Detingut després d’amenaçar a diverses persones amb un ganivet

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla exigir diners a diverses persones exhibint un ganivet de grans dimensions. A una de les víctimes fins i tot li hauria col·locat l’arma blanca en l’estómac.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al carrer Brasil, on pel que sembla una dona acabava de ser víctima d’una temptativa de robatori amb violència, portant l’agressor un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc, informant-los la Sala del 091 mentre acudien a la zona, que diversos ciutadans havien alertat a la Policia de la presència del sospitós en un bar de la zona, el qual portaria una arma blanca a la mà.

Una vegada els agents van arribar al lloc, diverses persones els van assenyalar a un home que caminava per la vorera amb un ganivet de 24 centímetres de longitud a la mà i amb un gat de color negre sobre els muscles. Els policies li van exigir que tirara l’arma blanca, mostrant-se agressiu i sense obeir les indicacions. Finalment els agents ho van reduir i van detindre.

Els policies van esbrinar que moments abans aquest home hauria abordat a una dona al carrer, col·locant-li la punta del ganivet en l’estómac alhora que li exigia que li donara diners. La víctima va aconseguir fugir a la carrera.

Seguidament, aquest s’hauria dirigit fins a l’interior d’un bar molt alterat, mostrant el ganivet i afirmant que l’anava “a embolicar” si ningú li donava diners i li hauria mostrat l’arma blanca a una clienta alhora que li exigia que li entregara diners.

Per tot això, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un robatori amb violència. L’arrestat, amb una desena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.