11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detingut per amenaçar amb un martell als clients de les terrasses en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb un martell a diferents persones que es trobaven assegudes en la terrassa d’un bar. Els policies han intervingut un martell d’uns 45 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 23.55 hores, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un bar del districte d’Exposició de València, a on hi havia un home bastant alterat amb un martell en la mà amenaçant als clients que estaven en la terrassa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, i han localitzat a un home molt nerviós i amb un martell en la mà que en descobrir la seua presència el va guardar en una bolsa en la que portava altres ferramentes.

 

Els agents han parlat amb el sospitós que molt nerviós els deia que li havien robat la seua cartera i el telèfon mòbil, i que no portava ferramentes ni havia amenaçat a ningú.

 

El va amenaçar amb el martell mentres l’insultava

Els policies han descobert que moments abans s’havia arrimat a un home que estava assegut en la terrassa del bar i  li havia amenaçat amb un martell al mateix temps que li deia que era un «fill de puta» i que tenia la seua cartera, que li tornara el seu mòbil que si no el mataria.

 

A demés, a un amic de la víctima que li va recriminar la seua actitud li va alçar el martell i li va amenaçar dient-li «que si el tocava li destrossava».

 

Finalment, els policies després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.