Detingut després d’amenaçar a diverses persones amb un ganivet

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla exigir diners a diverses persones exhibint un ganivet de grans dimensions. A una de les víctimes fins i tot li hauria col·locat l’arma blanca en l’estómac.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al carrer Brasil, on pel que sembla una dona acabava de ser víctima d’una temptativa de robatori amb violència, portant l’agressor un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc, informant-los la Sala del 091 mentre acudien a la zona, que diversos ciutadans havien alertat a la Policia de la presència del sospitós en un bar de la zona, el qual portaria una arma blanca a la mà.

Una vegada els agents van arribar al lloc, diverses persones els van assenyalar a un home que caminava per la vorera amb un ganivet de 24 centímetres de longitud a la mà i amb un gat de color negre sobre els muscles. Els policies li van exigir que tirara l’arma blanca, mostrant-se agressiu i sense obeir les indicacions. Finalment els agents ho van reduir i van detindre.

Els policies van esbrinar que moments abans aquest home hauria abordat a una dona al carrer, col·locant-li la punta del ganivet en l’estómac alhora que li exigia que li donara diners. La víctima va aconseguir fugir a la carrera.

Seguidament, aquest s’hauria dirigit fins a l’interior d’un bar molt alterat, mostrant el ganivet i afirmant que l’anava “a embolicar” si ningú li donava diners i li hauria mostrat l’arma blanca a una clienta alhora que li exigia que li entregara diners.

Per tot això, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un robatori amb violència. L’arrestat, amb una desena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.

La vaga mèdica deixa prop de 270.000 pacients sense atendre en la Comunitat Valenciana

La vaga mèdica intermitent en la Comunitat Valenciana ha provocat que quasi 270.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de cirurgies i consultes ajornades i un fort xoc entre sindicats i Conselleria per les xifres de seguiment.

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.