13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Detingut per apunyalar a un home en Xirivella després d’una discussió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’atacar amb un ganivet de 10 centímetres a un altre home amb el que havia mantingut una discussió eixe mateix matí.

Fonts policials han informat que els fets es van produir cap a les 14.30 hores de la vesprada, quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció de Xirivella, a on la víctima manifestava que li havien agredit amb un ganivet.

Immediatament, els agents es van dirigir al lloc dels fets a on van localitzar a la víctima amb unes ferides en l’abdomen. L’home va manifestar que el seu agressor es trobava a escassos metres i li havia apunyalat amb un ganivet. Els agents van registrar al sospitós sense trobar l’arma blanca que va ser localitzada posteriorment, ja que un testimoni havia vist com es desfeia d’ella. 

 

L’agressor va atacar a la víctima quan eixia del portal

Pel que pareix, la víctima i el seu agressor havien tingut una discussió eixe mateix matí i quan el ferit eixia del portal amb uns amics, el sospitós es va abalançar sobre ell amb un ganivet, conseguint ferir-li la part dreta del tors , però sense arribar a clavar-li-ho. L’home li va provocar dos ferides que no van requerir més que una cura.

 

Per tals fets, l’agressor va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.