11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut per apunyalar a un home en Xirivella després d’una discussió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), a un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’atacar amb un ganivet de 10 centímetres a un altre home amb el que havia mantingut una discussió eixe mateix matí.

Fonts policials han informat que els fets es van produir cap a les 14.30 hores de la vesprada, quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció de Xirivella, a on la víctima manifestava que li havien agredit amb un ganivet.

Immediatament, els agents es van dirigir al lloc dels fets a on van localitzar a la víctima amb unes ferides en l’abdomen. L’home va manifestar que el seu agressor es trobava a escassos metres i li havia apunyalat amb un ganivet. Els agents van registrar al sospitós sense trobar l’arma blanca que va ser localitzada posteriorment, ja que un testimoni havia vist com es desfeia d’ella. 

 

L’agressor va atacar a la víctima quan eixia del portal

Pel que pareix, la víctima i el seu agressor havien tingut una discussió eixe mateix matí i quan el ferit eixia del portal amb uns amics, el sospitós es va abalançar sobre ell amb un ganivet, conseguint ferir-li la part dreta del tors , però sense arribar a clavar-li-ho. L’home li va provocar dos ferides que no van requerir més que una cura.

 

Per tals fets, l’agressor va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.