Detingut per apunyalar a un home en Xirivella després d’una discussió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’atacar amb un ganivet de 10 centímetres a un altre home amb el que havia mantingut una discussió eixe mateix matí.

Fonts policials han informat que els fets es van produir cap a les 14.30 hores de la vesprada, quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció de Xirivella, a on la víctima manifestava que li havien agredit amb un ganivet.

Immediatament, els agents es van dirigir al lloc dels fets a on van localitzar a la víctima amb unes ferides en l’abdomen. L’home va manifestar que el seu agressor es trobava a escassos metres i li havia apunyalat amb un ganivet. Els agents van registrar al sospitós sense trobar l’arma blanca que va ser localitzada posteriorment, ja que un testimoni havia vist com es desfeia d’ella. 

 

L’agressor va atacar a la víctima quan eixia del portal

Pel que pareix, la víctima i el seu agressor havien tingut una discussió eixe mateix matí i quan el ferit eixia del portal amb uns amics, el sospitós es va abalançar sobre ell amb un ganivet, conseguint ferir-li la part dreta del tors , però sense arribar a clavar-li-ho. L’home li va provocar dos ferides que no van requerir més que una cura.

 

Per tals fets, l’agressor va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos guàrdies civils reanimen a un veí amb RCP i un desfibril·lador a Alfafar

Dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar reanimen a un veí que va patir un infart a l'eixida del poliesportiu gràcies a les maniobres de RCP i a l'ús d'un desfibril·lador.

Alvise defén davant el Parlament Europeu mantindre la seua immunitat enfront de la causa del Suprem

La comissió d'Assumptes Jurídics del Parlament Europeu ha escoltat a Luis 'Alvise' Pérez abans de decidir si demana retirar la seua immunitat per una investigació del Tribunal Suprem per assetjament a una fiscal de delictes d'odi.

Alemanya vincula a un detingut a Elda i a una dona en Rheine amb un suposat espionatge per a Rússia

La Fiscalia alemanya atribuïx a un ucraïnés detingut a Elda i a una romanesa arrestada en Rheine labors de seguiment contra una persona vinculada a l'enviament de drons a Ucraïna.

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.