Detingut després d’amenaçar a diverses persones amb un ganivet

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla exigir diners a diverses persones exhibint un ganivet de grans dimensions. A una de les víctimes fins i tot li hauria col·locat l’arma blanca en l’estómac.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al carrer Brasil, on pel que sembla una dona acabava de ser víctima d’una temptativa de robatori amb violència, portant l’agressor un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc, informant-los la Sala del 091 mentre acudien a la zona, que diversos ciutadans havien alertat a la Policia de la presència del sospitós en un bar de la zona, el qual portaria una arma blanca a la mà.

Una vegada els agents van arribar al lloc, diverses persones els van assenyalar a un home que caminava per la vorera amb un ganivet de 24 centímetres de longitud a la mà i amb un gat de color negre sobre els muscles. Els policies li van exigir que tirara l’arma blanca, mostrant-se agressiu i sense obeir les indicacions. Finalment els agents ho van reduir i van detindre.

Els policies van esbrinar que moments abans aquest home hauria abordat a una dona al carrer, col·locant-li la punta del ganivet en l’estómac alhora que li exigia que li donara diners. La víctima va aconseguir fugir a la carrera.

Seguidament, aquest s’hauria dirigit fins a l’interior d’un bar molt alterat, mostrant el ganivet i afirmant que l’anava «a embolicar» si ningú li donava diners i li hauria mostrat l’arma blanca a una clienta alhora que li exigia que li entregara diners.

Per tot això, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un robatori amb violència. L’arrestat, amb una desena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.