11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detingut per apunyalar a un home en Xirivella després d’una discussió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’atacar amb un ganivet de 10 centímetres a un altre home amb el que havia mantingut una discussió eixe mateix matí.

Fonts policials han informat que els fets es van produir cap a les 14.30 hores de la vesprada, quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció de Xirivella, a on la víctima manifestava que li havien agredit amb un ganivet.

Immediatament, els agents es van dirigir al lloc dels fets a on van localitzar a la víctima amb unes ferides en l’abdomen. L’home va manifestar que el seu agressor es trobava a escassos metres i li havia apunyalat amb un ganivet. Els agents van registrar al sospitós sense trobar l’arma blanca que va ser localitzada posteriorment, ja que un testimoni havia vist com es desfeia d’ella. 

 

L’agressor va atacar a la víctima quan eixia del portal

Pel que pareix, la víctima i el seu agressor havien tingut una discussió eixe mateix matí i quan el ferit eixia del portal amb uns amics, el sospitós es va abalançar sobre ell amb un ganivet, conseguint ferir-li la part dreta del tors , però sense arribar a clavar-li-ho. L’home li va provocar dos ferides que no van requerir més que una cura.

 

Per tals fets, l’agressor va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.