Detingut després d’amenaçar a diverses persones amb un ganivet

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla exigir diners a diverses persones exhibint un ganivet de grans dimensions. A una de les víctimes fins i tot li hauria col·locat l’arma blanca en l’estómac.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al carrer Brasil, on pel que sembla una dona acabava de ser víctima d’una temptativa de robatori amb violència, portant l’agressor un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc, informant-los la Sala del 091 mentre acudien a la zona, que diversos ciutadans havien alertat a la Policia de la presència del sospitós en un bar de la zona, el qual portaria una arma blanca a la mà.

Una vegada els agents van arribar al lloc, diverses persones els van assenyalar a un home que caminava per la vorera amb un ganivet de 24 centímetres de longitud a la mà i amb un gat de color negre sobre els muscles. Els policies li van exigir que tirara l’arma blanca, mostrant-se agressiu i sense obeir les indicacions. Finalment els agents ho van reduir i van detindre.

Els policies van esbrinar que moments abans aquest home hauria abordat a una dona al carrer, col·locant-li la punta del ganivet en l’estómac alhora que li exigia que li donara diners. La víctima va aconseguir fugir a la carrera.

Seguidament, aquest s’hauria dirigit fins a l’interior d’un bar molt alterat, mostrant el ganivet i afirmant que l’anava «a embolicar» si ningú li donava diners i li hauria mostrat l’arma blanca a una clienta alhora que li exigia que li entregara diners.

Per tot això, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un robatori amb violència. L’arrestat, amb una desena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.