que li va recriminar la seua actitud li va alçar el martell i li va amenaçar dient-li «que si el tocava li destrossava».

 

Finalment, els policies després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.