Detingut per amenaçar amb un martell als clients de les terrasses en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar amb un martell a diferents persones que es trobaven assegudes en la terrassa d’un bar. Els policies han intervingut un martell d’uns 45 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 23.55 hores, quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un bar del districte d’Exposició de València, a on hi havia un home bastant alterat amb un martell en la mà amenaçant als clients que estaven en la terrassa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, i han localitzat a un home molt nerviós i amb un martell en la mà que en descobrir la seua presència el va guardar en una bolsa en la que portava altres ferramentes.

 

Els agents han parlat amb el sospitós que molt nerviós els deia que li havien robat la seua cartera i el telèfon mòbil, i que no portava ferramentes ni havia amenaçat a ningú.

 

El va amenaçar amb el martell mentres l’insultava

Els policies han descobert que moments abans s’havia arrimat a un home que estava assegut en la terrassa del bar i  li havia amenaçat amb un martell al mateix temps que li deia que era un «fill de puta» i que tenia la seua cartera, que li tornara el seu mòbil que si no el mataria.

 

A demés, a un amic de la víctima que li va recriminar la seua actitud li va alçar el martell i li va amenaçar dient-li «que si el tocava li destrossava».

 

Finalment, els policies després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.