Detingut després d’amenaçar a diverses persones amb un ganivet

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després de pel que sembla exigir diners a diverses persones exhibint un ganivet de grans dimensions. A una de les víctimes fins i tot li hauria col·locat l’arma blanca en l’estómac.

Els fets van ocórrer al voltant de les dotze del migdia, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren al carrer Brasil, on pel que sembla una dona acabava de ser víctima d’una temptativa de robatori amb violència, portant l’agressor un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc, informant-los la Sala del 091 mentre acudien a la zona, que diversos ciutadans havien alertat a la Policia de la presència del sospitós en un bar de la zona, el qual portaria una arma blanca a la mà.

Una vegada els agents van arribar al lloc, diverses persones els van assenyalar a un home que caminava per la vorera amb un ganivet de 24 centímetres de longitud a la mà i amb un gat de color negre sobre els muscles. Els policies li van exigir que tirara l’arma blanca, mostrant-se agressiu i sense obeir les indicacions. Finalment els agents ho van reduir i van detindre.

Els policies van esbrinar que moments abans aquest home hauria abordat a una dona al carrer, col·locant-li la punta del ganivet en l’estómac alhora que li exigia que li donara diners. La víctima va aconseguir fugir a la carrera.

Seguidament, aquest s’hauria dirigit fins a l’interior d’un bar molt alterat, mostrant el ganivet i afirmant que l’anava “a embolicar” si ningú li donava diners i li hauria mostrat l’arma blanca a una clienta alhora que li exigia que li entregara diners.

Per tot això, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un robatori amb violència. L’arrestat, amb una desena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.