Detingut per apunyalar a un home en Xirivella després d’una discussió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’atacar amb un ganivet de 10 centímetres a un altre home amb el que havia mantingut una discussió eixe mateix matí.

Fonts policials han informat que els fets es van produir cap a les 14.30 hores de la vesprada, quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció de Xirivella, a on la víctima manifestava que li havien agredit amb un ganivet.

Immediatament, els agents es van dirigir al lloc dels fets a on van localitzar a la víctima amb unes ferides en l’abdomen. L’home va manifestar que el seu agressor es trobava a escassos metres i li havia apunyalat amb un ganivet. Els agents van registrar al sospitós sense trobar l’arma blanca que va ser localitzada posteriorment, ja que un testimoni havia vist com es desfeia d’ella. 

 

L’agressor va atacar a la víctima quan eixia del portal

Pel que pareix, la víctima i el seu agressor havien tingut una discussió eixe mateix matí i quan el ferit eixia del portal amb uns amics, el sospitós es va abalançar sobre ell amb un ganivet, conseguint ferir-li la part dreta del tors , però sense arribar a clavar-li-ho. L’home li va provocar dos ferides que no van requerir més que una cura.

 

Per tals fets, l’agressor va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.