Detingut per amenaçar amb un martell als clients de les terrasses en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb un martell a diferents persones que es trobaven assegudes en la terrassa d’un bar. Els policies han intervingut un martell d’uns 45 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 23.55 hores, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un bar del districte d’Exposició de València, a on hi havia un home bastant alterat amb un martell en la mà amenaçant als clients que estaven en la terrassa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, i han localitzat a un home molt nerviós i amb un martell en la mà que en descobrir la seua presència el va guardar en una bolsa en la que portava altres ferramentes.

 

Els agents han parlat amb el sospitós que molt nerviós els deia que li havien robat la seua cartera i el telèfon mòbil, i que no portava ferramentes ni havia amenaçat a ningú.

 

El va amenaçar amb el martell mentres l’insultava

Els policies han descobert que moments abans s’havia arrimat a un home que estava assegut en la terrassa del bar i  li havia amenaçat amb un martell al mateix temps que li deia que era un «fill de puta» i que tenia la seua cartera, que li tornara el seu mòbil que si no el mataria.

 

A demés, a un amic de la víctima que li va recriminar la seua actitud li va alçar el martell i li va amenaçar dient-li «que si el tocava li destrossava».

 

Finalment, els policies després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.